AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 I psykoser kan man jo ofte hallusinere ting som ikke er der. Det høres jo helt fornuftig ut at dette er forklaringen når såpass mange aldri har sett ånder og såkalte spøkelser. Eller? Anonymkode: 50adb...885 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Sannheten er at ALLE testene noen gang gjort på slike har vist at de ikke ser/hører/føler noe av det de påstår. Anonymkode: a9af4...132 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Hos oss har flere opplevd å se spøkelser samtidig, er det da kollektiv hallusinasjon? Helt ærlig; ingen kan si sikkert om spøkelser finnes eller ikke- men at det er et såpass stort fenomen sier vel sitt? alle må tro det de vil. Men jeg holder mulighetene åpne for både det ene og andre. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Min ignorante datter, menneskeheten har anerkjent eksistensen av spirituelle ikke-menneskelige vesener siden tidens gang utifra direkte opplevelse, inkludert meg, seff. Det er underverdener under underverdener, og tusenvis av spirituelle verdener over dem. Vedaene sier at du kan søke og søke etter dem alle, til du vokser gammel og dør. Skriften sier at det er 18,000 spirituelle verdener. Siddhaene, de åndelige lærerne, de heroiske spirituelle krigerne, de yogiske mestrene, de Arabiske mystikkere - alle anerkjener de spirituelle verdener og dens vesener. Stor er Gud og Hans skapelse, den er større en hva noen ignorant ikke-har-sett kan imaginære. Demonene snakker om Han og frykter Han, demi-gudene kneeler til Han, de åndelige krigerne, alle de spirituelle vesenene, vismennene, de ydmyke og til og med de blinde snakker og frykter Gud, Kongen og Overlegen Mester over ALT. Ikke kom med dine materialisme"psykose" og "hallisasjoner" bullshit. Disse ateist materialist benekterne er løgnere med forurensning av egoisme, ondskap og skamfull fornektelse. Uten Gud blir ikke denne forurensningen vasket av, og gjennom prosessen av død og gjenfødelse, forsvinner de i elendighet. Oppslukt av dette mørket, er de ikke frelst verken i denne verden eller den neste. Måtte Gud vise nåde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Min 'psykose' har vist seg å være en renselse av hele mitt mentale meg. En nær døden opplevelse også, alt bevisst/ubevisst kom til overflaten. Jeg opplevde en intens/omsluttende kraft, tilga alle som har sviktet meg, ikke minst meg selv for alt jeg har godtatt av fæle ting som har skjedd, ego forsvant og vil bare hjelpe mennesker. Kjenner tydelig energi, så må skjerme meg. Måtte ta 'jobben' selv, noe som var veldig tøft. Psykologer avfeide det, det var ikke noe å snakke om.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I psykoser kan man jo ofte hallusinere ting som ikke er der. Det høres jo helt fornuftig ut at dette er forklaringen når såpass mange aldri har sett ånder og såkalte spøkelser. Eller? Anonymkode: 50adb...885 Psykose handler om langt mer enn og bare ha sett et spøkelse/ånd noen få ganger, så det er et bevis på det. Les om symptomer på psykose Anonymkode: 308c1...dc2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rageing Skrevet 7. desember 2021 #7 Del Skrevet 7. desember 2021 BellaMargitha skrev (På 7.12.2021 den 13.47): Hos oss har flere opplevd å se spøkelser samtidig, er det da kollektiv hallusinasjon? Helt ærlig; ingen kan si sikkert om spøkelser finnes eller ikke- men at det er et såpass stort fenomen sier vel sitt? alle må tro det de vil. Men jeg holder mulighetene åpne for både det ene og andre. Ja, og det er vanligere enn du tror. Det trenger ikke være en hallusinasjon heller, men hjernen som spiller deg et puss. Bare tenk på hvor mye potensiale som ligger i hjernen vår. Litt kjemikalier er alt som skal til for å få opplevelser som vi ikke helt greier å tolke, og så blir det lagt under samlebetegnelsen "spøkelser" Humas skrev (På 7.12.2021 den 20.29): Min 'psykose' har vist seg å være en renselse av hele mitt mentale meg. En nær døden opplevelse også, alt bevisst/ubevisst kom til overflaten. Jeg opplevde en intens/omsluttende kraft, tilga alle som har sviktet meg, ikke minst meg selv for alt jeg har godtatt av fæle ting som har skjedd, ego forsvant og vil bare hjelpe mennesker. Kjenner tydelig energi, så må skjerme meg. Måtte ta 'jobben' selv, noe som var veldig tøft. Psykologer avfeide det, det var ikke noe å snakke om.. Det her er akkurat det folk som tar LSD og ketamin og sånt opplever. Det har med kjemikalier i hjernen å gjøre. Det er en grunn til at flere narkotiske stoffer blir tatt i bruk i terapi nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 7. desember 2021 #8 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sannheten er at ALLE testene noen gang gjort på slike har vist at de ikke ser/hører/føler noe av det de påstår. Anonymkode: a9af4...132 Seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Del Skrevet 7. desember 2021 Ofte er det karbon dioksid forgiftning . Anonymkode: 5d0f3...638 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexxus Skrevet 7. desember 2021 #10 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg selv har sett : SPøkelse/Gjenferd/Ånd, jeg vet ikke "Hvorfor" jeg så dette, men må være en grunn, jeg VET det er EKTE det jeg så, og hadde ingen hallusinasjon, det er MYE mellom HImmel/Jord Prøv ha ett åpent sinn, det er da verden åpner seg for deg og sannheten skal sette deg FRI 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Del Skrevet 7. desember 2021 Ting er ikke så svart/hvitt som at det enten er ekte spøkelse eller en psykose. Det er mange nivåer mellom her av både fantasi og synsbedrag uten at det er i nærheten av psykose men fortsatt så overbevisende for den som tror på det nettopp pga tro og vilje. I psykose derimot så ser man ikke noe man vil se eller oppleve Humas skrev (På 7.12.2021 den 20.29): Min 'psykose' har vist seg å være en renselse av hele mitt mentale meg. En nær døden opplevelse også, alt bevisst/ubevisst kom til overflaten. Jeg opplevde en intens/omsluttende kraft, tilga alle som har sviktet meg, ikke minst meg selv for alt jeg har godtatt av fæle ting som har skjedd, ego forsvant og vil bare hjelpe mennesker. Kjenner tydelig energi, så må skjerme meg. Måtte ta 'jobben' selv, noe som var veldig tøft. Psykologer avfeide det, det var ikke noe å snakke om.. Det du beskriver er ikke psykose. Selvom du skrev det i gåsetegn så er det helt feil å bruke den betegnelsen I psykose så tror du at james bond og mafiaen er utenfor døra di for å ta deg og at personer på tv snakker i koder med beskjeder fra aliens til deg og har ingen kontakt med den egentlige virkeligheten BellaMargitha skrev (På 7.12.2021 den 13.47): Hos oss har flere opplevd å se spøkelser samtidig, er det da kollektiv hallusinasjon? Helt ærlig; ingen kan si sikkert om spøkelser finnes eller ikke- men at det er et såpass stort fenomen sier vel sitt? alle må tro det de vil. Men jeg holder mulighetene åpne for både det ene og andre. Vi var fem stk som så en ufo en gang. Flere år senere skjønte jeg at det vi hadde sett bare var en satellitt Anonymkode: 28df0...ac1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexxus Skrevet 7. desember 2021 #12 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du beskriver er ikke psykose. Selvom du skrev det i gåsetegn så er det helt feil å bruke den betegnelsen I psykose så tror du at james bond og mafiaen er utenfor døra di for å ta deg og at personer på tv snakker i koder med beskjeder fra aliens til deg og har ingen kontakt med den egentlige virkeligheten Anonymkode: 28df0...ac1 Ikke morro ha Psykose på ekte, farlig skummelt Kan jo tro verden går under 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #13 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sannheten er at ALLE testene noen gang gjort på slike har vist at de ikke ser/hører/føler noe av det de påstår. Anonymkode: a9af4...132 Kilde? 