Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Har sett på sjakk VM så har ikke hatt tid til å se før nå.

Tanker rundt episode 1:

Spoiler

Hva søren?!?!?!?!?!?!!!!! 😳🙀 Big dør?!?!? Hva søren liksom?!?! Den ene tingen jeg så frem til var å liksom å kunne se Carrie sammen med Big, men nei da, hvorfor skal det skje?

Og Big var nå søren meg enda i live når hun kom hjem, hvorfor i all verden ringte ikke Carrie 911 og ikke minst startet noen form for hjerte lungeredning?!!

Utenom akkurat det, jeg savner åpningsstemmen. Jeg hadde i det minste trodd at første ep. skulle være litt som med filmen, det samme gamle. Men det gjorde de ikke.

Og hvorfor er Carrie så lite villig til å snakke om sex. Hun var aldri Samantha altså, men det var nå veldig lite hun klarte å snakke om i den podcasten.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig enig med mange som har skrevet her så langt. Kort oppsummert: Serien mangler Samantha. Charlotte blir altfor mye. Den politiske korrektheten tar helt overhånd. Veldig trist at Mr. Big døde (da gråt jeg faktisk).

Miranda har jeg alltid likt og identifisert meg med. Hvis hun faktisk skal bli sammen med Che så håper jeg det blir litt som skuespilleren IRL - at hun forelsker seg i en ny person, uavhengig av kjønn. Jeg tror karakteren Miranda hadde glatt vært ute av skapet for lengst hvis det var skeiv hun var. 

Syns også grepet med blomstene fra Samantha var fint, men vet ikke om det veier opp for alle stikkene fra 1. episode. Kim Cattrall er for god for denne serien. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker AJLT, de tok med seg mye av det vi så i serien bl.a de fine fargerike klærne og Carrie sine raske replikker.

Det som irriterer meg derimot er at serien skal være så forbanna politisk korrekt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 22.57):

Jeg ble faktisk utrolig lei meg da Big døde. Jeg hadde sett for meg å kose meg med en sprudlende ny sesong (i alle fall første episode!), men så går den redd ned i kjelleren og alt er bare dystert! Hadde heller foretrukket at Big allerede var død da sesongen startet og at Carrie hadde kommet seg litt videre etter tapet hans.

Anonymkode: 7c1e2...93b

Samme her, jeg bare måpte av sjokk idet jeg innså at nå kom han til å dø. Mr. Big er liksom en del av SATC :( 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 8.33):

Susan Sharon var jo helt sprø i den originale serien også 😄 

Anonymkode: ee687...4cf

Haha ja! Var det ikke den gærne dama som ramla ut av et vindu?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uenig, jeg synes heller serien spiller på hvordan kulturen faktisk er i dag, at det er vanskelig å måtte være så forbanna politisk korrekt hele tiden, slik som den nye generasjonen forventer. Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i hvordan spesielt Miranda og Carrie strever litt med å følge med i tiden

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 9.12.2021 den 23.11):

Å se Stanford og Anthony prate om hvor heldige de er som har hverandre og så vet vi at om en sesong 2 kommer så vil nok Stanford være død der :( Håper ikke de recaster rollen, aldri likt når sånt blir gjort i serier

Jeg vet ikke om det bare var meg men jeg syntes det var bisart å se Stanford kledd i svart i minnestunden for Mr. Big, lite visste han at han kom til å ligge i en slik kiste selv like etter..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Marvelous said:

Haha ja! Var det ikke den gærne dama som ramla ut av et vindu?

Nei, det trodde jeg først også, men hun som ramla ut av vinduet døde. Hun hadde veldig likt hår, men Susan Sharon hadde faktisk helt mørkt, kort hår i tv-serien. Hun var med i to episoder i sesong to.

Susan Sharon hadde en mann hun kranglet noe ekstremt med. Hun måtte bo hos Carrie i noen dager. Også fikk de Charlottes gneldrete hund som reddet ekteskapet deres. Sånn kort fortalt. 😛 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 10.12.2021 den 14.34):

Skal de tvillingene være 17 år? Jeg sjekket ut skuespillerne og hun ene er 26 år, så nesten 10 år eldre enn rollen 😅 ikke at det er gale men ble bare litt overrasket over at hun er så mye eldre på ekte :) Men Chris Noth er vel også rundt 10 år eldre enn karakteren sin?

Hvilke tvillinger?

Anonymkode: 054bd...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilke tvillinger?

Som sagt så tenkte jeg feil, må ta å redigere innlegget mitt så ikke flere spør det samme 😝

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (20 timer siden):

Han hadde slike s’er i serien og. Der er vell dialekten hans? Ser det er mange i tråden her som hadde trengt en re-watch av orginal serien. 

Hvilken dialekt er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke om det bare var meg men jeg syntes det var bisart å se Stanford kledd i svart i minnestunden for Mr. Big, lite visste han at han kom til å ligge i en slik kiste selv like etter..

Han døde av kreft og visste veldig godt at han skulle dø.

Anonymkode: b12a4...6c0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han døde av kreft og visste veldig godt at han skulle dø.

Kanskje de har skrevet inn sykdommen i serien også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RockyRose skrev (6 timer siden):

Det var nok for å tydeleggjere at det ikkje var typisk dei å vere så frampå på sex. Carrie passa verkeleg ikkje inn i den nye podcasten, ho har jo alltid vore ganske tilbakeholden på det tema..

Hun hadde en spalte om sex i NY, så veldig sjenert var hun ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kanskje de har skrevet inn sykdommen i serien også da?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Som sagt så tenkte jeg feil, må ta å redigere innlegger mitt så ikke flere spør det samme 😝

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når kommer episode 3? 

Anonymkode: 39360...f78

På torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (11 timer siden):

Har sett på sjakk VM så har ikke hatt tid til å se før nå.

Tanker rundt episode 1:

Skjul innhold

Hva søren?!?!?!?!?!?!!!!! 😳🙀 Big dør?!?!? Hva søren liksom?!?! Den ene tingen jeg så frem til var å liksom å kunne se Carrie sammen med Big, men nei da, hvorfor skal det skje?

Og Big var nå søren meg enda i live når hun kom hjem, hvorfor i all verden ringte ikke Carrie 911 og ikke minst startet noen form for hjerte lungeredning?!!

Utenom akkurat det, jeg savner åpningsstemmen. Jeg hadde i det minste trodd at første ep. skulle være litt som med filmen, det samme gamle. Men det gjorde de ikke.

Og hvorfor er Carrie så lite villig til å snakke om sex. Hun var aldri Samantha altså, men det var nå veldig lite hun klarte å snakke om i den podcasten.

Carrie har aldri vært flink til å snakke om sitt eget sexliv til andre. 

Anonymkode: 5c86b...cbd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...