Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (Akkurat nå):

Jeg har på følelsen at han faktisk velger Kjersti, men det hadde jo lønt seg bedre for Nicklas å velge en mann ja. Isak er jo den største konkurrenten da. 

Hadde jammen med vært råttent gjort å velge en av hjelperne sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Eller tør han å velge Dorthe? Eller da hadde han vel ikke hatt en jobb i tv2 fortsatt 😝

Haha, det hadde vært gøy, men det tør han ikke :fnise: Den han bør velge er jo Isak. Han er jo den største konkurrenten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Men blir som sagt interessant å se hvordan dette markedet blir :)

Mener at de som stjeler fra markedet burde kastes rett ut av farmen som straff .  Håper på at han ikke gjør det samme igjen  :). Reglene burde vært strengere sånn sett  

Han er skikkelig snill i dagens episode. Men jeg har tydelig gått glipp av stjelingen.  Alle har gode og dårlige sider. Men jeg håper ikke at han vinner pga stjelingen. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak ser ut som om han kjeder livet av seg der inne, og jeg kjeder liver av meg hver gang han får skjermtid. Håper han ryker snart.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hadde jammen med vært råttent gjort å velge en av hjelperne sine

Absolutt, men har følt at hun er på den andre siden av hans allianse. Han ville sikkert bare begrunna det med at hun er en sterk konkurrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thaila skrev (1 minutt siden):

Absolutt, men har følt at hun er på den andre siden av hans allianse. Han ville sikkert bare begrunna det med at hun er en sterk konkurrent.

Uff den unnskyldingen er såpass oppbrukt på farmen generelt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Momma said:

Isak ser ut som om han kjeder livet av seg der inne, og jeg kjeder liver av meg hver gang han får skjermtid. Håper han ryker snart.

Tror Sophie Elise blir lenge der inne. Hun virker til å være godt likt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Uff den unnskyldingen er såpass oppbrukt på farmen generelt 🙊

Enig i at den unnskyldningen er temmelig oppbrukt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tipponull said:

Niklas som velger Kjersti som medhjelper:

441AA7D7-5886-4217-A0C8-F41307C360C7.jpeg

Er noe i dette 😅. Men håper ikke det er tilfelle i denne sammenheng, for hvis dette er tilfelle blir nok Kjersti førstekjempe. 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Enig i at den unnskyldningen er temmelig oppbrukt 😅

Er så åpenbart når noen er blitt valgt fordi de ikke liker vedkommende, men de vil ikke si det så de sier at det er fordi de er en sterk konkurrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (11 minutter siden):

Må bli litt merkelig stemning i storbondehuset da.. Men hvem veit.

Endret av ltfutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Cid said:

Er så åpenbart når noen er blitt valgt fordi de ikke liker vedkommende, men de vil ikke si det så de sier at det er fordi de er en sterk konkurrent

Helt enig. Helt åpenbart.  Har oppdaget at de som de har dårlig kjemi med i farmen får ofte høre at de ble valgt fordi de er en sterk konkurrent som unnskyldning. Men de er ofte ikke den som man kunne tro var sterkeste konkurrent, og da sier det seg selv. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Helt åpenbart.  Har oppdaget at de som de har dårlig kjemi med i farmen får ofte høre at de ble valgt fordi de er en sterk konkurrent som unnskyldning. Men de er ofte ikke den som man kunne tro var sterkeste konkurrent, og da sier det seg selv. 

Jeg synes det er så kleint 😅 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble Niklas glad!  Og Farmens fotograf også, tror jeg. Fokuset har jo vært på Niklas fra dag en. Når det er sagt fikk vi se god stemning og at de faktisk jobber med ukesoppdraget. Stort pluss for valget av Ingrid og Kjersti som hjelpere. Håper på guttekamp denne uka.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Jeg synes det er så kleint 😅 🙈

Helt enig. De kunne like godt sagt sannheten 😅🤣. Det er jo ofte helt åpenlyst. Men de vil nok ikke si det som det er. 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Misliker ikke han som person, bare liker ikke sånn han er på gården 

Når fikk Tomine sammenbrudd? Har gått meg hus forbi .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...