Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (20 minutter siden):

Litt sånn er jeg og 😅. Alle har negative sider så når det aldri synes begynner jeg å lure. Niklas har vel bare blitt en bekreftelse på dette. 

Enig Niklas framstår som meget usympatisk og nå gjør storbonden det også. 
Og er de ikke usympatiske griner og surver de over bagateller. Eller stjeler egg og kaller en normal svart  ku for neger. Og så legger vi til stjeling og skryting av det på toppen. Ikke nok med det får de forsyninger utenfra også. Vitsen med programmet egentlig ! 

Endret av Klink
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (8 timer siden):

Så de får ringe hjem når som helst? 🤨

Ikke når som helst, men en gang i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (1 time siden):

jeg kommer ikke til å se mer på farmen kjendis. makan til idiotisk sesong. 

Gjør som deg, jeg gir opp årets sesong. Vil ikke være med å bidra til seertallet for det skvipet de serverer oss. 

Kommer til å følge med i tråden da, sånn at jeg kan irritere meg fra sidelinja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å spoile da - jeg er fortsatt sjokkskadet.

Er dette tull? Er dette virkelig en episode av farmen kjendis? 

Er det skjult kamera??? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (2 timer siden):

Eneste jeg heier på er Vebjørn , hadde jeg aldri trodd før sesongstart🤷‍♀️😅 

Edit: kanskje han mannlige utfordreren hvis han kommer videre..  Tviler likevel på det,  da hun andre glir litt mer inn i gjengen  der.. OG ikke blir sett på som en utfordrer. 

Hva har du mot Kjersti da? N - kommentaren? Etter å ha sett dette sirkuset så kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker Kjersti..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte å ikke se dagens episode og heller vente å se utvelgelsen til tvekamp. Men skjer det noe spennende så må jeg se  ;)

Jeg er blitt litt lei av å se all snakkingen og kjedelige ting og tang derfor har jeg bare begynt å hoppe til utvelgelsen og så se tvekampen. Men skjer det noe spennende så er det jo gøy å se.  :)

Da bør du se i dag og bli like sjokkert som oss andre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shab skrev (Akkurat nå):

Hva har du mot Kjersti da? N - kommentaren? Etter å ha sett dette sirkuset så kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker Kjersti..

Liker bedre henne enn de andre nissene innpå der nå😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Jeg skrev det sikkert litt dumt, for jeg mente

Skjul innhold

at storbonden er jo avhengig av alle de andre for å klare ukesoppdraget, og risikerer at de saboterer hvis han oppfører seg som en slags diktator.  Derfor synes jeg at han var utrolig dum.

Spoiler

Var ikke ment som et direkte svar til deg altså! Var jeg selv som er helt sjokkert etter dagens episode, og klarer tenke på 4 personer som ikke er "dum" der inne akkurat nå. Jeg er alt for sjokkert og overbevist om at denne episoden kun er tull! Det kan jo ikke være sant? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Mange av oss er på jobb på dagtid og da kan man ikke se farmen midt på dagen. Selv om jeg har hjemmekontor flere dager i uken har jeg ikke tid til å se farmen på dagtid. Og det skulle jo tatt seg ut om folk som f.eks står i butikk bare stenger sjappa for å se farmen, haha 😂 Er ikke alle som har sumo heller. Så dere som har mulighet til å se det på dagtid må bare bruke spoilertags, gitt. Jeg får ikke sett før i kveld, men gleder meg og er spent på hvorfor du er ordløs og ikke forstår helt hva du har sett på.

Skjønner veldig godt! Håper ingen spoiler! Vær så snill å skriv din reaksjon når du har sett da? :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (5 minutter siden):

Har ikke noe spesielt imot henne egentlig 🤷‍♀️ bare liker Vebjørn bedre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er helt snudd på hodet fra da programmet startet. Både Isak, Niklas, Dorthe og SE har sunket som en stein. Isak er konfliktsky, Niklas oppfører seg som en unge og SE er akkurat som hun alltid har vært, et sutrende offer som rettferdiggjør alt hun finner på å gjøre. Og Dorthe, vel, måten hun viser omsorg for (spesielt) SE kjøper jeg ikke. SE markedsfører Dorthes AW 20 kolleksjon, hun har altså alt å vinne på at SE fremstår bra ellers ryker merkevaren hennes. 

Synd Shabana røyk ut. Jeg fikk stor respekt for henne etter at hun ble valgt som førstekjempe og jeg syns hennes sorti var storsinnet og real. Hun var annerledes, men jeg fikk sans for henne. Kjersti er redelig, vennlig og det foregår mer i hodet hennes enn akkurat det som surrer rundt i nuet. Hun fremstår veldig troverdig. Vebjørn Sellbekk og Heine Totland er foreløpig litt usynlige, men jeg er overrasket over at jeg liker førstnevnte. Han er varmere og mer inkluderende enn jeg trodde. Vi får se hvordan det går, men foreløpig irriterer de meg ikke :) 

Forøvrig savner jeg Mini. Han var/er befriende morsom/underholdende. 

• Liker 34
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (46 minutter siden):

Skjønner veldig godt! Håper ingen spoiler! Vær så snill å skriv din reaksjon når du har sett da? :) 

Neida, var ingen spoiler :) Ja, skal skrive min reaksjon når jeg har sett i kveld. Gleder meg, høres jo ut som det blir gøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (40 minutter siden):

Mine favoritter er helt snudd på hodet fra da programmet startet. Både Isak, Niklas, Dorthe og SE har sunket som en stein. Isak er konfliktsky, Niklas oppfører seg som en unge og SE er akkurat som hun alltid har vært, et sutrende offer som rettferdiggjør alt hun finner på å gjøre. Og Dorthe, vel, måten hun viser omsorg for (spesielt) SE kjøper jeg ikke. SE markedsfører Dorthes AW 20 kolleksjon, hun har altså alt å vinne på at SE fremstår bra ellers ryker merkevaren hennes. 

Synd Shabana røyk ut. Jeg fikk stor respekt for henne etter at hun ble valgt som førstekjempe og jeg syns hennes sorti var storsinnet og real. Hun var annerledes, men jeg fikk sans for henne. Kjersti er redelig, vennlig og det foregår mer i hodet hennes enn akkurat det som surrer rundt i nuet. Hun fremstår veldig troverdig. Vebjørn Sellbekk og Heine Totland er foreløpig litt usynlige, men jeg er overrasket over at jeg liker førstnevnte. Han er varmere og mer inkluderende enn jeg trodde. Vi får se hvordan det går, men foreløpig irriterer de meg ikke :) 

Forøvrig savner jeg Mini. Han var/er befriende morsom/underholdende. 

Enig i alt du skriver. Skulle ønske Shabana ikke hadde røket ut selv om jeg liker Ingrid også. Skulle ønske hun hadde valgt Øyunn i stedet eller aller helst sutre-SE og at en av de røk ut. Håper Mini vinner Torpet! Jeg har virkelig fått sansen for han. Fin og morsom fyr.

Den som irriterer meg mest av alle er Niklas. Han er også den som har skuffet meg mest. Jeg kjente ikke så godt til han fra før, men det lille jeg har sett av han har jeg syntes han har virket som en ålreit fyr. Nå, derimot... Han oppfører seg som en idiot! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torpet

Spoiler

Nå har jeg sett alle torpet episodene i dag, og jeg må si at alle her er mye koseligere å følge med på enn farmen kjendis. Jeg håper en fra torpet vinner farmen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så mange innlegg om dagens episode så måtte bare se den nå:

Spoiler

Uforståelig valg av Shabana. Adam liksom.

Adam starter med å introdusere halaluke uten svin og alkohol. Han tilføyer så "jeg kødda bare". Men fortsetter å spøke videre gjennom hele dagen. Ganske snart så gikk denne storbondetittelen helt til hodet på han. Han endret personlighet endte opp som tro kopi av Ola Halvorsen (Flesvik-karakter/Førstegangstjenesten), særlig i måten han snakket på. Jeg hørte bare fjas med Ola Halvorsen-dialekt resten av episoden. Tenker det var en overkompenserende og umoden forsvarsmekanisme for å stå i en lederrolle man ikke mestrer. 

Ole Martin virker som en bra mann. Folk tar som en selvfølge at han blir deres kokk. Jeg lurer på hva Ole Martin egentlig ønsker.
Tomine kommer inn med oransje svømmeføtter på neglene. Har aldri skjønt greia med det. Hun virker bra hun også, men litt rart at overgangen fra livet til Farmen tok henne såpass etter 12 timer.
Tror at Tomine blir værende fordi Ole Martin er en større konkurrent, samt at Tomine har flere bekjentskap allerede der inne.

Jeg er usikker på om alkoholen i storbondehuset var storbondens eller storbondehuset sitt. Hvis førstnevnte så står Adam fritt til å helle den ut, selv om det var egosentrert av han. Hvis sistnevnte, så var det fryktelig dårlig gjort av han. Men det ser ut til at deltakerne i år har lagt selvinnsikten deres hjemme, så stuntet havner i boka som en bagatell. Niklas har uansett ingenting han skulle ha sagt, men Adam gikk inn for å provosere og fikk responsen han fortjente. Lite fellesskapsfølelse over det Adam holder på med. Denne uken kan umulig gå bra. 

Og dette er vel muligens (tror jeg) uken juksingen til Isak, Sophie og Niklas starter. I forbindelse med ukesoppdraget de har på andre siden av vannet. Hvis det stemmer vil det med andre ord si at ingen av disse tre ryker ut denne uken, ettersom jukset pågikk en stund.

Jeg visste ikke hvem Adam var, begynte å like han, men nå har jeg mistet sansen. 

Endret av Ctrl
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så skinnhellige alle er her som ikke skal se farmen fordi noen stjal åpenbart staget på et fiktivt marked. Det er jo tydelig at Isak og Sofie Else mangler noen ting når de snakker om at de føler ingenting for den som velges til førstekjempe. De kjenner igjen og tiltrekkes vel av denne karakterbristen ved hverandre. Kjendis farmen er jo ikke vanlige farmen her blir en gjeng halvkjente bloggere og andre ukjente (hvem er Niklas og Ingrid og heine?) lokket med penger og godteri for å lage underholdning som tv2 tjener på. Det er da åpenbart at spillereglene for dette er annerledes enn den vanlige konkurransen med ikke-kjendiser. Selv om Kjersti er litt kjerring og masete så er det dog lavmåls at de fryser henne ut ved å plassere alle de andre i 1 allianse. Men sånn er det vel når man irriterer på seg andre. Men det kan jo være en øyeåpner for feks typer som denne Niklas å se seg selv (redigert) utenfra. Kanskje han modererer seg litt. De fleste som er sånn dust vet det jo vanligvis ikke selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss~Audrey skrev (1 minutt siden):

Herregud så skinnhellige alle er her som ikke skal se farmen fordi noen stjal åpenbart staget på et fiktivt marked. Det er jo tydelig at Isak og Sofie Else mangler noen ting når de snakker om at de føler ingenting for den som velges til førstekjempe. De kjenner igjen og tiltrekkes vel av denne karakterbristen ved hverandre. Kjendis farmen er jo ikke vanlige farmen her blir en gjeng halvkjente bloggere og andre ukjente (hvem er Niklas og Ingrid og heine?) lokket med penger og godteri for å lage underholdning som tv2 tjener på. Det er da åpenbart at spillereglene for dette er annerledes enn den vanlige konkurransen med ikke-kjendiser. Selv om Kjersti er litt kjerring og masete så er det dog lavmåls at de fryser henne ut ved å plassere alle de andre i 1 allianse. Men sånn er det vel når man irriterer på seg andre. Men det kan jo være en øyeåpner for feks typer som denne Niklas å se seg selv (redigert) utenfra. Kanskje han modererer seg litt. De fleste som er sånn dust vet det jo vanligvis ikke selv.

Niklas forsvarer seg selv i mediene i går/ dag og har akkurat samme holdninger som på skjermen. Han delte også offentlig mobilnummeret til en dame som sendte han melding. Så den modereringen kan vi nok se langt etter. Heine Totland er forresten musiker og mer kjent enn de fleste der inne. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å se på fk pga at noen stjal. jeg gidder bare ikke å se når det ikke finnes noen straff, for det ene eller det andre. jeg ser på fk for å se de klare seg i år 1922, ikke se de jukse til seg ting som ikke var å få tak på i 1922. speseilt ikke når de får betalt OG kan vinne en dyr bil for å være med. da synes jeg hele  sjarmen med programmet forsvinner. hadde jo ikke fått lov til dette på den vanlige farmen. så hvorforfår de lov her?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (18 minutter siden):

Jeg slutter ikke å se på fk pga at noen stjal. jeg gidder bare ikke å se når det ikke finnes noen straff, for det ene eller det andre. jeg ser på fk for å se de klare seg i år 1922, ikke se de jukse til seg ting som ikke var å få tak på i 1922. speseilt ikke når de får betalt OG kan vinne en dyr bil for å være med. da synes jeg hele  sjarmen med programmet forsvinner. hadde jo ikke fått lov til dette på den vanlige farmen. så hvorforfår de lov her?

Jeg skjønner det. Det blir som om deltakere i 71°nord skulle snike seg på buss og tog for å komme først frem uten at det ble sanksjoner.

• Liker 35
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noe av underholdningen i et familieprogram er å stjele, er bunnen nådd. Det er nå min mening. 

Bare trist!

Endret av Oppland
  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...