AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #21 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tyder på at du har grunner til å ikke kunne stole på hen. Da er det faktisk ikke riktig forhold å være i Anonymkode: 82548...a17 Javel. 😂 Anonymkode: 6a8c3...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #22 Del Skrevet 4. desember 2021 Mannen min er sykepleier og har vel knapt mannlige kolleger. Er absolutt ikke bekymret når han er på julebord eller er ute med jobben. Anonymkode: cf1ff...ff8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #23 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvorfor bekymret for koronasmitte? Er samboeren din over 80 år? Er han dødelig syk? Hvorfor så hysterisk for en sykdom omtrent 99.9% overlever? Har det slått deg at problemet her er deg- du stoler ikke på folk og må ha kontroll over dem før du klarer å slappe av Anonymkode: 4a8a5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #24 Del Skrevet 4. desember 2021 Pass på. Ingen steder det knulles så mye som på julebord. Anonymkode: faf82...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #25 Del Skrevet 4. desember 2021 Etter brudd for 10 år siden, bestemte jeg meg for at jeg aldri mer skulle kaste bort livet på en mann som ga meg vond magefølelse. Samboeren min er en god og snill mann. Jeg stoler 100% på han. Jeg er ikke dum. Jeg vet jeg kan ta feil. Men orker ikke å tvile på han pga erfaring med tidligere eksen. Han var en drittsekk, det er ikke samboeren min. Og det tror jeg til det motsatte er bevist. Tar jeg sorgene på forskudd, så får jeg flere sorger i livet. Ser noen må overvåke kjærestene sine (tilgang på mobil, sosiale medier, etc). Hvis det er det eneste som stopper dem fra å være utro, så er dere sammen med drittsekker. Hvorfor er dere det? Anonymkode: c735c...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #26 Del Skrevet 4. desember 2021 Nei, absolutt ikke. Stoler på mannen min Anonymkode: be050...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #27 Del Skrevet 4. desember 2021 Opptatte menn på julebord er jo noe av det mest sexy som finnes. Det blir alltid en liten tur på bakrommet underveis i festen, så gleder meg å se hvem jeg får med meg i år. Anonymkode: 8706b...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2021 #28 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg stoler ikke på han når han drikker så han droppa det. Ble noen sure miner. Anonymkode: e23e7...38a Har han gitt deg noen grunn til at du ikke kan stole på ham når han drikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #29 Del Skrevet 4. desember 2021 Min samboer skal på julebord neste helg. Jeg håper han koser seg og er sosial da han er litt lite sosial ellers. Har virkelig null bekymring for at han er utro. For det første er han i et forhold med meg, vi venter barn, han er for lat til å ha noen på si 😂😂 Anonymkode: c842a...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #30 Del Skrevet 4. desember 2021 Ja, på grunn av to stk som jobber i resepsjonen på samboers jobb. Den ene med kløft hvor silikonpuppene er faretruende nært å velte ut, og hun andre er veldig flørtete av seg (til alle). Blid og hyggelig men jeg liker ikke tonen de imellom de gangene jeg har hørt samboer snakke med henne. En gang de nok ikke trodde jeg så så stod de å hadde blikkontakt i sikkert 20 sek mens de smilte til hverandre. Disse er selvfølgelig tilstede på julebordet. Jeg gruer meg Anonymkode: fe345...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #31 Del Skrevet 4. desember 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Tyder på at du har grunner til å ikke kunne stole på hen. Da er det faktisk ikke riktig forhold å være i Anonymkode: 82548...a17 Så det må automatisk være noe galt med mannen altså? Du trenger ikke skrive hen vi skjønner alle at dette er en kvinne som poster. Det kan jo tenkes at hun bare er i overkant usikker, nevrotisk og angstpreget. Som så mange andre kvinner. Da blir det jo litt teit å anbefale henne om å forlate forholdet…. Anonymkode: 74b3f...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 4. desember 2021 #32 Del Skrevet 4. desember 2021 Nervøs fordi han har for vane å være utro? I såfall så dumper du ham, så slipper du det stresset. Om du er nervøs fordi du er sjalu, og tror at han vil hoppe til sengs med første og beste dame - så lenge du ikke er tilstede, så bør du jobbe med selvtilliten, du bør dumpe ham i så tilfelle også - slik at du kan jobbe med deg selv, og la ham få leve et normalt liv uten å stresse over at du stresser. Om du er nervøs for at han skal drar med seg covid-smitte, så bør du poste tråden under koronatrådene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #33 Del Skrevet 4. desember 2021 Nei. Jeg valgte en partner jeg stoler på. Anonymkode: 1dde6...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå