Gå til innhold

Vi har fått oss et spøkelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips, setter veldig pris på det. ❤️ (og føler det er litt surrealistisk å være i denne situasjonen) 

Anonymkode: 71b75...a71

Bare hyggelig! ❤️ 

Ønsker dere Guds fred i hjemmet 🙏🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratinara skrev (1 time siden):

Sorry mac, men de mest begavede huene her i verden har allerede konstatert at det ikke finnes avdøde som kan gjøre sånne ting.. Har du sett nærmere på hendelsesforløpet, sikker på at dattera de ikke er redd for å si at hun knuste fatet osv? Var fatet dyrt? Fysikk er et veletablert vitenskapsfelt som du ikke skal kødde med...

Om spøkelser finnes, så ville det være uendelig med individer i lufta, bare tenkt på hvor mange mennesker som har dødd oppigjennom...  Hva gjør akkurat din kontakt mer viktig enn andre som sikkert har opplevd mer urettferdighet? Mange ble jo brent på bålet, druknet osv, allikevel skal de som tar kontakt råde deg om bilkjøp og hva slags tapet du skal legge...

Alt fra ugg og bugg på steinalderen, til sjelene som dinosaurene hadde har jo dødd oppigjennom.. Dette ville jo utgjøre enormt mange individer som vil ha viljen sin tilbake. Alt ifra dinosauren som ikke fikk byttet sitt til "pytti" på new zealand som fikk frastjelt en kvast med vårløk... Og ikke minst alle insektene som har blitt tråkket på og urettmessig drept. Om alle sjeler og levende individer skulle blitt hørt og fått rettferdighet oppigjennom, så ville vi ikke hatt livet slik vi kjenner det nå idag. Og hvorfor er det bare mennesker som blir omtalt gjennom medier? Hva med hunden som ble slått? Det er jo rett og slett ikke rettferdig...

Og hvorfor skal folk som allerede er døde få viljen sin? Er det ikke mer verdt for arven at neste generasjon gjør som de vil i forhold til dagens samfunn? Har man en fetter som var født på 1900 tallet som tar kontakt, ville jo kanskje han rådet deg til å slå ungene sine å plante mye kålrot. Hvorfor kommer disse "tilbake" gjennom mediumene og sier at du skal kjøpe deg ny bil?

Det er bare noen som er mottakelige for å få inn disse signalene, tenk på at hjernen er en radio, noen radioer er ekstra mottakelige for signaler. Flesteparten merker ikke noe aktivitet, men det betyr ikke at den ikke er der. Har du ikke selv merket at hjernen er utmerket god til å filtrere ut "uinteressant støy?" Som regel merker man bare vifta i bakgrunnen hvis man lytter aktivt etter den, lyden forsvinner deretter ut i ubevisstheten. Og disse signalene er sterkere enn hjerneaktiviteten til døde vesener. (mange tror det er dette som blir tatt opp av menneskehjernen) Det er mange teorier rundt klarsynte, noen mener de har ekstra evner, andre at det skyldes en defekt i filtreringsmekanismene til hjernen slik at det som vanligvis filtreres bort blir tatt inn. Det har jo også vært mye ute i universet som har vært der som vi ikke har merket noe til. Du forutsetter at alle kan merke åndelig aktivitet, det er ikke nødvendigvis tilfelle. I tillegg er det en del som har erfart, men valgt å tie, av frykt for å bli latterliggjort. Det er som regel ikke det første en tar opp hvis en f.eks er i middag med andre.

Anonymkode: 34e38...a0b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratinara
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du, jeg orker ikke sarkasmen din. Helt fair at du ikke tror på det, og du har all rett til det, men det er ganske ugreit at du håner meg for det. 

Dette er ikke sarkasme, men helt legitim interesse. Er genuint interessert i å høre hva som har skjedd, dette er jo faktisk unikt i hverdagssammenheng og fortjener jo oppmerksomhet? Hvorfor skulle ikke denne unike hendelsen tåle oppmerksomhetens lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratinara
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange ganger skal du gjenta deg selv? Du tror du virker intelligent her du sitter og spyr ut idioti? Vel, da får jeg fortelle deg at du dummer deg fullstendig ut.

Anonymkode: 6d174...dcf

Ok. Hva slags motargumenter svarer for at jeg har dummet meg ut med mitt innlegg? Sånn helt konkret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tiltro til at det finnes noe mer her i verden. Men det som gjør meg litt skeptisk er hvorfor man aldri kan stille spørsmål ved slike hendelser uten å bli tatt på alvor? Vanlige folk lurer jo bare på hvordan dette har gått for seg, at et fat har blitt flyttet uten noe ytre påvirkning er jo ganske uvanlig. Det er jo klart man er nysgjerrig på omstendighetene rundt denne hendelsen. Hva har skjedd? Hvilken energi medførte dette? Hvem følte dere at dere hadde besøk av? 

Anonymkode: 7fad8...1dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har stor tiltro til at det finnes noe mer her i verden. Men det som gjør meg litt skeptisk er hvorfor man aldri kan stille spørsmål ved slike hendelser uten å bli tatt på alvor? Vanlige folk lurer jo bare på hvordan dette har gått for seg, at et fat har blitt flyttet uten noe ytre påvirkning er jo ganske uvanlig. Det er jo klart man er nysgjerrig på omstendighetene rundt denne hendelsen. Hva har skjedd? Hvilken energi medførte dette? Hvem følte dere at dere hadde besøk av? 

Jeg forstår hva du mener, jeg har forsøkt å svare så nøyaktig jeg kan rundt hver eneste hendelse, også ifht om min datter kan ha gjort det, om det kan ha veltet osv. Om det er en logisk forklaring på dette blir jeg veldig glad. Men til nå er det ingen logisk forklaring. 

Og selvom en annen bruker her prøver å latterliggjøre det, så kan jeg ikke endre på hva som faktisk skjedde. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik lå oppbevaringsboksene på badet da jeg kom hjem. Det var ikke slik da jeg var der tidligere på morgenen for å hente noe. 

Hylla de falt ut fra står ved veggen ved siden av dusjen. Den rosa boksen må da ha veltet, svingt rundt dusjhjørnet for å så lande perfekt ved siden av treboksen. Det gir ikke mening. 

IMG_20211130_005009.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Slik lå oppbevaringsboksene på badet da jeg kom hjem. Det var ikke slik da jeg var der tidligere på morgenen for å hente noe. 

Hylla de falt ut fra står ved veggen ved siden av dusjen. Den rosa boksen må da ha veltet, svingt rundt dusjhjørnet for å så lande perfekt ved siden av treboksen. Det gir ikke mening. 

IMG_20211130_005009.jpg

Nei der har du hatt besøk av et skikkelig spøkelse tror jeg.. Kanskje en ånd fra gamle dager? kanskje det er et signal om at de ikke liker produktene du bruker og all mikroplasten dette medfører for samfunnet... dette var jo ikke normen på dems tid, da brukte de såpestykke og vann og påførte ikke samfunnet den belastningen man gjør nå i dag. Skjønner godt at han er sinna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ingenting.

Et ekte møte med en demon/dark-spirit hadde fått deg til å bli til en stående stille statue ut av terror og frykt du ikke engang hadde klart å holde. Du hadde rett og slett kollapset, besvimt.

Tro meg når jeg sier jeg har vært i direkte kontakt med muligens en av de største demonene som finnes. Muligens Satan han selv, som vi har kalt han. Stolt og ondskapsfull. Mektig og levende. Kroppen min ristet av total eksistensiell terror i ca 40 min. Frykt så stor, jeg var redd frykten selv.

Du hadde stoppet og benekte mindre en 0 sekund. 

Og ja, Gud hjelpe deg hvis du møter på dette ondskap. Fordi ingen andre kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om blokka er i ferd med å falle sammen. Dere har ikke merket noe risting? 

Anonymkode: 50f79...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gratinara skrev (På 29.11.2021 den 22.17):

Så spennende. Er svært interessert i å høre detaljene i dette unikumet av en hendelse som fraviker både etablerte teorier i fysikk, energiomsetning, tid og rom.. Dette er jo faktisk en sensasjon om det har skjedd. At masse kan bli flyttet uten noen som helst påvirkning fra nålevende vesener..? Fantastisk. Dere er jo faktisk en sensasjon som burde komme i avisen. Dere setter jo all vitenskap og kunnskap vi har i nålevende tidsalder på prøve, og har jo opplevd et sensasjonelt unikum av en hendelse...

Dette er vanligere enn du tror. Kjenner mange som har opplevd lignende. Har selv opplevd helt merkelige ting. .Og jeg har en utdannelse som er basert på vitenskapelige prinsipper så det holder. Men gidder jeg fortelle slikt til folk jeg vet er fordomsfulle. Nope. 

Anonymkode: 2d889...ad7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (På 30.11.2021 den 0.22):

Dette er ikke sarkasme, men helt legitim interesse. Er genuint interessert i å høre hva som har skjedd, dette er jo faktisk unikt i hverdagssammenheng og fortjener jo oppmerksomhet? Hvorfor skulle ikke denne unike hendelsen tåle oppmerksomhetens lys?

Da har du isåfall en merkelig tilnærming til denne "genuine interessen". Om du forteller noe du har opplevd til en venn og blir latterliggjort, vil du forklare mer detaljer da, eller klappe tåta? Strategien din har motsatt effekt. Du prøver å fremstå som intelligent, men psykologi har du lite innsikt i. 

Anonymkode: 2d889...ad7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke tro på alt barn sier, da jeg var 10 fortelte jeg til alle at jeg holdt på å bli kidnappet av de hvite varebilene som kjørte forbi. Trodde faktisk litt på det selv også. Det kom kun fordi jeg hadde lest om hvite varebiler som kidnappet barn, naturligvis gjaldt det også meg :)

Jeg og venninna mi så også en  mann utenfor vinduet med rød lue, men var jo egentlig bare en presenning, men vi "visste" det var en mann som så på oss med grønn jakke!! Så det fortelte vi selfølgelig til foreldrene våre 🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 4.08):

Noe veldig rart og uforklarlig skjedde i går kveld. 

Jeg og min datter lagde mat til min kjæreste, maten var klar og jeg hadde tatt frem et slikt ikea serveringsbrett og satt klart på kjøkkenbordet. (dette er et brett med ben, som man har over fanget) på brettet sto det en middagstallerken med ris. Brettet sto midt på bordet. 

Datteren min sitter på kjøkkenbenken, jeg snur meg med ryggen mot kjøkkenbordet for å hente glass i skapet og plutselig så hører jeg bare et jækla smell og snur meg med ett og ser brettet med ris ligge slengt på gulvet, 1 meter fra bordet. Det er ris og saus langsmed vegger og gardiner. 

Datteren min sitter i sjokk på benken, og hun forteller at brettet lettet med det ene benet, slik at det sto skrått i luften i et par sekunder før det ble slengt med all kraft i veggen.. 😳

Det er absolutt ingen logisk forklaring på dette i det hele tatt!? Ingen vinduer åpne, ingen trekk, brettet sto stødig - midt på bordet, ingen andre en meg og datteren min på kjøkkenet. 

Datteren min har fortalt om en liknende opplevelse for noen uker siden, bare det ikke var så drøyt som denne hendelsen, med da var det noe annet som ble kastet i gulvet rett foran øyene hennes, men det bortforklarte jeg bare 💁‍♀️

Hjelp. Hva skal jeg gjøre? Finnes det noen logisk forklaring dere kanskje klarer å se som jeg ikke gjør, eller er det bare å flytte til helsike bort herfra? 😳😳😂😳

https://www.aftenposten.no/viten/i/JJWn7/skeptiker-vil-vekke-lettlurte-nordmenn

Anonymkode: 95279...ab3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 21.27):

Greia er ikke at ting velter. Men at ting blir slengt lang bort. På badet står boksene (trebokser) helt stødig, helt inn på hylla. Har ikke vært noen der inne, de har stått på samme plass i iallfall to år. Plutselig ligger de på høykant midt på baderomsgulvet, helt likt, rett ved siden av hverandre (som om de er linet opp) 

Serveringsbrettet med mat på sto midt på bordet, det ble løftet opp for å så bli slengt i veggen én meter bort. Åssen det er mulig fatter jeg ikke.. 💁‍♀️

Spør Lilli Bendris eller åndenes makt, eller noen andre som kan hjelpe i det landet du er i. 

Anonymkode: ab2f5...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...