Gå til innhold

Vi har fått oss et spøkelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Datteren min er 13, hun sier hun ikke har deltatt i noe okkult, men hun har sett endel dokumentarer om det okkulte på YouTube.. 

Anonymkode: 71b75...a71

Der har du det. Hun har åpnet døra gjennom det hun har sett på YouTube. 

Be om tilgivelse for alt det okkulte hun har sett på Internett, og befal demonene som kom inn om å forlate dere og leiligheten nå, i Jesu navn. Kontakt en kristen menighet eller prest om hjelp dersom du ikke tør å gjøre dette selv. 

Forklar datteren din at det okkulte er et farlig område som man ikke kan leke med. Og at det åpner opp dører til demoner/ånder. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gratinara

så spennende at dere har opplevd denne hendelsen... Er svært interessert i å høre detaljene i dette unikumet av en hendelse som fraviker både etablerte teorier i fysikk, energiomsetning, tid og rom.. Dette er jo faktisk en sensasjon om det har skjedd. At masse kan bli flyttet uten noen som helst påvirkning fra nålevende vesener..? Fantastisk. Dere er jo faktisk en sensasjon som burde komme i avisen. Dere setter jo all vitenskap og kunnskap vi har i nålevende tidsalder på prøve, og har jo opplevd et sensasjonelt unikum av en hendelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (6 minutter siden):

så spennende at dere har opplevd denne hendelsen... Er svært interessert i å høre detaljene i dette unikumet av en hendelse som fraviker både etablerte teorier i fysikk, energiomsetning, tid og rom.. Dette er jo faktisk en sensasjon om det har skjedd. At masse kan bli flyttet uten noen som helst påvirkning fra nålevende vesener..? Fantastisk. Dere er jo faktisk en sensasjon som burde komme i avisen. Dere setter jo all vitenskap og kunnskap vi har i nålevende tidsalder på prøve, og har jo opplevd et sensasjonelt unikum av en hendelse...

Du, jeg orker ikke sarkasmen din. Helt fair at du ikke tror på det, og du har all rett til det, men det er ganske ugreit at du håner meg for det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (9 minutter siden):

Er du 12 år eller?

Anonymkode: 91213...261

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eryn skrev (10 minutter siden):

Der har du det. Hun har åpnet døra gjennom det hun har sett på YouTube. 

Be om tilgivelse for alt det okkulte hun har sett på Internett, og befal demonene som kom inn om å forlate dere og leiligheten nå, i Jesu navn. Kontakt en kristen menighet eller prest om hjelp dersom du ikke tør å gjøre dette selv. 

Forklar datteren din at det okkulte er et farlig område som man ikke kan leke med. Og at det åpner opp dører til demoner/ånder. 

Altså, dette er jeg helt grønn på, men kan virkelig det å bare se en dokumentar o.l på nett åpne opp for noe? Da burde jo veldig mange ha gjort det samme.. Eller er det noen som er mer åpne/mottakelige? 

Det okkulte vet jeg ikke er noe å spøke med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Datteren din har ikke lekt seg med ouija board med venner? 

Anonymkode: 59271...2f3

Hun nekter for at hun har gjort det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende. Du får be spøkelset om å slutte å slenge ting på gulvet/vegger, om ikke må den forsvinne.

Anonymkode: 300bd...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun nekter for at hun har gjort det.. 

Håper hun snakker sant, for sånne brett er ikke til å kødde med! 

Anonymkode: 59271...2f3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (17 minutter siden):

Det er jo absolutt ikke noe sensasjonelt at dette skjer. Ikke er det unikt heller. Det er mange som har opplevd noe lignende.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oi så spennende. Du får be spøkelset om å slutte å slenge ting på gulvet/vegger, om ikke må den forsvinne.

Jeg sa faktisk i sinne i går at det ikke er nødvendig å ødelegge ting 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg. Har oppplevd lignende selv. Ting falt ned på meg mens jeg sov osv. Tenn hvite lys. Brenn salvie. (Rensing av leiligheten) 

Anonymkode: 4a052...057

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du aner ikkje kva starta aktiviteten? Ingenting?

Anonymkode: 4a929...5f0

Jeg var bortreist i helga, barna var hos ei venninne. Datteren min sier at hun har fulgt denne youtuberen som legger ut forskjellige dokumentarer om okkulte hendelser en lang stund, men at hun har hatt lange pauser innimellom før hun har startet å se på dette igjen. I helgen så hun masse på dette. Både jeg, kjæresten min og barna kom hjem på søndag/igår, og det var da serveringsbrettet gikk i veggen, og i dag med hendelsen på badet. 

Ellers ingenting utenom det vanlige. 🤔 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror deg. Har oppplevd lignende selv. Ting falt ned på meg mens jeg sov osv. Tenn hvite lys. Brenn salvie. (Rensing av leiligheten) 

Anonymkode: 4a052...057

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Altså, dette er jeg helt grønn på, men kan virkelig det å bare se en dokumentar o.l på nett åpne opp for noe? Da burde jo veldig mange ha gjort det samme.. Eller er det noen som er mer åpne/mottakelige? 

Det okkulte vet jeg ikke er noe å spøke med. 

Ja, dessverre. Det åpner opp dører. Jeg har opplevd det mange ganger. Men heldigvis har jeg lært mye om emnet, og vet også hvordan kaste ting ut. Samt holder meg unna alt okkult. Ser ingenting på TV som inneholder slike emner mer, verken Åndenes makt eller noe i den duren. 

Noen er helt klart mer åpne for dette, eller har allerede en åpen dør fra før gjennom foreldre/ forfedre som har drevet med okkult tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var bortreist i helga, barna var hos ei venninne. Datteren min sier at hun har fulgt denne youtuberen som legger ut forskjellige dokumentarer om okkulte hendelser en lang stund, men at hun har hatt lange pauser innimellom før hun har startet å se på dette igjen. I helgen så hun masse på dette. Både jeg, kjæresten min og barna kom hjem på søndag/igår, og det var da serveringsbrettet gikk i veggen, og i dag med hendelsen på badet. 

Ellers ingenting utenom det vanlige. 🤔 

Takk ❤️ 

Der har du svaret. Helt tydelig. Tro meg.

Be henne avslutte dette. Og hun må være med på å be om tilgivelse for å ha forherliget det okkulte gjennom å se på slike videoer. Hun må avsi all interesse for dette, og be høyt en bønn om at hun lukker igjen alle åpne dører i sitt liv. 

+ Det jeg skrev i forrige mail, men den biten kan du ta. Skaff gjerne en Bibel i huset, hvis du ikke har det fra før. 

Les Salme 91 høyt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eryn skrev (7 minutter siden):

Der har du svaret. Helt tydelig. Tro meg.

Be henne avslutte dette. Og hun må være med på å be om tilgivelse for å ha forherliget det okkulte gjennom å se på slike videoer. Hun må avsi all interesse for dette, og be høyt en bønn om at hun lukker igjen alle åpne dører i sitt liv. 

+ Det jeg skrev i forrige mail, men den biten kan du ta. Skaff gjerne en Bibel i huset, hvis du ikke har det fra før. 

Les Salme 91 høyt. 

Takk for tips, setter veldig pris på det. ❤️ (og føler det er litt surrealistisk å være i denne situasjonen) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les også fra Det Nye Testamentet:

-Paulus brev til kolosserne 2:15. 

«Han avvæpnet maktene og myndighetene og stilte dem åpenlyst til skue, da han viste seg som seierherre over dem på korset.»

Jesus vant over mørket og dets demoner da Han døde på korset og sto opp igjen, noe som gir oss som troende også makt/autoritet til å kaste ut demoner, ved å bruke Jesu navn. Ordet har kraft. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (58 minutter siden):

Hvor mange ganger skal du gjenta deg selv? Du tror du virker intelligent her du sitter og spyr ut idioti? Vel, da får jeg fortelle deg at du dummer deg fullstendig ut.

Anonymkode: 6d174...dcf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hverken spøkelser, poltergeist, energier, ånder eller andre overnaturlige krefter og fenomen. Alt har en naturlig forklaring.

Det er bare å ignorere. Det var et uhell.

Anonymkode: 9d777...9cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...