AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Til dere som har hatt festeblødning? Når i syklusen fikk dere festeblødning? Hvordan var det? Har syklus på 30-33 dager, fikk igår søndag 05/12 en liten blødning, men var kun da og kom ikke noe mer. Var lyserosa ish. Er på syklusdag 24. idag 06/12 og enda 7-8 dager til mens. Mistenker at dette var festeblødning. Anonymkode: 79fea...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg har blitt gravid 8 ganger, og èn gang opplevde jeg festeblødning. Var ikke i tvil da jeg oppdaget det, for det var så uvanlig. Det var på morgen 9 dpo, og jeg tørket meg etter tissing. Plutselig ble papiret veldig rødt. En klar blødning med friskt og rødt blod. Jeg tørket meg febrilsk videre, men det kom aldri noe mer. Jeg testet positivt et par dager senere, på 11 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Amatariel skrev (38 minutter siden): Jeg har blitt gravid 8 ganger, og èn gang opplevde jeg festeblødning. Var ikke i tvil da jeg oppdaget det, for det var så uvanlig. Det var på morgen 9 dpo, og jeg tørket meg etter tissing. Plutselig ble papiret veldig rødt. En klar blødning med friskt og rødt blod. Jeg tørket meg febrilsk videre, men det kom aldri noe mer. Jeg testet positivt et par dager senere, på 11 dpo. Takk for svar, kan jeg spørre hva dpo betyr? Anonymkode: 79fea...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, kan jeg spørre hva dpo betyr? Anonymkode: 79fea...eb9 Days past ovulation - altså dager etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg mener jeg har fått festeblødning 2/3 graviditeter. Siste fikk jeg nå 7-8 DPO kanskje, litt lyserosa på papiret så ingenting mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå