Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Lucille said:

altså, det er jo ikke en dokumentar... resultatet var jo gitt - han skulle ikke overleve, så da var de vel mest interesserte i å lage en vakker dødsscene uten å bruke masse tid på gjenoppliving 

Likevel er det helt urealistisk at hun ikke ringer ambulanse. Vi hadde ikke trengt å se flere scener enn dette, neste scene kunne fint vært den telefonen Miranda fikk selv om hun hadde ringt ambulansen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Highhopes skrev (31 minutter siden):

Hvor kommer egentlig ryktet om at Miranda skal bli lesbisk fra? 

Trur det er ein blanding av det auka fokuset på kjønnsidentitetar og seksualitetar som Che (ikkje-binær person) set lys på i serien, og at ho som spelar Miranda er lesbisk i verkelegheita.. Så kun spekulasjonar 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor ser dere SATC? Jeg finner den ikke på Hbo max 🥺🥺

Anonymkode: c809d...d57

Velg Nylig lagt til - eller søk..
Jeg tror Carrie kommer til å ha en romanse med den kjekke produceren av podcasten…de viser ikke en kjekk fyr på hennes alder flere ganger helt uten baktanker 😉 - mark my Words

Og at hun til slutt ender opp med Aiden..

Anonymkode: 86845...b99

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor ser dere SATC? Jeg finner den ikke på Hbo max 🥺🥺

Det heter "And just like that" nå :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det meste av dette jeg :)   Syns det var supertrist at Big døde, altså, jeg var trist fra før igår da jeg så dette, men dæven det ble nesten ikke til å holde ut... Godt kleenexrullen var innen rekkevidde!

Hang meg opp i talemåten til Steve.. var han så Sean Connery-light i serien og??  Disse stemte s'ene ble jo nesten en parodi..  kanskje ikke så rart med dårlig hørsel, mtp at han har jobbet i bar i mange år.

Miranda virker litt mindre selvsikker nå, men selv om det ble litt pute-tv da hun rotet seg bort i sine rare forklaringer i denne studiesirkelen syns jeg de fikk frem poenget ganske godt: hva kan man si, hva kan man ikke si, svart, hvit, neger.. alle disse tingene som nok forvirrer de som er godt voksne i vårt samfunn.

Syns podkasten der Carrie er med virker spennende, og skjønner godt at hun sliter med å være så frempå, hun var jo den av jentene som var ganske så tilbakeholden i serien også. 

Godt å se at Charlotte var seg selv lik 😄 pen og pyntelig i tøyet og ikke noe slinger i valsen der, nei! 

Savner Samantha og syns det var fint at de snakket så mye om henne som de gjorde.   Gleder meg til fortsettelsen! :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RockyRose skrev (4 timer siden):

Trur det er ein blanding av det auka fokuset på kjønnsidentitetar og seksualitetar som Che (ikkje-binær person) set lys på i serien, og at ho som spelar Miranda er lesbisk i verkelegheita.. Så kun spekulasjonar 🙈

i tillegg til underteksten i møtet mellom Miranda og Che

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror Carrie kommer til å ha en romanse med den kjekke produceren av podcasten…de viser ikke en kjekk fyr på hennes alder flere ganger helt uten baktanker 😉 - mark my Words

det tror jeg og 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi eventuelt se Carrie som stemor...  Har ikke Aidan ganske mange barn?  Litt usikker på om det er en rolle som vil kle henne spesielt godt, i så fall.

Anonymkode: 609a4...5c9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En romanse + at hun ender opp med Aiden til slutt? Hmm. Er vel begrenset hvor mye de klarer å putte inn i 10 episoder. Syns det hadde vært helt okay hvis hun ikke endte opp med noen. At man faktisk kan ha et fullverdig liv uten en partner. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg...

Sett de 2 første episodene nå.

Første inntrykket 10 min inn i den første episoden var litt sånn; her skjer det jo ingenting, her sitter de bare å påpeker at de har blitt gamle og at ikke alle er så begeistret for det..Og at Carrie plutselig plukket opp mobilen og filmer, veldig liten detalje altså men hun kunne jo knapt bruke en mobil før! Samtidig så holder hun jo bare tritt med tiden.. Det ble så påfallende alt i første halvdelen av den første episoden synes jeg. Så mye pjatt for å vise at de følger med i tiden, for å påpeke det seerne kommer til å tenke (at de har blitt gamle) og all den politiske korrektheten. Miranda pleide ikke å være så nevrotisk og tåpelig! 

Og så likte jeg ikke at de viser de andre rollene sine tanker/meninger som når professoren står på t-banen og sier til kjæresten sin på telefon at en av studentene hennes står i nærheten (Miranda) og hvor kleint hun tydeligvis synes det er..

Klarer ikke helt å godta forklaringen deres angående Samantha. Hun er jo den som alltid har stilt opp for Carrie før, hu har aldri vært ekkel eller gjort noe urett så at vennskapet deres tok rett og slett slutt finner jeg vanskelig å tro på.

Og hvorfor har de gjort Steve til en mann på 90 år?? Med den svake skjelvende stemmen og massivt hørseltap, det ble liksom litt for mye. Ja da han er 20 år eldre men her ble han 40 år eldre og irriterende.

Spent på den nye karakteren som kom inn, hun fra podcasten. 

Hadde det ikke vært for den store tvisten på slutten av første episode så hadde jeg ikke sett videre. Kudos for at de tør å kjøre på der. 

Skjønte ikke greia med hun dama i begravelsen som virka snurt på Carrie..Men det er vel kanskje en tråd om plukkes opp videre etterhvert.

og så hadde jeg egentlig ønsket meg et univers uten referanser til pandemien 😝

Anonymkode: 72b69...29b

Hun er fra en episode i orginal serien, hun er/var gift med en som kjæfter hele tiden på henne. Hun måtte liste seg rundt i egen leilighet for å ikke vekke han osv. Carrie skrev om det i kolonnen sin, altså dreit henne ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Måneskinn skrev (2 timer siden):

Jeg likte det meste av dette jeg :)   Syns det var supertrist at Big døde, altså, jeg var trist fra før igår da jeg så dette, men dæven det ble nesten ikke til å holde ut... Godt kleenexrullen var innen rekkevidde!

Hang meg opp i talemåten til Steve.. var han så Sean Connery-light i serien og??  Disse stemte s'ene ble jo nesten en parodi..  kanskje ikke så rart med dårlig hørsel, mtp at han har jobbet i bar i mange år.

Miranda virker litt mindre selvsikker nå, men selv om det ble litt pute-tv da hun rotet seg bort i sine rare forklaringer i denne studiesirkelen syns jeg de fikk frem poenget ganske godt: hva kan man si, hva kan man ikke si, svart, hvit, neger.. alle disse tingene som nok forvirrer de som er godt voksne i vårt samfunn.

Syns podkasten der Carrie er med virker spennende, og skjønner godt at hun sliter med å være så frempå, hun var jo den av jentene som var ganske så tilbakeholden i serien også. 

Godt å se at Charlotte var seg selv lik 😄 pen og pyntelig i tøyet og ikke noe slinger i valsen der, nei! 

Savner Samantha og syns det var fint at de snakket så mye om henne som de gjorde.   Gleder meg til fortsettelsen! :)

Han hadde slike s’er i serien og. Der er vell dialekten hans? Ser det er mange i tråden her som hadde trengt en re-watch av orginal serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (14 timer siden):

Altså... Big hadde overlevd så lenge og da Carrie endelig kommer hjem gidder hun ikke engang ringe etter ambulanse? Han kunne fint ha overlevd, hele den scenen var bare helt på trynet.

Ja, enig! Irriterte meg grønn at hun ikke ringte noen med en gang. Ikke sikkert han ville ha overlevd, men sjansene ville iallfall vært der. Også kunne hun hatt AMK-sentralen på telefonen, som kunne veiledet henne rundt førstehjelp til ambulansen kom. Helt idiotiske scene. 

Anonymkode: b7e0c...196

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig negativ i episode 1, men inntrykket har blitt rettet opp litt i episode 2, og nå gleder jeg meg til flere episoder!

I motsetning til mange andre her syns jeg Miranda kler grått hår jeg da, hun har blitt eldre på en verdig måte, og både jeg og samboeren min var enig i at hun fortsatt er ganske hot.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, enig! Irriterte meg grønn at hun ikke ringte noen med en gang. Ikke sikkert han ville ha overlevd, men sjansene ville iallfall vært der. Også kunne hun hatt AMK-sentralen på telefonen, som kunne veiledet henne rundt førstehjelp til ambulansen kom. Helt idiotiske scene. 

Anonymkode: b7e0c...196

Hadde det vært så spennende å se på da? Ikke etter min mening. Jeg er så glad for at de ikke brukte tid på det. 

Anonymkode: 5c86b...cbd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er dette på tv? 

Beklager at jeg maser men den finnes ikke hos meg på Hbo max på tv 🥶 Ikke har jeg mulighet til å se søke eller nylig lag til. Skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette på tv? 

Beklager at jeg maser men den finnes ikke hos meg på Hbo max på tv 🥶 Ikke har jeg mulighet til å se søke eller nylig lag til. Skjønner ingenting.

Har du søkt etter "and just like that"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dette på tv? 

Om du ikke får til å benytte søkemotoren en gang bør kanskje tv'n restartes? 🤔

Anonymkode: 72b69...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (32 minutter siden):

Har du søkt etter "and just like that"?

Ingen steder står det verken «søk» eller «nylig lagt til» 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...