Gjest Ny-delig Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Jeg skal i år arrangere middag på nyttårsaften. Jeg trenger hjelp/tips til hva jeg bør lage til middag og hvordan. Til 20 personer!! Om noen har gode erfaringer å dele med meg blir jeg glad! Føler at jeg har tatt litt vann over hodet... HJELP!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 For to år siden holdt vi stor vennefest for 25 stykker. Vi lagde Kalkun. Siden vi trengte tre eller fire store kalkuner. og jeg har bare en stekovn, Var det bare og melde venner frivillige til å steke kalkun. Jeg stekte en selv og lagde tilbehør til alle. Til forrett hadde vi laksemousse kan lages dagen i forveien. Var en masse styr på forhånd, men utrolig vellykket fest. lykke til god planlegging er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada=) ikke innlogget Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 Koldt bodt er jo veldig enkelt og godt, da! Og det kan jo varieres i det uendelige. Ikke noe stress heller :D -og alle finner noe de liker! Ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada=) igjen... Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Mente selvfolgelig KOLDTBORD, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Koldtbord som en person nevnte tidligere er en god idè. Når den tidligere "familien" min var samlet til nyttårsfeiring (ca 14 stk) hadde vi elgsteik, juleskinke og kakun. Da er man jo ganske sikker på at alle finner noe dem liker. Tilbehør er jo greit. Elgsteik (okse,svin whatever)er godt sammen med poteter og kokte grønnsaker med saus. Juleskinken er like god varm som kald. (Jeg liker den best kald) og da vil jeg spise den sammen med poteter og waldorfsalat. Det du også kan gjøre er å lage noe min onkel kaller kurv-fest. Da skriver du invitasjon til alle. Også skriver du på invitasjonen at du ønsker at alle skal ta med seg noe til koldt-bordet. Dette er jo en spennende variasjon. Da kan de jo ta med kaker, matretter, vin.. Det de måtte ønske.. Though litt dumt om alle kommer med hver sin kake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå