Gjest ytmnd Skrevet 3. desember 2021 #21 Skrevet 3. desember 2021 Kjenner typen, du er en del av haremet hans.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #22 Skrevet 3. desember 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Å stille krav er vel tilnærmet det motsatte av usikkerhet, men det er umulig å ta folk som sier «dere kvinnfolk» seriøst, det er et utsagn som bare oser «nevermind me, jeg er ikke et tenkende menneske, just here to hate». Anonymkode: e09c6...645 Å stille krav kun for å godta at grensene ble tråkket over når løftet blir brutt, slik TS har gjort, så viser det definitivt mer usikkerhet enn det motsatte. Sett krav og grenser, men hold dere til dem. When someone shoes you who they are, believe them the first time. Anonymkode: fb2d5...a18 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #23 Skrevet 3. desember 2021 Går litt mot strømmen jeg, og vil si at det som skjedde før dere var seriøse ikke har noe å si. Jeg ville heller ikke vært trofast mot en som fremdeles traff andre, og jeg er kvinne. Først når man ble enige om at man satser på hverandre kan man kreve trofast. Før det er det usikkert på alle måter. Anonymkode: 9f7cf...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #24 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Går litt mot strømmen jeg, og vil si at det som skjedde før dere var seriøse ikke har noe å si. Jeg ville heller ikke vært trofast mot en som fremdeles traff andre, og jeg er kvinne. Først når man ble enige om at man satser på hverandre kan man kreve trofast. Før det er det usikkert på alle måter. Anonymkode: 9f7cf...8e6 Gir dine foreldre maks 2-3 år Anonymkode: fbc4f...996
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #25 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gir dine foreldre maks 2-3 år Anonymkode: fbc4f...996 Weirdo. Anonymkode: e09c6...645 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #26 Skrevet 3. desember 2021 Aha. Enda en kvinne som skal "redde" en mann fra det utsvevende livet han lever. Være hans trygge havn og alt mulig. Det går 34 kvinner av denne typen på dusinet. Jaja. Vi ser frem til tråden som kommer om et par år. "Jeg trodde han var trofast mot kvinnen som reddet han - hva skal jeg gjøre nå? Bli eller gå?" Anonymkode: 1c83c...a23 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #27 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Aha. Enda en kvinne som skal "redde" en mann fra det utsvevende livet han lever. Være hans trygge havn og alt mulig. Det går 34 kvinner av denne typen på dusinet. Jaja. Vi ser frem til tråden som kommer om et par år. "Jeg trodde han var trofast mot kvinnen som reddet han - hva skal jeg gjøre nå? Bli eller gå?" Anonymkode: 1c83c...a23 😂 Anonymkode: fbc4f...996 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #28 Skrevet 3. desember 2021 Han kan ikke forandres. Anonymkode: 2baf3...436 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. desember 2021 #29 Skrevet 3. desember 2021 Jeg forstår ikke logikken. Man forelsker seg i en mann, og så skal man forandre mannen før man vil forplikte seg til ham. Hva er det da man er forelsket i? Det er vel ikke slik at TS forelsker seg i tanken på å temme personligheten til denne mannen heller en mannen selv?
Antiviruset Skrevet 3. desember 2021 #30 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 39 og dater en mann som har vært ganske aktiv med damer før. Han har samtidig som vi datet møtt andre både med og uten sex. Uten å fortelle det før flere måneder senere. Det dreier seg om minst fem andre damer. Jeg har vært på date, men uten sex. Han har visst hele veien at jeg møtte andre, fordi han ikke prioriterte å treffe meg. Avtalen vår var at om vi hadde sex med andre kuttet vi. Han brøt den, jeg gjorde aldri det. Er det i det hele tatt håp her? Jeg er ikke såret, men jeg vil ha et monogamt forhold framover. Kan jeg stole på ham? Han sier han kan være monogam, men hva skal jeg tro? Han har løyet en del om relasjonene han har hatt ved siden av og om andre ting. Jeg vet jeg har draget på menn og jeg er robust. Så jeg trenger han ikke, men jeg vil ha han. Har noen kommet fra noe som dette til noe seriøst? Anonymkode: 9d2ad...a14 Dette er så typisk noen kvinner Du skal temme han, ingen andre har klart det men du kommer til å klare det ! Lykke til med å sitte og file deg selv i skrittet med et sandpapir! Det er selvskading tatt til nye høyder! Sikkert noen menn som holder på med slikt ovenfor noen kvinner også, men... Du vil han han? Ja så kjør på da, men husk en ting! Dette kommer aldri til å gå bra!
Antiviruset Skrevet 3. desember 2021 #31 Skrevet 3. desember 2021 Alterego666 skrev (52 minutter siden): Jeg forstår ikke logikken. Man forelsker seg i en mann, og så skal man forandre mannen før man vil forplikte seg til ham. Hva er det da man er forelsket i? Det er vel ikke slik at TS forelsker seg i tanken på å temme personligheten til denne mannen heller en mannen selv? Jo og man må jo bare gremmes over selve forsøket! Dette er jo et klassisk syndrom som noen faller inn i, spesielt kvinner som tror de skal "frelse, endre, temme" en slik mann! Så skal de leve alle dager lykkelige som i en Disney film. Det virkelige livet blir at hun tryner i vanngraven som er fylt med lidelse og tenners gnissel, og så må opprette en ny tråd her inne om hvor ille alle menn er
MizzVic Skrevet 3. desember 2021 #32 Skrevet 3. desember 2021 Det er jo i starten du er mest spennende. Og han var ikke spesielt intressert da en gang. Han har bare mange på beite, og der blir du ikke alene før ingen andre vil ha han mer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #33 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 39 og dater en mann som har vært ganske aktiv med damer før. Han har samtidig som vi datet møtt andre både med og uten sex. Uten å fortelle det før flere måneder senere. Det dreier seg om minst fem andre damer. Jeg har vært på date, men uten sex. Han har visst hele veien at jeg møtte andre, fordi han ikke prioriterte å treffe meg. Avtalen vår var at om vi hadde sex med andre kuttet vi. Han brøt den, jeg gjorde aldri det. Er det i det hele tatt håp her? Jeg er ikke såret, men jeg vil ha et monogamt forhold framover. Kan jeg stole på ham? Han sier han kan være monogam, men hva skal jeg tro? Han har løyet en del om relasjonene han har hatt ved siden av og om andre ting. Jeg vet jeg har draget på menn og jeg er robust. Så jeg trenger han ikke, men jeg vil ha han. Har noen kommet fra noe som dette til noe seriøst? Anonymkode: 9d2ad...a14 Menn er ikke hunder. De er mennesker. Dersom vi respekterer en eller flere av dem som likeverdige mennesker er det å tenke tanken på å endre dem, eller noe ved dem, en umulighet. Folk du respekterer endrer du ikke fordi du ikke har noe ønske om å endre dem. Ett av problemene her er muligens at han ligger med flere. Men et annet, og minst like stort, er at du ikke faktisk liker denne karen. For å like noen uten å respektere dem er ikke mulig. Og å respektere noen og ønske å endre dem er også umulig. Anonymkode: 0b777...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #34 Skrevet 3. desember 2021 Nei det er ikke håp og nei du kan aldri stole på han Anonymkode: 316b7...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #35 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dersom vi respekterer en eller flere av dem som likeverdige mennesker er det å tenke tanken på å endre dem, eller noe ved dem, en umulighet. Folk du respekterer endrer du ikke fordi du ikke har noe ønske om å endre dem. Ett av problemene her er muligens at han ligger med flere. Men et annet, og minst like stort, er at du ikke faktisk liker denne karen. For å like noen uten å respektere dem er ikke mulig. Og å respektere noen og ønske å endre dem er også umulig. Anonymkode: 0b777...e49 Det er vel mulig å ikke elske alle sider ved partneren like høyt? Den kjærligheten du beskriver finnes ikke engang mellom foreldre og barn eller i de mest urealistiske kjærlighetsromanene. Og det er vel mulig å respektere en mann, uten å like at han ligger med alle andre? Om han så ikke var interessert og du selv var det ville du vel ønsket det var deg han valgte? Utdanning, utvikling og oppvekst endrer mennesker hele tiden. Samfunnet endrer mennesker. Erfaring gjør at mennesker endrer seg selv. Endring er ikke et problem i det hele tatt. Jeg er klar over at han må ville det selv, er ikke jeg som skal endre han. Anonymkode: 9d2ad...a14 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #36 Skrevet 5. desember 2021 Jeg vet ikke, jeg, han kan være en sånn som trenger og alltid vil trenge 'variert og stadig' bekreftelse, eller så er det bare et litt knøvlete overgangsparti. Jeg har erfaring fra sistnevnte, vi var begge voksne med mye erfaring med å være attraktive og frie, og knøvlet litt i starten av forholdet. Men så ble vi til slutt enige om hvor de forskjellige grensene skulle gå, og nå har vi vært sammen i 17 år Uten særlig dramatikk også. Så jeg ville nok gitt det enda en sjanse, hvis du kjenner at du tror på at han egentlig vil. Ikke temming, bare tydeliggjøring av muligheter og rammebetingelser Anonymkode: a37fc...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #37 Skrevet 6. desember 2021 Hvis ha likte deg ville han ikke skjult at han datet eller hadde sex med andre før dere ble seriøse eller exclusive. Du var jo ærlig med han om at du datet flere. forhold er bygget på ærlighet, tillit og fysisk kjemi. Anonymkode: a1712...ad5 1
pocahontas88 Skrevet 8. desember 2021 #38 Skrevet 8. desember 2021 Nei nei. Hadde snudd ryggen til og funnet en skikkelig mann. Han der høres ut som en taper. 1
Cole Skrevet 8. desember 2021 #39 Skrevet 8. desember 2021 Man kan ikke endre andre mennesker. Endring må komme innenfra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå