Susan Sto Helit Skrevet 17. desember 2021 #301 Del Skrevet 17. desember 2021 Amatariel skrev (14 minutter siden): Ja sånn var det!! Husker nemlig at Asbjørn fikk sin pengerevansj etter den første runden 😅 Ble så glad da! Hadde det ikke vært for det så kanskje revansjen hadde kommet nå med seier til Asbjørn. Men tror kanskje ikke det like mye nå da... håper Asbjørn vinner kjærligheten i år ♥️ Jeg synes det legges opp til at Asbjørn vinner, men at han bytter pengene med bobilen til Bent, for å imponere Synne. (Bent påsto jo at den var verd 1 million. ) Og sex-scenen synes jeg de legger opp til at er Tom som "ryker på dette", siden han "fikk være med så lenge han ikke var bortpå andre damer". Da er det vel omtrent garantert at han klarer å rote til dette. (Typisk reality deltaker, de oppgir i introen sin at det er EN ting de IKKE skal gjøre, og det er akkurat den ene tingen de ender med å gjøre.) Det er jo gjerne sånn at det legges inn "hint" hele veien, som plutselig betyr noe i slutten. (Som da Bent forsvant midtveis i Nissene over skog og hei. Man forsto jo egentlig at han måtte dukke opp igjen en gang.) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #302 Del Skrevet 17. desember 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Er jo en fargerik karakter, og det ligger kanskje i kortene ar han når langt. "Truet" ei av nissekonene til å velge ham i en tidligere episode, byttet bort rottefella, og kom seg gjennom skilsnisseoppgjøret på 'walk-over'. 😆 Ja den scenen hvor han truet med selvmord hvis han ble dumpet var helt fantastisk 😄 Ditto da han ikke ville slippe fri Tom fra kista 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. desember 2021 #303 Del Skrevet 17. desember 2021 Susan Sto Helit skrev (45 minutter siden): Jeg synes det legges opp til at Asbjørn vinner, men at han bytter pengene med bobilen til Bent, for å imponere Synne. (Bent påsto jo at den var verd 1 million. ) JA det tenkte jeg også når det ble nevnt. Tilfeldig at Bent mener bobilen er like mye verdt som pengepremien er... tviiilsomt. Entern skrev (4 minutter siden): Ja den scenen hvor han truet med selvmord hvis han ble dumpet var helt fantastisk 😄 Herregud ja, to ganger har han truet med det! Får håpe ikke serien blir så dyster at vi en dag får se han dinglende ute da 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #304 Del Skrevet 17. desember 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): JA det tenkte jeg også når det ble nevnt. Tilfeldig at Bent mener bobilen er like mye verdt som pengepremien er... tviiilsomt. Herregud ja, to ganger har han truet med det! Får håpe ikke serien blir så dyster at vi en dag får se han dinglende ute da 😶 Han er jo klin gæern 😆 Har det mest i kjeften da, se: duellen med Tom 😆 Han er vel først og fremst en ekstremt barnslig fyr som har dratt den "sutre seg til ting" taktikken så langt som mulig 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 17. desember 2021 #305 Del Skrevet 17. desember 2021 mingus skrev (5 timer siden): Timian?! 😅 Hahaha åh gud 🤡😂 Hadde helt glemt Timian 😭 Ikke like sexy nei 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. desember 2021 #306 Del Skrevet 17. desember 2021 Mor, kan jeg få en nøtt?! 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. desember 2021 #307 Del Skrevet 17. desember 2021 Veldig misunnelig på engelen Gabriel 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 17. desember 2021 #308 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Ikke fan av Sverre 😒 Endret 17. desember 2021 av Sally-Go-Round 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 17. desember 2021 #309 Del Skrevet 17. desember 2021 6 hours ago, Anonymburker said: Veldig misunnelig på engelen Gabriel 😆 Og Anna fikk oppfylt juleønsket sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. desember 2021 #310 Del Skrevet 17. desember 2021 Det blir bare bedre og bedre😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. desember 2021 #311 Del Skrevet 17. desember 2021 Susan Sto Helit skrev (12 timer siden): Jeg synes det legges opp til at Asbjørn vinner, men at han bytter pengene med bobilen til Bent, for å imponere Synne. (Bent påsto jo at den var verd 1 million. ) Og sex-scenen synes jeg de legger opp til at er Tom som "ryker på dette", siden han "fikk være med så lenge han ikke var bortpå andre damer". Da er det vel omtrent garantert at han klarer å rote til dette. (Typisk reality deltaker, de oppgir i introen sin at det er EN ting de IKKE skal gjøre, og det er akkurat den ene tingen de ender med å gjøre.) Det er jo gjerne sånn at det legges inn "hint" hele veien, som plutselig betyr noe i slutten. (Som da Bent forsvant midtveis i Nissene over skog og hei. Man forsto jo egentlig at han måtte dukke opp igjen en gang.) Spot on det med Tom😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 18. desember 2021 #312 Del Skrevet 18. desember 2021 Voldsom episode! Slåsskampen måtte jo bare komme! Svein var temmelig ondsinnet så ikke rart Tom gikk amok. Det var flere av de besøkende det var noe kjent med. Hun som spilte ekskona til Tom er blogger og har vært med i reality før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. desember 2021 #313 Del Skrevet 18. desember 2021 Anonymburker skrev (15 timer siden): Det blir bare bedre og bedre😂 Ja enig 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 18. desember 2021 #314 Del Skrevet 18. desember 2021 Ble Gabriel kansellert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 18. desember 2021 #315 Del Skrevet 18. desember 2021 nebbete fugl skrev (9 minutter siden): Ble Gabriel kansellert? Han fikk et varsel mot seg... Er det noen andre som tror at Asbjørns maskenissekone er Synne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 18. desember 2021 #316 Del Skrevet 18. desember 2021 shalott skrev (25 minutter siden): Han fikk et varsel mot seg... Er det noen andre som tror at Asbjørns maskenissekone er Synne? Hørte hun hostet 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 19. desember 2021 #317 Del Skrevet 19. desember 2021 Er noen av dem Kevin Vågenes sin karakter mon tro? 😁 Og så holder jeg jo enda på håpet om en Alexis Munthe-retur 🙏🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #318 Del Skrevet 19. desember 2021 Anonymburker skrev (På 15.12.2021 den 19.16): Når kommer den sexscenen i bingen som reklameres for på hver neste episode?🤣 Kommer i kveld, tyder det på. Men ting er tydeligvis litt annerledes enn det ser ut som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 19. desember 2021 #319 Del Skrevet 19. desember 2021 Haha sykt artig at Bent ikke slapp unna selv som maskenisse, jeg bare tenkte meg at det var Bent. Ja, kanskje Synne får en ny sjanse som maskenisse ettersom hun røk på en spesiell måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 19. desember 2021 #320 Del Skrevet 19. desember 2021 Schøyen er hot, men det kommer alltid til å være Kristian Ødegård for min del ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå