Gå til innhold

Nye tiltak 07. des, mest anbefalinger. Er kanske ikke situasjonen så alvorlig likevel?

LeneXCII

Anbefalte innlegg

Outlander skrev (13 timer siden):

Bryr meg ikke om dette for øyeblikk.  Det jeg bryr meg MEST om er overfylte sykehus og en udugelig regjeringen samt udugelig sykehus administratører som har blitt advart i over 1 år nå at beredskapet i helsevesen er ALT for dårlig og her sitter vi fortsatt.   Her ser du utfall fra en tafatt Norge som åpnet opp ALT når skolen startet og fjernet alt av regler 8.nov hvor nordmenn i hytt og pine gikk koko med å feste, kose og feire med superspreder arrangementer.  Kos dere videre!  

Enig ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymus1986 skrev (19 minutter siden):

Jo den er alvorlig pga. at flere intensiv-avdelinger er overbelastet pga. RS og luftveisinfeksjoner som en konsekvens av tiltakene som har gitt stor immunitetsgjeld, samt at nå er omikron blant oss som er mye mer smittsomt.

Da måtte man ha flere kontaktreduserende tiltak.

RS-babyene var ikke født i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaktusogsol said:

RS-babyene var ikke født i fjor

Viruset rammer de opptil 2 år, så nei, det var flere som var født under lockdownen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus1986 skrev (Akkurat nå):

Viruset rammer de opptil 2 år, så nei, det var flere som var født under lockdownen.

Ikke på det sykehuset jeg jobber på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (12 timer siden):

Hva betyr dette?

kulturarrangementer på serveringsstedet? 

Serveringssteder med skjenkebevilling skal ha sitteplasser til alle gjester, men det er ikke et krav ved kulturarrangementer på serveringsstedet. 

Betyr dette konserter? Jeg syntes det er merkelig…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kaktusogsol said:

Ikke på det sykehuset jeg jobber på 

Vet om flere født i 2020 som har vært lagt inn med RS nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...