AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Noe veldig rart og uforklarlig skjedde i går kveld. Jeg og min datter lagde mat til min kjæreste, maten var klar og jeg hadde tatt frem et slikt ikea serveringsbrett og satt klart på kjøkkenbordet. (dette er et brett med ben, som man har over fanget) på brettet sto det en middagstallerken med ris. Brettet sto midt på bordet. Datteren min sitter på kjøkkenbenken, jeg snur meg med ryggen mot kjøkkenbordet for å hente glass i skapet og plutselig så hører jeg bare et jækla smell og snur meg med ett og ser brettet med ris ligge slengt på gulvet, 1 meter fra bordet. Det er ris og saus langsmed vegger og gardiner. Datteren min sitter i sjokk på benken, og hun forteller at brettet lettet med det ene benet, slik at det sto skrått i luften i et par sekunder før det ble slengt med all kraft i veggen.. 😳 Det er absolutt ingen logisk forklaring på dette i det hele tatt!? Ingen vinduer åpne, ingen trekk, brettet sto stødig - midt på bordet, ingen andre en meg og datteren min på kjøkkenet. Datteren min har fortalt om en liknende opplevelse for noen uker siden, bare det ikke var så drøyt som denne hendelsen, med da var det noe annet som ble kastet i gulvet rett foran øyene hennes, men det bortforklarte jeg bare 💁♀️ Hjelp. Hva skal jeg gjøre? Finnes det noen logisk forklaring dere kanskje klarer å se som jeg ikke gjør, eller er det bare å flytte til helsike bort herfra? 😳😳😂😳 Anonymkode: 71b75...a71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Del Skrevet 29. november 2021 Og det er kun hun som har observert dette. Vedder en 10’er på at hvis du graver litt, så ser du at det var hun som var bak det. La «Spøkelset» få gå amok på noe som er hennes, så skal du se at pipa får en annen lyd. Anonymkode: 81565...114 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det er kun hun som har observert dette. Vedder en 10’er på at hvis du graver litt, så ser du at det var hun som var bak det. La «Spøkelset» få gå amok på noe som er hennes, så skal du se at pipa får en annen lyd. Anonymkode: 81565...114 Nei, jeg har tenkt tanken, men hun satt 30 cm fra der jeg sto, oppå kjøkkenbenken, og kan helt umulig ha gjort dette uten at jeg hadde merket det 😅 Anonymkode: 71b75...a71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Del Skrevet 29. november 2021 Og allikevel så klarte hun å sparke til det med beinet slikt at det fløy. Hvis det var ett spøkelse, så skal du ha luktet ozon og følt hårene reise seg grunnet statisk elektrisitet som bygger seg opp bare 30 cm ifra deg. Men soden du ikke nevner noen av delene, så ville jeg ha sett på ungen. Anonymkode: 81565...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og allikevel så klarte hun å sparke til det med beinet slikt at det fløy. Hvis det var ett spøkelse, så skal du ha luktet ozon og følt hårene reise seg grunnet statisk elektrisitet som bygger seg opp bare 30 cm ifra deg. Men soden du ikke nevner noen av delene, så ville jeg ha sett på ungen. Anonymkode: 81565...114 Hehe. Det går faktisk ikke med mindre hun er 3 meter lang og kan nå til kjøkkenbordet fra benken. Jeg skulle ønske det var slik du sier, men datteren min gjorde faktisk ingenting 💁♀️ Anonymkode: 71b75...a71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Del Skrevet 29. november 2021 Æsj, så ekkelt :S Vet du noe om historien til huset? Anonymkode: 9a30b...993 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj, så ekkelt :S Vet du noe om historien til huset? Anonymkode: 9a30b...993 Nja, vi bor i blokk, det har tidligere tilhørt militæret. Det har gått snakk om at det spøker i blokkene, at soldatene går igjen da flere ble skutt i skogen bak blokkene. (Vi bor ikke i Norge) Jeg har ikke lest meg opp på historien her, så jeg vet ikke om det stemmer, men flere naboer har sagt de har opplevd ting. Har bodd her i snart 3 år, og dette er første hendelse jeg har stusset over.. 👻 Anonymkode: 71b75...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Del Skrevet 29. november 2021 Skummelt… ekkelt når ånder begynner å kaste gjenstander slik 😕 Anonymkode: dc7aa...