Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen steder står det verken «søk» eller «nylig lagt til» 🥺

Anonymkode: c809d...d57

Har du forsøkt de typiske triksene med å slå av og å logge deg inn og ut? 

Anonymkode: 5c86b...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen steder står det verken «søk» eller «nylig lagt til» 🥺

Anonymkode: c809d...d57

Du bruker en app i smart-tv eller?  Hos meg er det en meny helt til venstre, om du trykker på forstørrelsesglasset så skal det være mulig å søke. 

Hvis ikke det funker så aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en episode nå og vet ikke helt hvor jeg skal begynne... 

Er det virkelig mulig å lage noe så dårlig! Alt fra replikkene, til handling, innhold..

Finnes det mennesker i virkeligheten som oppfører seg som dette, bare lurer..? 

Dette har jo alltid vært en ekstremt selvsentrert serie, med veldig overfladiske problemstillinger. Men det har vært gøy å se på av og til som en guilty pleasure. Men Dette.. Nei det var ingenting pleasure med dette. 

Så skal vel resten av episodene handle om at Carrie skal date og hvor dramatisk det er 

Anonymkode: 6a3a2...bce

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da får vi eventuelt se Carrie som stemor...  Har ikke Aidan ganske mange barn?  Litt usikker på om det er en rolle som vil kle henne spesielt godt, i så fall.

Anonymkode: 609a4...5c9

Han har 3 gutter :) Håper faktisk de ender opp sammen ❤️ var mitt favoritt par. Likte aldri mr big, selvom jeg synes det var vondt han døde 😪

Anonymkode: ddaed...160

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gøy å se det igjen :) 

Men for en som alltid har likt best Samantha og Miranda og syntes de andre har vært litt irriterende, så var det også litt nedtur. 

Selv om Samantha tidvis omtrent var en karikatur som alltid ble kåt på en mann i lokalet og serverte dårlige seksuelle vitser og ordspill, så var hun viktig. Merkes veldig at hun er borte, det ble ikke helt SATC-stemning uten.

Og Miranda er ikke den samme, jeg likte at hun var litt tøff, kald og kynisk som hun var i de første sesongene, nå har hun blitt fullstendig nevrotisk. Hun var alltid litt nevrotisk, men nå er hun jo blitt helt Ally McBeal/Grace Adler, bare en stor ball med usikkerhet og nervøs babling. 

Lurer på om det er litt av storylinen til Miranda, at hun der Che (forferdelig karakter, for øvrig) skal lokke frem den "indre bjørnen" i Miranda som hun har mistet et sted på veien. Eventuelt den indre ikke-binære/lesbiske/LGBTQIA2S+-Mirandaen.. håper ikke det, egentlig. Liker hun og Steve sammen, selv om han har blitt en 200 år gammel mann.

Og RIP Mr. Big! Jeg elsker han og Carrie sammen. Og hater Carrie med Aiden, hun er en irriterende drittsekk med han.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, enig! Irriterte meg grønn at hun ikke ringte noen med en gang. Ikke sikkert han ville ha overlevd, men sjansene ville iallfall vært der. Også kunne hun hatt AMK-sentralen på telefonen, som kunne veiledet henne rundt førstehjelp til ambulansen kom. Helt idiotiske scene. 

Anonymkode: b7e0c...196

I tillegg gjorde de jo et nummer av at han hadde nitroglyserin-pille, så hun kunne jo gitt ham en... 

Anonymkode: ebe04...1f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Bare meg som syns den onani-scenen med Carrie og Big var superpinlig?

Eh ja veldig! 

Hvem spør etter 14 år sammen, onanerer du ..

Kleint, som med resten av innholdet 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Det var helt jævlig å se, faktisk. 🤭

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (2 timer siden):

Uff ja, gjorde meg veldig glad at jeg ikke bestemte meg å se dette sammen med mamma 🙈

Hannah80 skrev (58 minutter siden):

Det var helt jævlig å se, faktisk. 🤭

Jeg hadde lest her på forhånd at mr big døde så når han begynte å onanere så trodde jeg et lite øyeblikk at det var nå han skulle dø 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superpinleg!! Så glad dei tulla det vekk, elles hadde eg dødd bak puta 😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh ja veldig! 

Hvem spør etter 14 år sammen, onanerer du ..

Kleint, som med resten av innholdet 

Det var nok for å tydeleggjere at det ikkje var typisk dei å vere så frampå på sex. Carrie passa verkeleg ikkje inn i den nye podcasten, ho har jo alltid vore ganske tilbakeholden på det tema..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RockyRose skrev (13 minutter siden):

Superpinleg!! Så glad dei tulla det vekk, elles hadde eg dødd bak puta 😂

Det var nok for å tydeleggjere at det ikkje var typisk dei å vere så frampå på sex. Carrie passa verkeleg ikkje inn i den nye podcasten, ho har jo alltid vore ganske tilbakeholden på det tema..

Ja, jeg er enig. Det er veldig ulikt henne, og det hadde vært rart om hun hadde gjort det naturlig. Jeg måtte finne frem puta, men jeg tror egentlig de formidlet det ganske ok. Det blir jo veldig pinlig når slike som Carrie skal gjøre sånt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare du. Ble dritflau av å se på og måtte se litt bort, haha 🙈 priset meg lykkelig over at jeg satt og så på alene 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (2 timer siden):

Syns Miranda faktisk var blitt mye penere :) 

Jeg synes hun alltid har vært så flott, og fortsatt er. Miranda er egentlig den karakteren jeg kan relatere meg mest til, siden hun er så sarkastisk, rasjonell, ruller med øynene over det meste og samtidig av og til så fjollete og usikker. :laugh: Jeg husker da hun gjemte seg bak en stolpe da hun så eksen sin på gata, så et sånt øyeblikk som med den professoren kunne vel ikke ha skjedd noen andre enn Miranda, og helt uventet så klart. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg synes hun alltid har vært så flott, og fortsatt er. Miranda er egentlig den karakteren jeg kan relatere meg mest til, siden hun er så sarkastisk, rasjonell, ruller med øynene over det meste og samtidig av og til så fjollete og usikker. :laugh: Jeg husker da hun gjemte seg bak en stolpe da hun så eksen sin på gata, så et sånt øyeblikk som med den professoren kunne vel ikke ha skjedd noen andre enn Miranda, og helt uventet så klart. 

Omg. Den scenen er ikonisk 😂 Var det ikke Steve hun så da? Da det var slutt en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (1 minutt siden):

Omg. Den scenen er ikonisk 😂 Var det ikke Steve hun så da? Da det var slutt en periode. 

Nei, det var ein ex vi aldri har sett. Det var vel rett etter ho hadde reagert på at Carrie og dei alltid snakka om exane sine og at dei måtte bli ferdige med dei, også var ho visst ikkje såå ferdig med sin sjølv!? 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
RockyRose skrev (1 minutt siden):

Nei, det var ein ex vi aldri har sett. Det var vel rett etter ho hadde reagert på at Carrie og dei alltid snakka om exane sine og at dei måtte bli ferdige med dei, også var ho visst ikkje såå ferdig med sin sjølv!? 😅

Jaaaa, stemmer stemmer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Velg Nylig lagt til - eller søk..
Jeg tror Carrie kommer til å ha en romanse med den kjekke produceren av podcasten…de viser ikke en kjekk fyr på hennes alder flere ganger helt uten baktanker 😉 - mark my Words

Og at hun til slutt ender opp med Aiden..

Anonymkode: 86845...b99

Hvis du har sett papparazzibilder fra innspillingen så viser de litt fra datinglivet hennes framover.... Har ikke sett noe til Aidan, selv om jeg vet han skal være med i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...