AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #41 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Denne posten er helt genial. Viser rett ut hvor prippen og A4 leserne her inne er. Antageligvis i mangel på livs- og seksualerfaring selv så er alt utenom vanilla misjonær og kyssing ekkelt og fornedrende. Anonymkode: 8ff01...4ce Jeg er absolutt ikke prippen eller A4 men det der hadde jeg ikke satt pris på. Anonymkode: 58c8d...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 29. november 2021 #42 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg kunne ikke ha gjort det selv og hadde noen begynt å pule mens jeg var i samme rom så hadde jeg faktisk reist meg opp å gått ut altså. Tragisk å ligge å høre på. 😄 Skjønner ikke helt problemet med å gå ut av rommet for å få det gjort? Kan jo gå på badet eller i garasjen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #43 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg hadde spurt om jeg kunne se på😊 Anonymkode: f852d...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #44 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg hadde elsket det, men jeg skjønner jo at alle er forskjellige. K50 Anonymkode: 813ea...15c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 29. november 2021 #45 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Denne posten er helt genial. Viser rett ut hvor prippen og A4 leserne her inne er. Antageligvis i mangel på livs- og seksualerfaring selv så er alt utenom vanilla misjonær og kyssing ekkelt og fornedrende. Anonymkode: 8ff01...4ce Nå finnes det mange ulike mennesketyper og erfaringer der ute. For noen ville en slik hendelse vært grenseoverskridende - uten at det betyr at man er «vanilla misjonær». Husk at det finnes ekstremt mange som har opplevd overgrep/voldtekt i dette landet.. Det du skriver er kunnskapsløst og regelrett teit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #46 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Altså at venninne har sex med en mann, og du ligger ved siden av og får med deg alt? Og at de vet at du vet, og nok ikke sover. Og dere snakket sammen først, før du liksom sovnet. I dobbelseng, på hotellrom med venninne. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 32225...087 Dersom du ikke vil være en passiv del av det sier du bare vent litt og legger deg på sofaen til de er ferdige. Mange ville nok tenkt at det var spennende å se på. Det er intimt og fint synes jeg. Det normale er å spørre om det er greit i forkant. To venninner kjenner normalt sett hverandre godt, og da blir det ikke noe problem. Anonymkode: 3152b...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #47 Del Skrevet 29. november 2021 Hadde ikke brydd meg med mindre jeg var sykt trøtt og virkelig trengte søvn. Anonymkode: 6a76b...4ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #48 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er absolutt ikke prippen eller A4 men det der hadde jeg ikke satt pris på. Anonymkode: 58c8d...0d9 A4 og prippen er en subjektiv vurdering. Anonymkode: 3152b...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 29. november 2021 #49 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) I fare for å virke som en som utvanner begrepet kan vel dette gå under overgrep. Seksuell blotting i seg selv er tross alt overgrep og her har ikke du samtykket til noe som helst. Endret 29. november 2021 av Majer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #50 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dersom du ikke vil være en passiv del av det sier du bare vent litt og legger deg på sofaen til de er ferdige. Mange ville nok tenkt at det var spennende å se på. Det er intimt og fint synes jeg. Det normale er å spørre om det er greit i forkant. To venninner kjenner normalt sett hverandre godt, og da blir det ikke noe problem. Anonymkode: 3152b...af9 Jeg tenker at det heller er de som har sex som kan gå et annet sted hvis det ikke er avtalt på forhånd at det er greit. Anonymkode: 24592...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #51 Del Skrevet 29. november 2021 Doktor Dyregod skrev (3 timer siden): Kommer nok litt ann på vennskapet Nemlig ! Der er du inne på noe veldig vesentlig Anonymkode: 7cd58...645 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #52 Del Skrevet 29. november 2021 Tenker at det er noe som selvsagt må avtales før man tar med seg noen i senga, og forsikre seg om at det er noe alle involverte ønsker å prøve. Hvis ikke er det bare respektløst ovenfor både venninna og mannen man tar med seg til hotellet. Anonymkode: b34ff...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #53 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne posten er helt genial. Viser rett ut hvor prippen og A4 leserne her inne er. Antageligvis i mangel på livs- og seksualerfaring selv så er alt utenom vanilla misjonær og kyssing ekkelt og fornedrende. Anonymkode: 8ff01...4ce Nei, det handler om at man har respekt for venner og den man tar med hjem i senga. Hvis alle parter har avtalt det på forhånd og ønsker å prøve noe som de kanskje syntes er pirrende, så kjør på, men man tar virkelig ikke med seg en partner hjem i senga der det også ligger en venn og sover sånn uten videre. Anonymkode: b34ff...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 29. november 2021 #54 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Ikke greit Endret 29. november 2021 av PokemonGone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 29. november 2021 #55 Del Skrevet 29. november 2021 Hadde klikka. Jeg tar min nattesøvn blodseriøst. Den som vekker meg og ikke har noen god unnskyldning, kan bare vente seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. november 2021 #56 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor? Jeg ble litt kåt da. Nesten som jeg ønsket å være med. Anonymkode: 32225...087 Det kunne du sikkert dersom du hadde signalisert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. november 2021 #57 Del Skrevet 29. november 2021 Nå kom jeg på en episode fra mange år tilbake. En kamerat og jeg delte dobbeltseng på hotellrom på ferie. Tilfeldigvis hadde begge med seg en kvinne på rommet samme natta. Oppsummering dagen etter var at begge hadde knullet som kaniner i tre-fire økter gjennom hele natta, men hele tiden uten å vekke det andre paret som lå og sov. Ingen av oss gjorde et nummer ut av dette, og vi har alltid hatt gøy med det i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. november 2021 #58 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg hadde blitt innmari usikker på hva paret hadde forventet av meg. Vil de ha meg med? vil de jeg skal late som jeg sover? skal jeg se på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 29. november 2021 #59 Del Skrevet 29. november 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Nå kom jeg på en episode fra mange år tilbake. En kamerat og jeg delte dobbeltseng på hotellrom på ferie. Tilfeldigvis hadde begge med seg en kvinne på rommet samme natta. Oppsummering dagen etter var at begge hadde knullet som kaniner i tre-fire økter gjennom hele natta, men hele tiden uten å vekke det andre paret som lå og sov. Ingen av oss gjorde et nummer ut av dette, og vi har alltid hatt gøy med det i ettertid. Hehe.... minner meg om en episode fra min ville ungdomstid. Jeg og ei venninne delte lugar på danskebåten (eller var det kielferja?) . Hadde hvertfall sjekka opp hver sin type som ikke kjente hverandre. Når vi kom inn, var de andre i gang. Litt klein stemning helt i starten, men utviklet seg til både MMF og FFM og vill firkant. Alle passe fulle, og i "never mind"-form. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 29. november 2021 #60 Del Skrevet 29. november 2021 Har for øvrig opplevd noe lignende og klikket. Først var jeg bare forvirret. Jeg snudde meg og trodde at han pulte meg, for dama hadde brunt hår som meg og han og jeg hadde pult en periode før. Så kom jeg til meg selv og ble sint fordi jeg hadde et møte grytidlig, og det visste begge to. Og jeg var i tillegg sint, fordi grunnen til at jeg våknet var fordi han brukte meg som et rekkverk til å justere sin egen jokkeposisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå