Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på en deit med ei jeg matcha med på Tinder, og fikk følgende melding tilbake da jeg foreslo å møtes igjen:

"For å være helt ærlig syns jeg ikke du var i nærheten så kjekk som du fremstod på bildene, og i tillegg følte jeg ikke vi hadde noe personlig kjemi. Ønsker deg lykke til videre."

Er dette det man kaller en "shit test", hvor hun liksom skal teste hvor mye selvironi jeg har, og hvor trygg jeg er på meg selv, for å vurdere om jeg er noe til kar?

Jeg tenkte å kontre med følgende melding:

"Det er bare fordi du ennå ikke har sett meg med klærne av ;) Skal vi si klokka halv åtte neste fredag på Fugl Føniks for litt vin og løs prat?"

Anonymkode: da0c1...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LES ORDENE for hva de betyr.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"For å være helt ærlig syns jeg ikke du var i nærheten så kjekk som du fremstod på bildene, og i tillegg følte jeg ikke vi hadde noe personlig kjemi. Ønsker deg lykke til videre."

Nei, dette en tydelig avvisning. 

• Liker 9
Skrevet

Hun er overhodet ikke interessert. 

• Liker 9
Skrevet
Just now, TurdusMerula said:

LES ORDENE for hva de betyr.

Nei, dette en tydelig avvisning. 

Men hva var da den biten om "lykke til videre"? Er ikke det en slags invitasjon til å forsøke igjen?

Jeg tolker det som at det gikk ikke så bra denne gangen, og jeg gjorde ikke et så godt inntrykk. Men lykke til hvis jeg vil forsøke meg på henne noe videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva var da den biten om "lykke til videre"? Er ikke det en slags invitasjon til å forsøke igjen?

Jeg tolker det som at det gikk ikke så bra denne gangen, og jeg gjorde ikke et så godt inntrykk. Men lykke til hvis jeg vil forsøke meg på henne noe videre.

Et nei er ikke et kanskje eller prøv mer. Dette må du lære deg. 

Anonymkode: eeac3...581

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slutt. 

• Liker 1
Skrevet

Klart avslag, når hun sier lykke til videre, så mener hun lykke til videre med noen andre. 

Anonymkode: 9df0b...1a2

• Liker 3
Skrevet

Så...hun mente virkelig at jeg er stygg og ikke har noen bra personlighet? Jeg trodde ikke folk sa sånt rett ut uten at det er litt tull involvert :icon_frown:

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Var på en deit med ei jeg matcha med på Tinder, og fikk følgende melding tilbake da jeg foreslo å møtes igjen:

Er dette det man kaller en "shit test", hvor hun liksom skal teste hvor mye selvironi jeg har, og hvor trygg jeg er på meg selv, for å vurdere om jeg er noe til kar?

Jeg tenkte å kontre med følgende melding:

"Det er bare fordi du ennå ikke har sett meg med klærne av ;) Skal vi si klokka halv åtte neste fredag på Fugl Føniks for litt vin og løs prat?"

Det er lov å prøve seg. Eneste måten å garantere at dere ikke hopper i halmen er å ikke prøve. Si bare at du må ta det på lørdag, fordi du tråkket på penishodet ditt da du gikk opp fra et isbad i nettoen og legen sa den må hvile en uke.

Anonymkode: ea63b...4d5

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Et nei er ikke et kanskje eller prøv mer. Dette må du lære deg. 

Anonymkode: eeac3...581

Det er utrolig hvor lite kvinner vet om hvordan det er å deite kvinner.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lov å prøve seg. Eneste måten å garantere at dere ikke hopper i halmen er å ikke prøve. Si bare at du må ta det på lørdag, fordi du tråkket på penishodet ditt da du gikk opp fra et isbad i nettoen og legen sa den må hvile en uke.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er utrolig hvor lite kvinner vet om hvordan det er å deite kvinner.

Dere ser ut til å vite hva dere snakker om, så jeg tar heller deres tips.

Sender henne meldingen nå...

• Liker 1
Skrevet

I hans forsvar så når har noensinne en kvinne vært direkte? Og dere kan jo heller ta lærdom av deres egne råd og ta de ibruk når de gjelder menn. For imotsetning til kvinner så mener vi faktisk akkurat det vi skriver. Så de dagesvis med analyse og tolkning dere bedriver er totalt bortkasta.

Og det eneste korrekte svaret TS til meldinga fra hun dama er; «Det høres bra ut. Du var en total mismatch for min del. Snakkes!»

Anonymkode: e32ca...edf

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4a6c6...c09

Skrevet

Blokkert fra snap...

Er det fordi hun heller vil jeg skal sjekke ut instaen hennes?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er du autist eller noe? 

Lykke til videre betyr at hun ønsker deg lykke til videre med dating, med noen andre! 

Anonymkode: c0f88...969

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du autist eller noe? 

Lykke til videre betyr at hun ønsker deg lykke til videre med dating, med noen andre! 

Hvis du ikke ser spøken her, så er du kanskje bittelitt på spekteret selv? 

Anonymkode: 408f3...e79

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke ser spøken her, så er du kanskje bittelitt på spekteret selv? 

Anonymkode: 408f3...e79

Spøken? Mener du trollet? 

Skrevet

Wow utrolig flott av daten din å være ærlig med en slik avvisning så slipper du slipper å kaste vekk tid.🙌🏻👏🏻👏🏻

angående bilder er jo det en fin tilbakemelding at du bør gjøre noe endringer der, mens Lykke til videre er et forsøk på å ikke være helt følelsesløs. 
Så da er det jo bare å dra inn den tomme sluken og kaste uti på nytt. Lykke til videre 👌🏻

Anonymkode: 9ae98...a15

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig om dette er troll eller ei… denne mannen eksisterer og det er mange  som har vært på date med han. Han tar ikke avslag umiddelbart og etter en del avslag som alle sier det samme, kommer han med en nedsettende kommentar på at han ikke var interessert i deg uansett og at du var heldig som traff han🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...