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Del Skrevet 29. november 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Nja, vi bor i blokk, det har tidligere tilhørt militæret. Det har gått snakk om at det spøker i blokkene, at soldatene går igjen da flere ble skutt i skogen bak blokkene. (Vi bor ikke i Norge) Jeg har ikke lest meg opp på historien her, så jeg vet ikke om det stemmer, men flere naboer har sagt de har opplevd ting. Har bodd her i snart 3 år, og dette er første hendelse jeg har stusset over.. 👻 Anonymkode: 71b75...a71 Øst-Europa? Anonymkode: 9a30b...993 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Del Skrevet 29. november 2021 Det kan godt være at dere hadde besøk. Slik du forklarer boforholdene deres trenger det dog ikke bety at «dere har fått dere spøkelse». Mer sannsynlig at det er en energi som beveger seg fritt i området. Anonymkode: 98955...db1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Del Skrevet 29. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Noe veldig rart og uforklarlig skjedde i går kveld. Anonymkode: 71b75...a71 Er det ikke litt arrogant å tenke at dersom du personlig ikke kan forklare det, så er det uforklarlig? Samt litt paradoksalt å så følge opp med forklaringen: Det er altså et spøkelse? Anonymkode: 67753...e43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. november 2021 #12 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg satser på du har fått deg et 'troll' ;) Håper det; fremfor poltergeistaktivitet hvertfall. Pleier ha nnaturlig forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke litt arrogant å tenke at dersom du personlig ikke kan forklare det, så er det uforklarlig? Samt litt paradoksalt å så følge opp med forklaringen: Det er altså et spøkelse? Anonymkode: 67753...e43 For meg er det uforklarlig, spøkelse er det eneste jeg kan tenke meg - dvs noe overnaturlig som ikke kan forklares. Jeg spør også om dere kan se en logisk forklaring som ikke jeg selv klarer. Alt folk skal klare å pirke på... 😅 Anonymkode: 71b75...a71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #14 Del Skrevet 29. november 2021 Kom hjem fra jobb i dag, og gikk inn på det ene badet. Ingen, bortsett fra meg har vært hjemme, barna er ikke hjemme. Jeg brukte badet sist før jeg dro ut. Da har to tunge bokser som står oppå baderomsskapet (der har de stått i iallfall 2år nå) ramlet ut midt på baderomsgulvet. Ligger begge to på høykant på linje ved siden av hverandre.. Blir helt stressa 😅 Anonymkode: 71b75...a71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. november 2021 #15 Del Skrevet 29. november 2021 Skikkelig poltergeist aktivitet. Hvor lenge har dere bodd der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #16 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg vil også ha et spøkelse!!!!😭 Trenger så sårt noe spennende i livet Anonymkode: fd403...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #17 Del Skrevet 29. november 2021 Vi har bodd her i snart 3 år uten at noe spesielt har skjedd.. Før nå helt plutselig 💁♀️ Anonymkode: 71b75...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #18 Del Skrevet 29. november 2021 Fått noe gammelt i hus som ånden kan ha blitt med? Tenker på gjenstander Anonymkode: a8db9...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #19 Del Skrevet 29. november 2021 At ting velter er ikke spøkelse Anonymkode: f7093...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #20 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At ting velter er ikke spøkelse Anonymkode: f7093...0dc Greia er ikke at ting velter. Men at ting blir slengt lang bort. På badet står boksene (trebokser) helt stødig, helt inn på hylla. Har ikke vært noen der inne, de har stått på samme plass i iallfall to år. Plutselig ligger de på høykant midt på baderomsgulvet, helt likt, rett ved siden av hverandre (som om de er linet opp) Serveringsbrettet med mat på sto midt på bordet, det ble løftet opp for å så bli slengt i veggen én meter bort. Åssen det er mulig fatter jeg ikke.. 💁♀️ Anonymkode: 71b75...a71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå