AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #21 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, trodde ikke de gjorde fra seg i senga... Anonymkode: 146e0...ff1 Det kan skje, om man ikke ser tegnene og ikke er rask nok til å få de ut. Små valper har små blærer og dårlig blærekontroll, så de gjør det ikke med vilje 😊 Anonymkode: 5c352...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #22 Skrevet 8. desember 2021 Vi har 6 mnd gammel valp, og sånn har sove om natta fungert hos oss: - Første 2-3 nettene, jeg trodde han skulle sove i reiseburet, oppe i senga vår. Det funket IKKE, for han kravlet seg ut, der jeg lå med en hånd inni. Så det ga vi opp. - Så fikk han bur på gulvet, det ga jeg fort opp, for makan til leven. Så da ble buret stående på kommode på siden av senga mi, med burdøra åpen. Det funket bra ganske lenge, helt til han torte å hoppe over.. Så da ble burdøra lukket. Det funket til for noen uker siden, da ble det vannvittig leven på han igjen. Så da havnet buret på gulvet, og døra av. Det fungerte kjempebra, helt til spengkulden kom, ettersom buret står rett under vindu, og vi har ingen andre steder å sette det. Så nå starter han natta i buret, også kommer han og sier fra etter en stund, typ noen timer, og da får han komme opp i senga. Så får vi ta kampen når våren kommer, eller vi får ryddet plass til buret et annet sted. Anonymkode: f5020...a83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå