Gå til innhold

Jeg skal ned i vekt...


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

 

73,8 kg hvor av 10 er karantenekiloene som skal vekk. Det ble alt for mye hjemmesitting det siste året. Enten det, eller så er det hormonspiral som også bidro til vektoppgang. Leser på nett at det ikke er mulig, men samtidig er det samme tråder med folk som lurer på akkuratt dette.

 

Jeg tenker å starte med en Nutrilett-runde for å kickstarte hele prosessen. Skal oppdatere ofte, men håper folk kommenterer, deler erfaringer også.

 

Endret av Ny Bruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny Bruker skrev (1 minutt siden):

37 år

73,8 kg

+10 koronakiloer som skal vekk

 

Jeg tenker å starte med en Nutrilett-runde for å kickstarte hele prosessen. Skal oppdatere ofte, men håper folk kommenterer, deler erfaringer også.

 

Jeg ville ha prøvd bailine. De er kjempeflinke med kosthold rådgiving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ha prøvd bailine. De er kjempeflinke med kosthold rådgiving. 

Hva er dette? Et firma?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Bruker skrev (8 minutter siden):

Hva er dette? Et firma?

Ja et firma som driver med muskelstimulator og kosthold rådgivning. Til å anbefale. Flinke folk image.png.8cc7e96dfdb8640bec445d3f05356ee0.png

Endret av TLR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

73,1 kg, så nedgang på 700 g den første dagen. Er vel vanlig at det går litt fort de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketil og sånn, men er du helt sikker på at du skal starte  og ikke når hverdagen tar til etter nyttår? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 12/7/2021 den 20.10):

Lykketil og sånn, men er du helt sikker på at du skal starte  og ikke når hverdagen tar til etter nyttår? :klo: 

Jeg feirer ikke advent, jul og slikt med mat. Altså det er ikke maten som er mening med jula og adventstiden for meg. Så det er helt vanlig hverdag for meg nå også. Kan hende det blir mer mat på nyttårsaften, men feiringer og bursdager kommer til å skje hele livet. Og dette er jo min levemåte og ikke noe midlertidig diett.

 

72,8 kg, så enda 300 g ned.

 

Totalt - 1 kg

Endret av Ny Bruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Bruker skrev (4 minutter siden):

Vekten har stått stille i 3 dager.

Skal jeg prøve meg på en Nutrilett-runde?

Om du ikke får forstoppelse av nutrilett, så kjør på! Det er ok måltidserstatning i en periode. Husk å drikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KvinneguidenBruker skrev (1 minutt siden):

Om du ikke får forstoppelse av nutrilett, så kjør på! Det er ok måltidserstatning i en periode. Husk å drikke mye.

Har ikke prøvd tidligere, så vet ikke. Takk for tips om vann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...