Gjest Alterego666 Skrevet 29. november 2021 #61 Del Skrevet 29. november 2021 bullehurk skrev (2 minutter siden): Hehe.... minner meg om en episode fra min ville ungdomstid. Jeg og ei venninne delte lugar på danskebåten (eller var det kielferja?) . Hadde hvertfall sjekka opp hver sin type som ikke kjente hverandre. Når vi kom inn, var de andre i gang. Litt klein stemning helt i starten, men utviklet seg til både MMF og FFM og vill firkant. Alle passe fulle, og i "never mind"-form. Herlig!🤟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2021 #62 Del Skrevet 29. november 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): Jeg hadde blitt innmari usikker på hva paret hadde forventet av meg. Vil de ha meg med? vil de jeg skal late som jeg sover? skal jeg se på? Ja, mange ubesvarte spørsmål når man kommer i en slik situasjon. Det å knulle så musestille at de ikke vil vekke deg, er jo klinisk umulig i samme seng.. fordi man kjenner bevegelsene bedre enn lyder. Mest sannsynlig i ditt eksempel, hadde det nok vært en av dine venninner med kanskje en ukjent mann. Da vet du nok kanskje også sånn ca hva venninna tenker. Hadde hun ville hatt deg med, hadde hun nok gitt deg et signal med litt dulting så du våknet. Men alt dreier seg egentlig hvordan man takler slike situasjoner, noen ligger stille som liker å høre og onanere selv, noen deltar gjerne, noen står opp og går ut. Det er jo ikke så enkelt hvis venninnene har delt hotelrom🤭 Like forfjamset av dine spørsmål, blir man like forfjamset av tørre å spørre deg... Jeg ville uansett ikke hatt sex med ei venninne, om du ikke hadde likt å høre på. Som oftes vet vi dette på forhånd, vi har jo ikke sex bare for å være jævelig med hun som ikke liker det🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå