Gå til innhold

Hvor mange dpo fikk du positiv graviditetstest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 eller 9 dpo kveld, litt usikker på nøyaktig dag for EL selv med temping og EL-test. Mest sannsynlig var det 9 dpo😊

Anonymkode: 97dd8...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo fikk jeg positiv test, men hadde muligens fått positiv test både 10 og 11 dpo også hvis jeg hadde testet de dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo fikk jeg positiv svak strek. Mulig jeg kunne testet positiv mer tidlig men jeg er en av de som ikke ser vitsen med å teste hver dag nesten. Når jeg først fikk positiv har jeg allikevel testet mer for å se om den ble sterkere.

Anonymkode: 87a75...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

8,9,9,10,12,9 og 10

4 fødte barn

3 sa

Anonymkode: 9acf2...f51

Med babyplan tidligtester. Eneste jeg stoler på!

Anonymkode: 9acf2...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som fikk positiv test tidlig, er dere helt sikker på nær eggløsning var, og ikke at den kan ha kommet et par dager tidligere? Jeg fikk positiv test 13 dpo. Da var jeg sikker på når eggløsning var (mulig en dag fra eller til).

Anonymkode: cdeaf...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne prøveperioden fikk jeg positive tester 10 dpo, 3 ganger (kjemisk alle tre gangene)

Og nå siste gangen fikk jeg strek allerede 8 dpo.

Vet når EL var pga temping og testing bl.a.

Har brukt BabyPlan vanlig strimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere som fikk positiv test tidlig, er dere helt sikker på nær eggløsning var, og ikke at den kan ha kommet et par dager tidligere? Jeg fikk positiv test 13 dpo. Da var jeg sikker på når eggløsning var (mulig en dag fra eller til).

Anonymkode: cdeaf...08d

Jeg var sikker på eggløsning (med en dags slingringsmonn) ettersom jeg hadde brukt temping, EL-test og egne symptomer for å stadfeste EL. Fikk som nevnt positiv test dpo 8 eller 9, alt ettersom :) 

Det er for øvrig ikke uvanlig å få positive tester såpass tidlig. De fleste som tester positivt ser ut til å få positiv test mellom 9-12 dpo, noen få tidligere enn dette og noen litt senere. 10 dpo er den dagen flest tester positivt, skal man tro på statistikken til blant annet fertilityfriend.

Anonymkode: 97dd8...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en svak svak strek på babyplan 25 ml/u kvelden 9 dpo. Den var tydligere 10 dpo, og på kvelden 10 dpo var jeg sikker på at det var babystrek:) 

Anonymkode: 40fd8...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk en svak svak strek på babyplan 25 ml/u kvelden 9 dpo. Den var tydligere 10 dpo, og på kvelden 10 dpo var jeg sikker på at det var babystrek:) 

Glemte å legge til: Helt sikker på eggløsning, hadde innsett av fryst embryo. Var altså på rugedag 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...