AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #21 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg kom nettopp narsissisten i forkant ved å blokkere ham først. Anonymkode: 40c49...30c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #22 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kom nettopp narsissisten i forkant ved å blokkere ham først. Anonymkode: 40c49...30c Hvordan fant du ut at han var det? Anonymkode: eddee...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #23 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 18.33): Hvordan fant du ut at han var det? Anonymkode: eddee...e9a De følger jo stortsett samme oppskriften. Anonymkode: 6e5a5...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #24 Del Skrevet 23. desember 2024 Eks dama gjorde dette, dro det ut i flere år. Jeg var naiv, visste ikke hun hadde en slik side. så gjorde seg selv til offeret i det hele. Ganske utrolig hva noen gjør med andre Anonymkode: 7f45f...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #25 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 15.57): Future faking er en manipuleringsteknikk som hovedsaklig narsissister bruker. Det de gjør er at de setter opp en felles fremtidsdrøm for å styrke relasjonen og bindingen, hovedsaklig fra offerets side selvfølgelig. På den måten blir du enda mer hektet, de får mer oppmerksomhet og det er lett å falle for illusjonen de presenterer. Det kan være reiser man skal ta, flytte sammen, gifte seg, få barn - ingenting av dette vil noen gang skje. Spesielt typisk i fase 1, men også 4. Anonymkode: eddee...e9a Er midt oppi slikt selv. For 6 år siden ble jeg sammen med verdens snilleste og mest sjarmerende mann. Han presenterte meg til alle som «her er dama jeg skal gifte meg med». Han visste at det å gifte seg var et stort ønske i min fremtid. For 3 år siden flyttet vi sammen, han fikk 1mill av meg og vi pusset opp huset begge to. Han hadde enda ikke fridd, men sagt mange ganger at nå fikk han snart fri til meg gitt. Senest nå i sommer sa han det. Da ba jeg han slutte å si sånt og forklarte at det gjør vondt å fremdeles måtte si at vi ikke er gift….til de som spør, og jeg tenker på det hver dag. Da ble han kjempesint (vi kjørte bil). «Ja», sa han. «Det går jo ikke an å gifte seg når en skjønner hvordan du er!!!». Så fra å bli lovet det ene og andre, jeg har ofret mye og stått på for å være konemateriale, blitt utbrent og nå ser jeg at alt han sa i begynnelsen er fake.Han har ingen like verdier som meg, han til og med misliker det jeg jobber med, og alt jeg står for. Og han inntar offerrollen og får sympati fra andre. Narsissistisk sjarm. Fysj Anonymkode: 81866...109 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For 3 år siden flyttet vi sammen, han fikk 1mill av meg og vi pusset opp huset begge to. Hallo! Her viser du at du formelig dytter menn ut av ønsket om å gifte seg med deg. Nå må du ta litt ansvar selv, for det uføret du setter deg selv i. Anonymkode: e56fe...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #27 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 15.57): Future faking er en manipuleringsteknikk som hovedsaklig narsissister bruker. Det de gjør er at de setter opp en felles fremtidsdrøm for å styrke relasjonen og bindingen, hovedsaklig fra offerets side selvfølgelig. På den måten blir du enda mer hektet, de får mer oppmerksomhet og det er lett å falle for illusjonen de presenterer. Det kan være reiser man skal ta, flytte sammen, gifte seg, få barn - ingenting av dette vil noen gang skje. Spesielt typisk i fase 1, men også 4. Anonymkode: eddee...e9a Ja jeg tapte mange penger og år av livet mitt på det. Det var alltid noe bedre i fremtiden, alltid noe vi skulle se frem til, mens han styrte som han ville her og nå. Anonymkode: fe264...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #28 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hallo! Her viser du at du formelig dytter menn ut av ønsket om å gifte seg med deg. Nå må du ta litt ansvar selv, for det uføret du setter deg selv i. Anonymkode: e56fe...e7e Det må du forklare bedre. Til info ønsker han at jeg kjøpte meg inn i huset hans og at vi pusset det opp sammen, økonomisk og fysisk. Anonymkode: 81866...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #29 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det må du forklare bedre. Til info ønsker han at jeg kjøpte meg inn i huset hans og at vi pusset det opp sammen, økonomisk og fysisk. Anonymkode: 81866...109 Vel, det har tatt meg en hel oppvekst og et langt liv å lære dette, så det er liksom ikke noe man kan forklare på et innlegg. Men kort fortalt; Ønsker man å bli gift så må man gjøre som de som allerede har blitt gift. Ønsker man å leve livet sammen så må man gjøre som de som allerede har levd livet sammen. Og så videre. Dersom du undersøker saken du vil raskt finne ut at svært få, eller ingen, som gjør de tingene du beskriver, ender opp som gift. SÆRLIG gjelder dette: Du vil også lære at de mest vellykkede kvinnene som får alt de ønsker seg, bryr seg nada om hva menn sier de ønsker seg. Det å bry seg om mannen vil, eller dille med mannen, er strake veien til hurlumhei. En kvinne som ønsker et liv på sine premisser må være nådeløs og kvitte seg med alle menn som driver med future faking og ønskedrømmer. Anonymkode: e56fe...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #30 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel, det har tatt meg en hel oppvekst og et langt liv å lære dette, så det er liksom ikke noe man kan forklare på et innlegg. Men kort fortalt; Ønsker man å bli gift så må man gjøre som de som allerede har blitt gift. Ønsker man å leve livet sammen så må man gjøre som de som allerede har levd livet sammen. Og så videre. Dersom du undersøker saken du vil raskt finne ut at svært få, eller ingen, som gjør de tingene du beskriver, ender opp som gift. SÆRLIG gjelder dette: Du vil også lære at de mest vellykkede kvinnene som får alt de ønsker seg, bryr seg nada om hva menn sier de ønsker seg. Det å bry seg om mannen vil, eller dille med mannen, er strake veien til hurlumhei. En kvinne som ønsker et liv på sine premisser må være nådeløs og kvitte seg med alle menn som driver med future faking og ønskedrømmer. Anonymkode: e56fe...e7e Men kort fortalt; Ønsker man å bli gift så må man gjøre som de som allerede har blitt gift. Dette var jo et innlegg om future raking og min opplevelse. Er vel det som er poenget å bygge felles drømmer og fremtid. Og at den ene ikke følger opp lovnaden. Jeg har levd i 56 år til info Anonymkode: 81866...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #31 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg har opplevd dette. Jeg er litt usikker enda på hva jeg opplevde fordi han gjorde meg så usikker, det var alltid min feil at han gjorde som han gjorde. Det begynte med felles drømmer, men egentlig så var det mine drømmer, han bare latet som han hadde de samme drømmene tror jeg. Det var veldig mye lovebombing i starten. Han sa han elsket meg etter veldig kort tid, jeg burde ha skjønt det da, men jeg var så sjarmert. På ett tidspunkt snudde det. Han ble fraværende, av og til direkte stygg også. Så ting han visste ville såre for å så si at jeg var helt urimelig når jeg ble lei meg. Til slutt så fikk han overtalt meg til å ha en person til i forholdet. Var visst så spennende og jeg fortjente alt godt. For å så snu på det hele og da var alt bare galt og jeg var den stygge igjen. Jeg er så skamfull at jeg lot meg selv sjarmere av en så stygg mann. Han hadde ødelagt meg helt om han fikk sjansen, det er jeg sikker på. Samtidig som han hadde sagt han elsket meg og at jeg var gal. Ser nå at han har ramlet ned det sorte hullet av konspirasjonsteorier på internett og blir mer og mer utrivelig for hver dag som går. Nesten så jeg synes synd på han. Helt til jeg kommer på at det er jo bare sånn han er. Sint, kvinnehatende, selvgod narsissist. Anonymkode: 2b1e2...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #32 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kort fortalt; Ønsker man å bli gift så må man gjøre som de som allerede har blitt gift. Dette var jo et innlegg om future raking og min opplevelse. Er vel det som er poenget å bygge felles drømmer og fremtid. Og at den ene ikke følger opp lovnaden. Jeg har levd i 56 år til info Anonymkode: 81866...109 Vet ikke om jeg helt forstår hva du mener. Jeg vet at tråden/innlegget handler om future-faking, men jeg opplever jo også at dette blir sett på som noe negativt. Det virket som du ønsket å faktisk bli gift, ikke bare drømme om det. Mens nå virker det som det å bygge drømmer er ditt mål? Da er vel alt bare fint og flott? Anonymkode: e56fe...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå