Gjest blåbærpike Skrevet 18. februar 2022 #641 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva tenker dere om dette? https://www.dagbladet.no/kjendis/hun-er-en-los-kanon/75402907 Anonymkode: c0dc2...450 Jeg tenker at Cynthia Nixon ikke helt klarer å skille seg selv fra karakteren sin, og har presset på for at Miranda skal ta samme valg og gå i samme retning som hun har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 16. mars 2022 #642 Del Skrevet 16. mars 2022 Noen som vet om det kommer en sesong 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #643 Del Skrevet 22. mars 2022 https://deadline.com/2022/03/and-just-like-season-2-renewed-hbo-max-1234983968/ Gode nyheter for dere som er interessert Jeg falt av lasset etter 2 episoder Men jeg er glad på dere andres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #644 Del Skrevet 24. juli 2022 Man merker ekstremt godt at den nye serien og filmene har en annen produsent enn den originale serien, karakterene er virkelig ikke tro til seg selv, virker som om produsenten såvidt har sett Sex and the city-serien. Anonymkode: 1081f...8e9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #645 Del Skrevet 21. august 2022 https://deadline.com/2022/08/john-corbett-and-just-like-that-aidan-shaw-season-2-sex-and-the-city-sequel-1235095875/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #646 Del Skrevet 21. august 2022 Cid skrev (10 timer siden): https://deadline.com/2022/08/john-corbett-and-just-like-that-aidan-shaw-season-2-sex-and-the-city-sequel-1235095875/ Jeg har aldri skjønt hvorfor Carrie endte opp med Big i stedet for Aidan. For å være ærlig lurer jeg på om ikke det også er tanken til flertallet av fansen. Jeg har aldri hørt om noen som er så veldig begeistret for Big. Jeg har aldri likt fyren, og kall det gjerne intuisjon, for det viste seg jo til slutt at han var helt forferdelig i virkeligheten også. Blir spennende å se hva som skjer mellom Carrie og Aidan nå da. Anonymkode: aa902...388 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 21. august 2022 #647 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Cid skrev (17 timer siden): https://deadline.com/2022/08/john-corbett-and-just-like-that-aidan-shaw-season-2-sex-and-the-city-sequel-1235095875/ Det bør ikke være tull denne gangen. Dette har jeg ventet på. Passer perfekt om Aidan og Carrie finner tilbake nå. De var ikke moden for hverandre tidligere fordi Aidan var så opptatt av forpliktelse og familieliv og hele pakka, mens Carrie følte ikke at hun passet inn i disse A4-forventingene. Nå har Aidan hatt dette, og barna er vel sikkert voksne, så han vil være tilfreds med å bli bare de to (de er vel uansett for gamle til å få barn nå). Dessuten ble jo Carrie gift til slutt, men ikke i et tradisjonelt ekteskap. Aidan spøker jo også i film nr. 2. om at feilen han gjorde var å gi Carrie en ring med sten på. VI fikk aldri liksom helt en avslutning på Carrie og Aidan-historien i film nr. 2. Det var tydelig at det fortsatt var kjemi der og at Aidan fortsatt ikke følte seg ferdig med Carrie. I serien blir det jo også påpekt av Charlotte at hun har lest at man får bare to store kjærligheter i livet, og det blir jo nevnt da at Aidan og Big er hennes. Så når den ene er død, så tenker jeg litt av storylinen blir at hun ender opp med Aidan til slutt. Jeg håper iallfall det. Endret 21. august 2022 av missmcbeal 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #648 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har aldri skjønt hvorfor Carrie endte opp med Big i stedet for Aidan. For å være ærlig lurer jeg på om ikke det også er tanken til flertallet av fansen. Jeg har aldri hørt om noen som er så veldig begeistret for Big. Jeg har aldri likt fyren, og kall det gjerne intuisjon, for det viste seg jo til slutt at han var helt forferdelig i virkeligheten også. Blir spennende å se hva som skjer mellom Carrie og Aidan nå da. Anonymkode: aa902...388 Jeg følte Big var mer "hennes type", akkurat like ego og ustabil. Aidan var jo alt for snill, hjemmekjær og god. Så jeg synes ikke Carrie og Aidan passet sammen overhodet. Anonymkode: ee687...4cf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai 2023 #649 Del Skrevet 10. mai 2023 Skal visst komme i juni, så også denne artikkelen i stad https://deadline.com/2023/05/and-just-like-that-candice-bergen-gloria-steinem-season-2-1235361507/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 10. mai 2023 #650 Del Skrevet 10. mai 2023 Ser dere på dette? Jeg nekter. Jeg vil ikke ødelegge SATC magien. Alt jeg har hørt om det nye er bare dårlig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #651 Del Skrevet 10. mai 2023 MalloryK skrev (38 minutter siden): Ser dere på dette? Jeg nekter. Jeg vil ikke ødelegge SATC magien. Alt jeg har hørt om det nye er bare dårlig Det gjør du rett i Anonymkode: 283fb...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #652 Del Skrevet 10. mai 2023 MalloryK skrev (1 time siden): Ser dere på dette? Jeg nekter. Jeg vil ikke ødelegge SATC magien. Alt jeg har hørt om det nye er bare dårlig Merkelig uttalelse om noe du ikke har sett? jeg synes den nye er like god som den gamle. Anonymkode: 75817...f21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #653 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig uttalelse om noe du ikke har sett? jeg synes den nye er like god som den gamle. Anonymkode: 75817...f21 Har du sett det gamle? Det nye er veldig preget av nyere tider og nyere synspunkt. Det gamle satc var kjent for var at det gikk nye veier og brøt seg frem der andre ikke var. Hvis de hadde behold den marsjen i den retningen så hadde de ikke innført de endringene de gjorde i dag. De hadde fortsatt med de gamle personlighetene, men satt søkelys på deres engasjement og meninger om det politiske i dag, feks. Ikke gjort dem trans lesbe bi non-binary lgbt osv. Anonymkode: 283fb...222 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2023 #654 Del Skrevet 10. mai 2023 MalloryK skrev (1 time siden): Ser dere på dette? Jeg nekter. Jeg vil ikke ødelegge SATC magien. Alt jeg har hørt om det nye er bare dårlig Helt enig. For meg sluttet SATC da serien sluttet. Filmene hører og til, sånn halvveis. AJLT nekter jeg å forholde meg til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #655 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du sett det gamle? Det nye er veldig preget av nyere tider og nyere synspunkt. Det gamle satc var kjent for var at det gikk nye veier og brøt seg frem der andre ikke var. Hvis de hadde behold den marsjen i den retningen så hadde de ikke innført de endringene de gjorde i dag. De hadde fortsatt med de gamle personlighetene, men satt søkelys på deres engasjement og meninger om det politiske i dag, feks. Ikke gjort dem trans lesbe bi non-binary lgbt osv. Anonymkode: 283fb...222 ja, selvfølgelig har jeg sett den gamle. Hvis ikke hadde jeg ikke uttalt meg som jeg gjorde. Anonymkode: 75817...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 10. mai 2023 #656 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg ser det, men synes ikke det er særlig bra. Og jeg misliker Che så mye 🙈 Og det er ikke fordi hun er ikke-binær, men fordi hun er sykt irriterende. Håper de har gjort henne mindre irriterende i sesong 2 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mai 2023 #657 Del Skrevet 10. mai 2023 Kristin Davis ser bare ut som en fjern slektning av seg selv. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #658 Del Skrevet 12. mai 2023 Er helt enig i at man må ta serien inn i vår tid, men dette er jo bare parodisk. Føles som de nye venninnene er med som tilbehør fordi man må ha med noen fargede mennesker. Det ble jo gjort et stort nummer ut av i en gammel episode at Miranda ikke var lesbisk. Cynthia Nixon gjør Miranda om til seg selv. Og Che er virkelig helt ulidelig. Skuespilleren er flott ellers, men denne karakteren er så usympatisk. Man kan jo heller ikke kritisere disse tingene fordi det alltid vil bli møtt med at man har fordommer. Anonymkode: 467f2...eea 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #659 Del Skrevet 12. mai 2023 Nikea skrev (På 10.5.2023 den 9.26): Jeg ser det, men synes ikke det er særlig bra. Og jeg misliker Che så mye 🙈 Og det er ikke fordi hun er ikke-binær, men fordi hun er sykt irriterende. Håper de har gjort henne mindre irriterende i sesong 2 😄 Hun er så sykt irriterende. Jeg synes ikke det er noen ordentlig tiltrekning mellom che og miranda og hele forholdet virker fullstendig urealistisk. Kunne absolutt vært en spennende historie om hun forelsket seg i en kvinne, men i en mer troverdig person enn tegneseriefiguren che. Anonymkode: 467f2...eea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #660 Del Skrevet 31. mai 2023 Surprise: Samantha Jones dukker opp i sesong 2! 😀😀🤩 Anonymkode: 39360...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå