Gå til innhold

Vask av trusene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget mitt var i hvert fall at det ikke er bra å bruke truseinnlegg hver dag. 

Anonymkode: 1d833...fd3

Har brukt det i alle år og ikke hatt problem, så det er individuelt.

Anonymkode: 5a3b9...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 23.56):

Det er idioti, holder med 60 grader. Tydelig at ikke du sliter med strømregningen eller bryr deg nevneverdig om miljøet. 

Anonymkode: f6c98...6d2

Drit i det teite miljøhysteriet. La folk vaske så varmt de vil. Strømsparing kan man gjøre på andre områder, hvis man absolutt må. Jeg sparer i hvert fall ikke på strømmen. Bruker det jeg trenger. Bruker mye engangs svamper og mopper også, som hives rett i søpla.

Det sparer vaskemaskinen min for ekstra vask av mopper f.eks. Og svampene er alltid rene ved ny oppvask. Tv-har jeg ikke, da det ikke interesserer meg, så sparer visst litt der, uten å prøve på det, hvis det er noen mager trøst for deg. Fei for egen dør, og la andre være i fred. ;) 

Anonymkode: 9a40b...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drit i det teite miljøhysteriet. La folk vaske så varmt de vil. Strømsparing kan man gjøre på andre områder, hvis man absolutt må. Jeg sparer i hvert fall ikke på strømmen. Bruker det jeg trenger. Bruker mye engangs svamper og mopper også, som hives rett i søpla.

Det sparer vaskemaskinen min for ekstra vask av mopper f.eks. Og svampene er alltid rene ved ny oppvask. Tv-har jeg ikke, da det ikke interesserer meg, så sparer visst litt der, uten å prøve på det, hvis det er noen mager trøst for deg. Fei for egen dør, og la andre være i fred. ;) 

Anonymkode: 9a40b...3f1

Jøss, du høres sympatisk ut. 

Anonymkode: 1d833...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er ikke teit. Man kan få sopp hvis det er for klamt! 

Anonymkode: 1d833...fd3

Så skriv det da,Sur høne er fortsatt teit. Jeg bruker truseinnlegg og har aldri fått sopp av det, så det er nok individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Poenget mitt var i hvert fall at det ikke er bra å bruke truseinnlegg hver dag. 

Anonymkode: 1d833...fd3

Det er mye bedre å prøve å gjøre noe med all utfloden hvis man sliter med at det er veldig vått hele tiden. Vil tro man da har en slags ubalanse eller noe, det skal ikke være nødvendig for høna å produsere så uendelig mye for å holde seg frisk. Noe må være galt hvis man omtrent har skjedekatarr.

Og skifte truse fortere er bedre enn å gjøre alt mye klammere og innestengt med truseinnlegg.

Anonymkode: 1b7fc...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...