AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #21 Skrevet 5. desember 2021 Artig at man gidder å bruke tid på å lage en trolletråd om dette. Av damene jeg møtte på tinder, fikk jeg kommentar i negativ retning av en av de, hvor hun nevnte at jeg ikke lignet helt på bildene jeg hadde. Kjekk kommentar å få... Vi datet en liten stund før hun avsluttet det fordi hun ikke følte noe tiltrekning. Hun kunne fint ha droppet seg for den kommentaren om bildene, ikke spesielt hyggelig å få. Vært i samme situasjon der jeg ikke følte noe tiltrekning mot en dame, og man sier jo bare at man ikke kjenner at det er noe der. Slenger ikke på noe negativt. Anonymkode: f0a23...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #22 Skrevet 5. desember 2021 De bryr seg bare om utseende Anonymkode: ca338...572
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #23 Skrevet 5. desember 2021 Jeg syns den kommentaren om bildene var litt unødvendig, men ellers var det omtrent slik jeg avviste mine dater. Det er jo bedre å være ærlig enn å bare ghoste? Anonymkode: 70185...e72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå