Gå til innhold

Angst - klarer ikke ta PCR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dra å test deg uten barnet ditt og fortell dem hvordan det kan gjøres uten at du får panikk. Ingen blir tvangstesta, så hvis du nekter så slipper du. Vil tro de syns det er bedre at de tar en test på dine premisser enn ingen test. Jeg har blitt testet ca 10 ganger. Alle var dypt opp i nesa og i halsen. Men er noen måneder siden forrige, så de kan ha byttet metoder. Jeg har også testet både ungene mine og kollega (jobber innen helse). Kollegaen måtte jeg langt opp i nesa på, i følge bruksanvisningen, selv om det var en hurtigtest. Mens ungene mine har jeg testet 2 cm inn i nesa. Testene så helt like ut ellers. Så jeg lurer på hvorfor det gjøres forskjellig.

Anonymkode: 7aaae...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har testet en god del mennesker og da fikk vi beskjed om at hvis det absolutt ikke gikk å få pinnen både i nese og hals så gikk det greit å bare teste et av stedene 

Mange steder tilbyr spyttprøver nå, da sitter man med et rør i munnen og fyller et lite glass med spytt, helt smertefritt! Kanskje du kunne undersøkt om de gjør det i din kommune, et et veldig godt alternativ hvis man ikke liker de vanlige prøvene

Anonymkode: 01477...c21

Så fint å høre! Tusen takk! Skal sjekke om spyttprøver er mulig i Stavanger den dagen vi tester positivt på hjemmetest (regner med det skjer siden «alle» rundt oss/barna i klassen er positive. Jeg er fullvaksinert men tester meg selv også) 

Takk❤️

Anonymkode: ff98a...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...