🙂 Anonymkode: f65eb...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 8. desember 2021 #14 Del Skrevet 8. desember 2021 Man kan oppleve hallusinasjoner og stemmer i hodet selv uten å være psykotisk. Eksempler er at barn ofte har usynlige skybert-venner eller at veldig mange vanlige folk har lange dialoger/samtaler med seg selv. Det er jo litt i samme gate? De som påstår klarsynthet tenker kanskje dette er noe spesielt eller noe annet enn hvordan en menneskehjerne ofte er. De fleste har noe rart ved seg liksom. Jeg mener at jeg har sanndrømt, men jeg vet også at det er vanlig å tro noe sånt om seg selv selv om det ikke er sant eller man ikke er syk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kilde? 🙂 Anonymkode: f65eb...598 Bevisbyrden ligger ikke hos den som påstår at noe ikke finnes, men hos den som mener det er fakta. Blir som å spørre noen om å bevise at gud IKKE finnes.. Anonymkode: e33ee...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2021 #16 Del Skrevet 8. desember 2021 de vet det fordi spøkelset sa til dem at det er slik, vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Del Skrevet 8. desember 2021 BellaMargitha skrev (14 timer siden): Hos oss har flere opplevd å se spøkelser samtidig, er det da kollektiv hallusinasjon? Ja, og det er utrolig vanlig. Anonymkode: bbebe...a77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #18 Del Skrevet 8. desember 2021 Conal skrev (13 timer siden): Min ignorante datter, menneskeheten har anerkjent eksistensen av spirituelle ikke-menneskelige vesener siden tidens gang utifra direkte opplevelse, inkludert meg, seff. Det er underverdener under underverdener, og tusenvis av spirituelle verdener over dem. Vedaene sier at du kan søke og søke etter dem alle, til du vokser gammel og dør. Skriften sier at det er 18,000 spirituelle verdener. Siddhaene, de åndelige lærerne, de heroiske spirituelle krigerne, de yogiske mestrene, de Arabiske mystikkere - alle anerkjener de spirituelle verdener og dens vesener. Stor er Gud og Hans skapelse, den er større en hva noen ignorant ikke-har-sett kan imaginære. Demonene snakker om Han og frykter Han, demi-gudene kneeler til Han, de åndelige krigerne, alle de spirituelle vesenene, vismennene, de ydmyke og til og med de blinde snakker og frykter Gud, Kongen og Overlegen Mester over ALT. Ikke kom med dine materialisme"psykose" og "hallisasjoner" bullshit. Disse ateist materialist benekterne er løgnere med forurensning av egoisme, ondskap og skamfull fornektelse. Uten Gud blir ikke denne forurensningen vasket av, og gjennom prosessen av død og gjenfødelse, forsvinner de i elendighet. Oppslukt av dette mørket, er de ikke frelst verken i denne verden eller den neste. Måtte Gud vise nåde. Gud er ikke en HAN....slutt å lage kjønn av Gud Anonymkode: b6856...681 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #19 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kilde? 🙂 Anonymkode: f65eb...598 https://www.aftenposten.no/viten/i/JJWn7/skeptiker-vil-vekke-lettlurte-nordmenn Anonymkode: 9223f...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #20 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://www.aftenposten.no/viten/i/JJWn7/skeptiker-vil-vekke-lettlurte-nordmenn Anonymkode: 9223f...b06 Dette er jo ikke en plausibel kilde. Det er en manns mening. Ts: Du kan nok si mye rart om meg, men jeg er iallfall ikke psykotisk. Derfor vet jeg at det ikke er snakk om psykose. For noen er det nok det, men langt i fra alle. Anonymkode: d8c4b...fbf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå