Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (1 time siden):

Niklas forsvarer seg selv i mediene i går/ dag og har akkurat samme holdninger som på skjermen. Han delte også offentlig mobilnummeret til en dame som sendte han melding. Så den modereringen kan vi nok se langt etter. Heine Totland er forresten musiker og mer kjent enn de fleste der inne. 

Ja, han er jo gift med Silje Nergård som var veldig kjent på 90 og 00 tallet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å lese reaksjonen til dere alle som kommenterer her inne - etter at dere har sett episoden på lineær tv.

Dere tror vi fortsatt snakker om stjelingen på søndagsmarkedet... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (1 minutt siden):

Gleder meg til å lese reaksjonen til dere alle som kommenterer her inne - etter at dere har sett episoden på lineær tv.

Dere tror vi fortsatt snakker om stjelingen på søndagsmarkedet... 

Ja sant. Blir nok liv i tråden i kveld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Niklas forsvarer seg selv i mediene i går/ dag og har akkurat samme holdninger som på skjermen. Han delte også offentlig mobilnummeret til en dame som sendte han melding. Så den modereringen kan vi nok se langt etter. Heine Totland er forresten musiker og mer kjent enn de fleste der inne. 

Javel det var da synd for han, bare hans tap å ikke moderere seg eller beklage dårlig oppførsel mot andre. Ja det kan godt hende han er «mer kjendis» hvordan enn det defineres. Jeg kan ikke annet om Kjendiser enn det som klistres mellom  andre mer interessante nyhetssaker.  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (1 time siden):

Jeg slutter ikke å se på fk pga at noen stjal. jeg gidder bare ikke å se når det ikke finnes noen straff, for det ene eller det andre. jeg ser på fk for å se de klare seg i år 1922, ikke se de jukse til seg ting som ikke var å få tak på i 1922. speseilt ikke når de får betalt OG kan vinne en dyr bil for å være med. da synes jeg hele  sjarmen med programmet forsvinner. hadde jo ikke fått lov til dette på den vanlige farmen. så hvorforfår de lov her?

Beklager men da tror jeg du har misforstått hva kjendis farmen framstår å være. Og du bør vel heller se den vanlige farmen. Kjendis farmen er jo om å gjøre å lokke kjente fjes til å stå litt i støvler og melke ku og late som de konkurrerer. Logge av sosiale medier litt mer enn de pleier. De er jo ikke med for å vinne bil men for å få eksponering, og tv2 har de med for å lage intriger og drama som Gir seere og penger i kassa og smør i grøten og på brødskiva til crewet.

Endret av miss~Audrey
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (1 time siden):

Herregud så skinnhellige alle er her som ikke skal se farmen fordi noen stjal åpenbart staget på et fiktivt marked. Det er jo tydelig at Isak og Sofie Else mangler noen ting når de snakker om at de føler ingenting for den som velges til førstekjempe. De kjenner igjen og tiltrekkes vel av denne karakterbristen ved hverandre. Kjendis farmen er jo ikke vanlige farmen her blir en gjeng halvkjente bloggere og andre ukjente (hvem er Niklas og Ingrid og heine?) lokket med penger og godteri for å lage underholdning som tv2 tjener på. Det er da åpenbart at spillereglene for dette er annerledes enn den vanlige konkurransen med ikke-kjendiser. Selv om Kjersti er litt kjerring og masete så er det dog lavmåls at de fryser henne ut ved å plassere alle de andre i 1 allianse. Men sånn er det vel når man irriterer på seg andre. Men det kan jo være en øyeåpner for feks typer som denne Niklas å se seg selv (redigert) utenfra. Kanskje han modererer seg litt. De fleste som er sånn dust vet det jo vanligvis ikke selv.

Skinnhellige faktisk. Jeg kan riktignok bare svare for meg sjøl, men det er ganske mange som gir uttrykk for at det rett og slett er en drittsesong. Farmen kjendis har i utgangspunktet samme konsept som vanlig Farmen, man tenker fort at da gjelder de samme reglene, og at fokuset er på konkurransen. Det viser seg jo å ikke være likt, og så klart blir folk skuffa, og gir uttrykk for det. Det er hverken overraskende eller "skinnhellig" at folk reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (1 time siden):

Jeg skjønner det. Det blir som om deltakere i 71°nord skulle snike seg på buss og tog for å komme først frem uten at det ble sanksjoner.

Nettopp! Både i kjendis og den vanlige versjonen av 71’nord hadde det vært helt utenkelig at sniking og stjeling av mat hadde forkommet uten reaksjoner.  
Hele konseptet farmen kjendis bør revurderes etter årets sesong. Kall det heller «Selvsentrerte kjendisers kamp for å skaffe seg kebab langt inni skauen». Vinneren som står igjen til slutt får fast jobb i GKN. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fy Faen Adam provoserte meg i dag.

Faen til arrogant storbonde, ikke mye ydmyk. Makten gikk jo helt til huet på han.

Og det med alkoholen, skal nekte Øyunn å drikke noe med alkohol. Er de ikke alle voksne mennesker, Adam burde respektere at andre drikker alkohol på samme måte som andre skal respektere han for å være muslim.

Har likt Adam frem til nå, men fikk skikkelig avsmak etter å ha sett han som storbonde. Han mista hodet helt.

 

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam minner meg om Harald Eias karakter i denne sketsjen.

Morsomt sitat: «Alle som kommer fra land med lavt Brutto Nasjonalprodukt, er opptatt av rezzpekt»

 

Endret av Tipponull
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen Kjendis er noe annet enn vanlig Farmen, men sammenlignet med Farmen Kjendis i for eksempel fjor er det vel uansett ekstra mye tull med stjeling og smugling i år? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gidder å se mer Farmen etter dagens episode. Samtidig så Må jeg fortsette, for å se hvor dette ender hen 🥴😆

Endret av Vampyrina
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag

Spoiler

Ser noen reagerer negativt, men jeg syntes dagens episode var en kjempeemorsom episode! Jeg lo høyt mange ganger. Adam minner meg om så mange ungdommer jeg kjenner, haha. Elsker det. At han rota med matten og de endre opp med å felle et altfor stort tre er jo som tatt rett ut av en komiserie. Også er Adam blitt fullstendig stormannsgal på toppen 😆 Skikkelig dårlig stemning når alkoholen ble helt ut. Også Tomine inn som byjente som skal melke ku. Man tenker jo litt på om alt er manusforfattet, tar jo helt av! 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyrina skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg gidder å se mer Farmen etter dagens episode. Samtidig så Må jeg fortsette, for å se hvor dette ender hen 🥴😆

Valgets kvaler 😂. Jeg føler med deg jeg.  Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på, men klarer heller ikke slutte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Valgets kvaler 😂. Jeg føler med deg jeg.  Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på, men klarer heller ikke slutte. 

Vi er vel avhengige hele gjengen nå….tenker produksjonen har laget et narrativ som er finsnekret av adferdseksperter (1-0 til Tv2). Jeg hater meg selv som ikke klarer å la være å se på søpla. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carmen67 skrev (Akkurat nå):

Vi er vel avhengige hele gjengen nå….tenker produksjonen har laget et narrativ som er finsnekret av adferdseksperter (1-0 til Tv2). Jeg hater meg selv som ikke klarer å la være å se på søpla. 

Jeg begynner å helle i den retningen jeg og. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Herregud for en oppførsel på Adam, skjønner ikke hvordan det er mulig! 😳 De har feilet skikkelig med castingen for denne sesongen…

Men Ole Martin liker jeg, han må få bli der! Men de velger vel bare hun unge 🙈 Håper hun i det minste oppfører seg da, jeg unner ikke Morten Harket å se dattera si oppføre seg sånn tullete som de andre har gjort

Edit: Jeg har aldri ønsket så inderlig at noen skal sabotert et ukesoppdrag før, jeg unner så absolutt ikke Adam noen kniv!

 

 

Endret av Cid
La til spoilertagg, glemte det 🙊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi noen gang sett verre "taktikk" som storbonde? Cocky oppførsel, som passer utrolig dårlig når du er evneveik på alt av oppgaver, null selvinnsikt, kontroversielle/idiotiske handlinger... listen er lang. 

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe usikker på om jeg ser på det virkelige Farmen Kjendis, eller om episoden er byttet ut med en Torsdag Kveld Fra Nydalen-sketsj.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...