Gå til innhold

Temme tvilsomme menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 39 og dater en mann som har vært ganske aktiv med damer før. Han har samtidig som vi datet møtt andre både med og uten sex. Uten å fortelle det før flere måneder senere. Det dreier seg om minst fem andre damer. Jeg har vært på date, men uten sex. Han har visst hele veien at jeg møtte andre,  fordi han ikke prioriterte å treffe meg. Avtalen vår var at om vi hadde sex med andre kuttet vi. Han brøt den, jeg gjorde aldri det. Er det i det hele tatt håp her? Jeg er ikke såret, men jeg vil ha et monogamt forhold framover. Kan jeg stole på ham? Han sier han kan være monogam, men hva skal jeg tro? Han har løyet en del om relasjonene han har hatt ved siden av og om andre ting. Jeg vet jeg har draget på menn og jeg er robust. Så jeg trenger han ikke, men jeg vil ha han. Har noen kommet fra noe som dette til noe seriøst?

Anonymkode: 9d2ad...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at monogami ikke funker om det er noe man må forhandle seg frem til, det bør være et genuint ønske fra begge.

Anonymkode: e09c6...645

• Liker 11
Skrevet

Han har jo brutt et løfte, og sjansen for at det skjer igjen er jo til stedet i høyeste grad. Jeg hadde droppa’n. Eller om det var en hun

Anonymkode: a53e6...487

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min erfaring er at monogami ikke funker om det er noe man må forhandle seg frem til, det bør være et genuint ønske fra begge.

Han har hele tiden sagt han ønsket det uoppfordret. Gjentar det nå. Kan være evnen og ikke viljen.

Skrevet

Jeg vil si det er helt hjernedødt å innlede et forhold til en slik mann. Forteller det deg ingenting at han må holde på med flere samtidig? 

Anonymkode: fbc4f...996

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke håp for det du ønsker. Skjønner ikke engang at du spør. 

Anonymkode: 19e58...778

• Liker 5
Skrevet

Man blir nå bra lei av dere kvinnfolk. Skal alltid finne noe å pirke på og tror dere selv er the shit. La den stakkars fyren få fred fra deg. Du kommer bare til å plage han ut av forholdet med usikkerheten din.

Anonymkode: 7d17c...033

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man blir nå bra lei av dere kvinnfolk. Skal alltid finne noe å pirke på og tror dere selv er the shit. La den stakkars fyren få fred fra deg. Du kommer bare til å plage han ut av forholdet med usikkerheten din.

Anonymkode: 7d17c...033

Å stille krav er vel tilnærmet det motsatte av usikkerhet, men det er umulig å ta folk som sier «dere kvinnfolk» seriøst, det er et utsagn som bare oser «nevermind me, jeg er ikke et tenkende menneske, just here to hate».

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å stille krav er vel tilnærmet det motsatte av usikkerhet, men det er umulig å ta folk som sier «dere kvinnfolk» seriøst, det er et utsagn som bare oser «nevermind me, jeg er ikke et tenkende menneske, just here to hate».

Jepp. Drit i trollet.

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg ville ikke gått videre med han. Han kan love så mye han vil, men handlingene hans viser jo at han ikke er til stole på. 

Skrevet

Hadde aldri tatt han seriøst, nei. Han er ikke til å stole på.

Anonymkode: a7731...eeb

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker nei. Han har allerede brutt et løfte til deg. Noen menn som "jakter" på damer som han gjør, blir avhengig av spenningen. Jeg hadde ikke stolt på at han ble monogram.  Hva når spenningen er over i deres forhold?

Anonymkode: 5d718...252

• Liker 3
Skrevet

Om han ikke prioriterer deg, så er det vel ikke liv laget?

Anonymkode: 19e4b...12e

• Liker 1
Skrevet

Slike menn er søppel og vil aldri kunne være tilstede for noen kvinne,  de er drevet av kjønnet sitt og de er det mest laverestående som finnes. Jeg tenner så vannvittig lite på utrygge menn som er så avhengige av oppmerksomhet, skjønner ikke hva du tenker med

• Liker 4
Skrevet

PS. Menn skal ikke "temmes". 

• Liker 1
Skrevet

🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 3daef...138

• Liker 1
Skrevet

Har han vært i langvarige forhold? En mann som har vært ganske aktiv med damer og i den alderen  høres ikke akkurat ut som en forholdstype. Hvorfor finner du deg i det? 

• Liker 2
Skrevet

Han kan ikke temmes,du må gå videre

Anonymkode: 540a1...722

Skrevet

If you show a girl you don't care she will chase you (but never love you). If you show a woman you don't care she will leave you. Grow up

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 39 og dater en mann som har vært ganske aktiv med damer før. Han har samtidig som vi datet møtt andre både med og uten sex. Uten å fortelle det før flere måneder senere. Det dreier seg om minst fem andre damer. Jeg har vært på date, men uten sex. Han har visst hele veien at jeg møtte andre,  fordi han ikke prioriterte å treffe meg. Avtalen vår var at om vi hadde sex med andre kuttet vi. Han brøt den, jeg gjorde aldri det. Er det i det hele tatt håp her? Jeg er ikke såret, men jeg vil ha et monogamt forhold framover. Kan jeg stole på ham? Han sier han kan være monogam, men hva skal jeg tro? Han har løyet en del om relasjonene han har hatt ved siden av og om andre ting. Jeg vet jeg har draget på menn og jeg er robust. Så jeg trenger han ikke, men jeg vil ha han. Har noen kommet fra noe som dette til noe seriøst?

Det er litt naivt å forvente at han skal være eksklusiv når han har en historikk med å være en dame magnet slik som du beskriver han. Det høres ut som for meg at han liker sex, og vil si hva som helst for å oppnå sex, inkludert å lyge og skjule sin oppførsel til damer og til deg.

Du kan absolutt ikke "temme han" med mindre du er den beste damen som er "verdt" å bli tam for i hans øyner. Noe som ikke er tilfellet når han ikke prioriterer deg.

Hvis du vil ha eksklusivitet bør du se etter en annen kar. Men hvis du er ok med dette, så kjører du på, og blir en del av hans uoffisielle harem, og trenger ikke å vite noe om du ikke spør. En viss upen sannhet er at en mann er like utro som han klarer å trekker damer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...