Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Okapi skrev (46 minutter siden):

Totalt sett er jo prisen helt grei, men skjønner folk blir litt grinete om de verken vil ha spillet eller headset. Jeg spiller aldri med headset, og satt litt på gjerdet angående GT7, så ville heller hatt kun konsollen, men må man så må man. Bestilt!

Må vel ha ratt og nå da. 🙄

Merkelig at det ene spillet de har med er det proppfullt av mikrotransaksjoner

Okapi skrev (6 minutter siden):

Jeg spiller ca. ett bilspill per generasjon*, og det er gjerne GT, så ikke så krise for min del. Hoppet over forrige fordi GT Sport liksom var noe annet, og PS2/3 rattet mitt ikke virket lenger. Mulig Forza Horizon er et bedre valg, men det er jo ikke som om en Xbox Series X er noe lettere å få fingrene i. :P

*Mario Kart teller ikke

Hvorfor teller ikke det?

Anonymkode: 19692...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig sleipt å slenge på ekstrating for å suge ut mer penger. Mer forståelig om det ikke var manko på konsoller, og så kunne de som ønsket både konsollen og et bestemt spill få det billigere sammen, evt konsollen + headset. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dyrt da

Kan vel være konsollene har blitt litt dyrere kanskje, som mye annet.

Om man deler opp bundelen basert på prisene inne hos cdon, blir jo prisen på konsollen ca 6300 (med utgangspunktet i fullpris på spillet selv om det er på tilbud nå). 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Rimelig sleipt å slenge på ekstrating for å suge ut mer penger. Mer forståelig om det ikke var manko på konsoller, og så kunne de som ønsket både konsollen og et bestemt spill få det billigere sammen, evt konsollen + headset. 

Horizon er jo et av de beste spillene der ute så

AnonymBruker
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Kan vel være konsollene har blitt litt dyrere kanskje, som mye annet.

Om man deler opp bundelen basert på prisene inne hos cdon, blir jo prisen på konsollen ca 6300 (med utgangspunktet i fullpris på spillet selv om det er på tilbud nå). 

Ikke alle som vil ha remoten, hva er poenget med den egentlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle som vil ha remoten, hva er poenget med den egentlig?

Om man skal gjøre andre ting enn å spille, så er det vel enklere med fjernkontroll i steden for håndkontroll, vil jeg tro. 

AnonymBruker
Skrevet

Om man skal gjøre andre ting enn å spille, så er det vel enklere med fjernkontroll i steden for håndkontroll, vil jeg tro. 

Andre ting som hva? Kontroller har jo knapper 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Andre ting som hva? Kontroller har jo knapper 

Det er jo de som bruker konsollen til å streame ting.

Om man f.eks har ladebase til håndkontrollerne, så er det sikkert pes for noen å hente den for å skulle se noe, mens fjernkontrollen bare kan ligge på bordet

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo de som bruker konsollen til å streame ting.

Om man f.eks har ladebase til håndkontrollerne, så er det sikkert pes for noen å hente den for å skulle se noe, mens fjernkontrollen bare kan ligge på bordet

Er jo bare å ha den lett tilgjengelig, aldri vært noe problem for meg, men nå har vel de fleste en smart tv eller streamer fra mobil til tv

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er jo bare å ha den lett tilgjengelig, aldri vært noe problem for meg, men nå har vel de fleste en smart tv eller streamer fra mobil til tv

Spørs jo helt på hvordan folkene har husene sine det 😛 Hadde jeg brukt ps5en til å streame ting, ville jeg heller hatt en fjernkontroll lett tilgjengelig enn å finne frem håndkontrollen hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
Titania skrev (2 minutter siden):

Spørs jo helt på hvordan folkene har husene sine det 😛 Hadde jeg brukt ps5en til å streame ting, ville jeg heller hatt en fjernkontroll lett tilgjengelig enn å finne frem håndkontrollen hele tiden. 

Fortsatt bortkasta penger, da kan man heller kjøpe en chromecast 

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Egentlig ikke. Det spørs hvordan folk har det hjemme som Titania skriver og det spørs hva man selv synes er lettere.

Jeg ville ikke ha kjøpt en Chromecast istedenfor å bruke playstation til å streame. På ps4 er det for eksempel langt bedre bildekvalitet enn det er på chromecast.

Uansett synes jeg det er en grei deal på den pakken, men skulle ønske at de bare solgte konsollen så kunne man kjøpt de ekstragreiene om man ønsket det.

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (Akkurat nå):

Egentlig ikke. Det spørs hvordan folk har det hjemme som Titania skriver og det spørs hva man selv synes er lettere.

Jeg ville ikke ha kjøpt en Chromecast istedenfor å bruke playstation til å streame. På ps4 er det for eksempel langt bedre bildekvalitet enn det er på chromecast.

Uansett synes jeg det er en grei deal på den pakken, men skulle ønske at de bare solgte konsollen så kunne man kjøpt de ekstragreiene om man ønsket det.

Bildekvaliteten avhenger jo av TV-en 

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bildekvaliteten avhenger jo av TV-en 

Nja, jeg opplever også forskjell mellom appene på TVen og playstation så tror ikke at det bare har med det å gjøre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Chromecast kan jo være like bortkastede penger - min erfaring med det er utelukkende negativ. 

Men det er jo fint med at folk kan velge selv :) Hadde behovet vært der, hadde jeg heller kjøpt fjernkontroll enn chromecast. Men det er fortsatt enklest å bruke appene på tven for de tingene som streames :)

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (15 minutter siden):

Nja, jeg opplever også forskjell mellom appene på TVen og playstation så tror ikke at det bare har med det å gjøre.

Hva slags tv har du?

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags tv har du?

Det har ingenting med trådens tema å gjøre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Horizon er jo et av de beste spillene der ute så

Ikke et særlig aktuelt spill for meg. PS5 blir også en stadig mer uinteressant konsoll etter så lang tid. Betale fullpris, eller mer enn release-pris, for en konsoll med vesentlig redusert levetid. 

Snakkes om cross play, som er enda en grunn til å droppe PS5. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...