AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #41 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud, er jo noen i bærum også som har naturlig skjønnhet og er bare født slik vakker. Alt skal liksom handle om oprasjoner nå for tiden bare dere ser en ny perosn som er pen Nei?? ikke alle pene folk har tatt oprasjoner, kjære vene Anonymkode: c8792...bca Hvor sa jeg at alle pene har tatt operasjoner? Har ikke skrevet ordet alle noe som helst sted så ro deg ned. Men faktum er at rike har råd til det og at det er en helg vanlig velværekultur blandt rike (igjen sier jeg ikke ordet alle noe sted) å gå ofte til frisøren, profesjonell hudpleie fast og jevnlig, negler, massasje, botox, fillers, osv. Forresten så kan man ikke se det på de at de har tatt fillers da det gjøres på så proff måte hos de dyreste klinikkene at det ser naturlig ut Anonymkode: 994eb...fda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #42 Del Skrevet 5. desember 2021 Bor selv i Bærum og har i grunn ikke samme inntrykk 🤷♀️ Annet enn at unge kvinner generelt sett er pene, pga. alderen sin (for meg som er godt oppi 30-årene 🙈) Dersom Bærumsjenter faktisk er «penere» enn andre (generelt sett) så har det kanskje noe med hvordan de er «strigla» (det er MYE man kan putte i fjeset som ikke er åpenbart for folk flest) og de holder kanskje oftere kroppen i form (🤷♀️) samt at det jo kan være noe i det at inntekten her er høyere i snitt, og menn som tjener greit oftere tiltrekker seg vakre kvinner som de får barn med? 🤔 Men jeg tror nok mer på «strigla»-teorien, med hyppige frisør-og hudpleier-besøk, lav terskel for injeksjoner, råd til en flott klesstil osv. 🙈 Anonymkode: e1c1a...3a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #43 Del Skrevet 5. desember 2021 Gode gener, helt klart. Rike, suksessfulle menn (og kvinner) velger ofte pene partnere. Barna blir ditto vakre og smarte. Anonymkode: c9455...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #44 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gode gener, helt klart. Rike, suksessfulle menn (og kvinner) velger ofte pene partnere. Barna blir ditto vakre og smarte. Anonymkode: c9455...7d9 Smarte? Vet ikke Anonymkode: 4e147...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #45 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Smarte? Vet ikke Anonymkode: 4e147...a47 Mange av dem/prosentvis flere enn de fleste andre steder, men selvsagt er ikke alle jenter fra Bærum smarte. Anonymkode: c9455...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #46 Del Skrevet 5. desember 2021 "Hvor er bærumsjenter så sinnsykt pene?" I Bærum, kanskje 😆 Mente du egentlig: hvorfor er bærumsjenter så sinnsykt pene? Anonymkode: b4e18...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #47 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg blir litt sjokkert når jeg ser hvor mange modellpene jenter det er i Bærums området. De er liksom ikke bare litt pene, men nesten helt perfekt. Perfekt symmetri i ansiktet, hår, kropp, alt. Og det er liksom ikke bare noen få av disse heller, det florerer av disse i området her. Jeg lurer da bare på hvilke standarder gutter har når de ser slike jenter hele tiden. Da er ikke en gjennomsnittlig pen jente noe å legge merke til når man hele tiden ser helt sinnsykt fine jenter. Skjønner ikke, er det fordi begge foreldrene er pene at barna deres også blir pene? Og hvorfor er det SÅ mange helt sinnsykt pene av disse i bærumsområdet men ikke så mange utenfor? Anonymkode: c9258...4b0 Husk at mange bruker sminke og mye tid på å se perfekt ut. Er kanskje stort press på å se best ut også. Finnes mange pene andre steder i Oslo og rundt hele Oslo, ikke bare Bærum. Anonymkode: 1cb6b...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #48 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange av dem/prosentvis flere enn de fleste andre steder, men selvsagt er ikke alle jenter fra Bærum smarte. Anonymkode: c9455...7d9 Link til statistikk? Anonymkode: 4e147...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #49 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Link til statistikk? Anonymkode: 4e147...a47 Det er allmenn kjent at gener går i arv. Anonymkode: c9455...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #50 Del Skrevet 5. desember 2021 Nå er ikke jeg fra, ei heller har jeg bodd i Bærum, men bodde i utlandet (USA) der jeg jobbet med folk fra den øvre middelklassen. Der var "alle" barna typisk pene - og det man så igjen der var bla. - Alle fikk tannregulering, og foreldrene var generelt veldig påpasselige med at barna hadde perfekte smil - Alle ble pushet til å drive på med en form for idrett. Ikke med mål om å bli toppidrettsutøvere, men heller ikke bare for å møte opp. Det kunne gjerne være snakk om at de hadde egen personlig trener, som holdt øye med prestasjon og progresjon. Alle dro uansett på gym/treningssenter, uavhengig av idrett. - Det var langt lavere terskel på operasjoner. Spesielt operasjoner mot nese, kjeve, øre, o.l. Og sånn ellers hadde alle bra økonomi, slik at de kunne spise bedre, bruke mer penger på klær og kosmetikk, slapp å ta fysisk tunge jobber, osv. Summen av alt dette var jo at folk så "bedre" ut enn andre. Anonymkode: 2dafe...930 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #51 Del Skrevet 5. desember 2021 Vil si at jenter fra Bærum i snitt er ganske stygge. Brunkrem, Restylan, bulemi, perleøredobber og annen styggedom får damene i 20-årene til å se ut som Anna Anka. Anonymkode: 9192f...d8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #52 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er allmenn kjent at gener går i arv. Anonymkode: c9455...7d9 Det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 4e147...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #53 Del Skrevet 5. desember 2021 Man blir jo automatisk fresh og fin når man har penger til å betale for x antall treningstimer, frisører, spa klær etc etc. Jeg synes ikke jenter fra Bærum skiller seg ut som spesielt vakre fra naturens side, men når man steller godt med det man har ser man jo ofte automatisk fresh ut. Anonymkode: e54f9...cdb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #54 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Husk at mange bruker sminke og mye tid på å se perfekt ut. Er kanskje stort press på å se best ut også. Anonymkode: 1cb6b...4da Ja alle jeg kjenner fra Bærum, både kvinner og menn forteller at utseendepresset og klespresset var dominerende i oppveksten og har påvirket de. For oss som ikke er fra Bærum høres det ganske idiotisk ut at noen sier de måtte kjøpe merkejakke til 15.000 i 7 klasse fordi de var redde for å bli mobbet hvis de ikke hadde det, eller at de brukte konfirmasjonsspengene på nosejob som 16 åring, men prestige presset er ekstremt der i mange miljøer og i prestige så ligger jo utseende også. For de jentene som ikke tar høystatusutdanninger så er utseendet enda mere viktig Anonymkode: 994eb...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #55 Del Skrevet 5. desember 2021 Hvor de er pene? Nei, det vet jeg ikke?- Kanskje i frankrike? Pakistan? Anonymkode: c1531...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 5. desember 2021 #56 Del Skrevet 5. desember 2021 Entern skrev (8 timer siden): Jenter fra Vestlandet > jenter fra Bærum. Særlig Ålesund som noen har nevnt. Men jenter fra Bærum er ofte veldig stilige og har god smak og det gjør dem veldig mye penere enn om de hadde dasset rundt i hip hop eller hipster klær. Når det er sagt…jeg jobbet en stund på en skole i Bærum, det stemmer at jentene var pene, men de var også veldig like med samme bleikablonde frisyre osv. Men ikke så like som guttene, alle guttene hadde samme nøyaktig sveis og samme klær… Må sies at jentene var veldig snille, hyggelige og hjelpsomme da, de ga et generelt veldig godt inntrykk. Clone War 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #57 Del Skrevet 5. desember 2021 Det er de styggeste mennene som lager de fineste døtrene. Så det må være utrolig mange stygge menn i Bærum. Anonymkode: 887ca...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #58 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Svare er jo ganske enkelt det bor rike menn der som har fått barn med vakre kvinner som er glad i penger. Pene kvinner avler pene kvinner . Anonymkode: 74ef3...647 Dette. Anonymkode: fceb0...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #59 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man blir jo automatisk fresh og fin når man har penger til å betale for x antall treningstimer, frisører, spa klær etc etc. Jeg synes ikke jenter fra Bærum skiller seg ut som spesielt vakre fra naturens side, men når man steller godt med det man har ser man jo ofte automatisk fresh ut. Anonymkode: e54f9...cdb Ingen kan betale seg ut av treningen. All ære til folk som trener! Det er gratis! Anonymkode: fceb0...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #60 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gode gener går i arv. Det gjelder både utseende, kognitive evner og fysiske. Disse menneskene møter hverandre og produserer videre barn med gode gener. I andre enden er det slik at de med ikke fullt så gode gener møter hverandre og produserer så barn med en kombinasjon med begges adekvate gener. Det er jo nesten kun i sport man får lov å snakke om slikt som dette, men kognitive evner og utseende havner i samme kurv. Derfor er det også langt penere jenter på jus og medisinstudiet enn på tverrfaglige kjønnstudier på Blindern. Anonymkode: 70306...b0c Haha. Kognitive evner og utseende har ingen sammenheng. Anonymkode: a7744...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå