nordlending Skrevet 10. desember 2021 #41 Del Skrevet 10. desember 2021 "Det er jo alltids en teoretisk mulighet, men ikke så vidt meg bekjent". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #42 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg var i mange år ufrivillig barnløs og vekta gikk opp og ned grunnet hormonkurer. Når noen spurte om jeg var gravid, sa jeg rett ut at jeg var ufrivillig barnløs. Da spurte de bare den ene gangen og jungeltelegrafen sørget for at alle fikk vite det. Anonymkode: 826d7...58b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #43 Del Skrevet 10. desember 2021 Dette er årsaken til at jeg aldri noensinne kommer til å spørre om noen er gravid. Skal jeg prate om graviditet skal jeg vite 100% at den jeg prater med faktisk er gravid før jeg sier noe. Anonymkode: 668ce...fbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #44 Del Skrevet 11. desember 2021 Synes det er ufint ja. Og ikke minst flaut for vedkommende når du sier nei.. det er den som spør det er flaut for. hadde jeg spurt noen om de var gravide og de bare hadde litt ekstra rundt livet hadde jeg blitt så skamfull. Anonymkode: 5622c...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 11. desember 2021 #45 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Hvis hun er 50 år og barnløs så er det mulig at gravide damer er alt hun tenker på og ser hun et hint av mage så spør hun. Husker da jeg var gravid uke 12-14 ingen turte å spørre for jeg vokste først mer i bredden,men jeg så at de så på magen min🤣🤣🤣🤣 Endret 11. desember 2021 av Curlyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. desember 2021 #46 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 20.00): «Like flaut for meg som den det gjaldt» Det er jo ikke bare flaut for den det gjelder, det er vondt. Litt urovekkende at du til og med har gjort det mer enn en gang. ts; jeg synes du svarte greit. Jeg hadde helt sikkert sagt «nei, bare feit» selv, men egentlig håper jeg at jeg hadde sagt «nei, hvorfor lurer du på det?» Anonymkode: 9f315...1f8 Nei, Endret 20. juli 2024 av Hulderen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #47 Del Skrevet 11. desember 2021 Hulderen skrev (36 minutter siden): Nei, det er ikke vondt å bli spurt om man er gravid. Det er ganske nøytralt. Det som er vondt, er når din manns bestemor forkynner høyt og tydelig i en tale i et stort familieselskap at det er din skyld at hun ikke blir oldemor. For din mann er jo så glad i barn, så det må være du som ødelegger for ham, og for henne. Og når du løper gråtende bort, så slenger din svigermor ut at hennes mor har rett til å si hva hun vil, for hun er gammel. Jeg er ufrivillig barnløs, og har opplevd mange ganger å bli spurt om jeg er gravid. Det er mye vondere å bli spurt om hvorfor vi ikke har barn. Og å oppleve at folk begynner å grave i hvem sin skyld det er, og hvilke medisinke forsøk vi har prøvd. Og få slengt til seg at : «Dere kan jo bare adoptere» når det nå omtrent er umulig å få adoptert barn. I forhold til dette er det bare flaut å bli spurt om man er gravid når man har litt mage, Hvem er du til å definere hva som er vondt for den enkelte og ikke? Jeg er selv ufrivillig barnløs. Spørsmål fra andre om jeg er gravid minner meg på dette hver eneste gang. Jeg er også ufrivillig singel, så jeg har heller ikke muligheten til å prøve å bli gravid nå. Prøv det du, å være helt alene i fortvilelsen over å ikke få barn. Anonymkode: db4e1...c13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. desember 2021 #48 Del Skrevet 11. desember 2021 Er da man må bestemme seg for hvordan man vil svare. Med litt humor: Er vel rundt 10år på vei nå, og ta et grep rundt magen mens man ler litt, en skikkelig stor food baby på vei her. Litt sur ønsker å gni det inn at man ikke synes det er greit å bli spurt om slikt: Nei jeg er bare feit! Jeg mener det aldri er greit å spørre om slikt da. Liker godt denne illustrasjonen av det: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #49 Del Skrevet 11. desember 2021 On 12/9/2021 at 12:36 PM, AnonymBruker said: OK, var det litt rart å nevne at jeg er skilt? Ville nok understreke at det «ikke fysisk er mulig» for meg å bli gravid i min livssituasjon. Var vel litt teit av meg å si det, men det var vel min måte å forsvare meg på 😅 TS Takker for mange hode svar og tips fra flere. Anonymkode: 518e4...816 Synes det var både reflektert og avvæpnende å si, jeg Du setter punktum ved å fortelle om omstendighetene. Smart! Anonymkode: f22d5...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #50 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 11.59): Er det virkelig så uvanlig at kvinner har litt ekstra magefett at man ikke bør bli fornermet? 🤔 Jeg er 172 og veier 61 kg, men ja når jeg sitter kan man skimte en liten valk på magen (såvidt). Thats it. TS Anonymkode: 518e4...816 Jeg er 171 cm og veier 62 kg, det ser IKKE ut som at jeg er gravid når jeg sitter. Jeg er dog 28 år gammel, har ikke vært noe flink på trening de siste 1-2 årene så ja, har lagt på meg nærmere 10 kg. Men ser ikke ut som at jeg er gravid for det Anonymkode: 3b635...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #51 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 12.36): OK, var det litt rart å nevne at jeg er skilt? Ville nok understreke at det «ikke fysisk er mulig» for meg å bli gravid i min livssituasjon. Var vel litt teit av meg å si det, men det var vel min måte å forsvare meg på 😅 TS Takker for mange hode svar og tips fra flere. Anonymkode: 518e4...816 Ikke fysisk mulig å bli gravid når man er skilt? Det var nytt for meg! Anonymkode: 95487...59c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 11. desember 2021 #52 Del Skrevet 11. desember 2021 Haha dette minner meg om da jeg var høygravid og støtte på en perifer bekjent på kjøpesenter. Hun ser henrykk på magen og sier «ååå skal du ha baby?». Jeg ser dumt på henne og svarer «nei?». Hun ble helt rød i fjeset. Jeg lot den henge et par sekunder før jeg sa at jeg hadde termin om en uke😂 Men seriøst, man spør da vel ikke noen om de er gravide med mindre de åpenbart skal til å føde?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. desember 2021 #53 Del Skrevet 11. desember 2021 Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #54 Del Skrevet 11. desember 2021 Sirinna skrev (2 timer siden): Haha dette minner meg om da jeg var høygravid og støtte på en perifer bekjent på kjøpesenter. Hun ser henrykk på magen og sier «ååå skal du ha baby?». Jeg ser dumt på henne og svarer «nei?». Hun ble helt rød i fjeset. Jeg lot den henge et par sekunder før jeg sa at jeg hadde termin om en uke😂 Men seriøst, man spør da vel ikke noen om de er gravide med mindre de åpenbart skal til å føde?? Omg😂😂😂😂 Anonymkode: 69015...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #55 Del Skrevet 11. desember 2021 Har opplevd det 3 ganger i mitt liv. Ingen av de 3 var nære bekjente. Nå er jeg for gammel til at noen spør. Husker at jeg sto med litt slapp kroppsholdning i en kø den ene gangen. Må innrømme at jeg ble sur og fornærmet alle gangene. Svaret til alle 3, var et småsurt nei, jeg er vel bare feit. Fryktelig uforskammet å spørre folk om sånt. Anonymkode: 91e3b...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #56 Del Skrevet 11. desember 2021 Det har jo ikke noe med at hun ikke er norsk å gjøre, herrefred. Jeg har blitt spurt om dette selv, 2 ganger, av 2 ulike NORSKE damer. Jeg er slank, men sliter med matallergier, så jeg er ofte sinnsykt oppblåst i magen - såpass at jeg ikke klarer å holde inn magen engang. Så forstår at de lurer, men forstår ikke at de faktisk spør om det😂 Anonymkode: 4ede0...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #57 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke fysisk mulig å bli gravid når man er skilt? Det var nytt for meg! Anonymkode: 95487...59c Jeg har jo ikke sex. Jeg er 39 år og har bare sex i kjæresteforhold, aldri aldri ellers. Og ang. at det så ut dom jeg «var gravid» sittende, jeg hadde uniform som ikke er tettsittende. Bruker en stlrrelse større enn min egen fordi jeg synes det er behagelig. Anonymkode: 518e4...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #58 Del Skrevet 11. desember 2021 TS rett over her. Anonymkode: 518e4...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #59 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jo ikke sex. Jeg er 39 år og har bare sex i kjæresteforhold, aldri aldri ellers. Og ang. at det så ut dom jeg «var gravid» sittende, jeg hadde uniform som ikke er tettsittende. Bruker en stlrrelse større enn min egen fordi jeg synes det er behagelig. Anonymkode: 518e4...816 Pluss at jeg hadde en stor arbeidsmobil og nøkkelknippe i lommene. Anonymkode: 518e4...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #60 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 171 cm og veier 62 kg, det ser IKKE ut som at jeg er gravid når jeg sitter. Jeg er dog 28 år gammel, har ikke vært noe flink på trening de siste 1-2 årene så ja, har lagt på meg nærmere 10 kg. Men ser ikke ut som at jeg er gravid for det Anonymkode: 3b635...a4e Da er det vel fordi jeg nærmer meg 40 år da 🤷♀️ Anonymkode: 518e4...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå