lillesky Skrevet 10. oktober 2005 #1 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har kjøpt mitt første juleblad i år! Bladde først gjennom KK jul, men syntes det virket veldig likt som i fjor. Så jeg valgte heller Allers Julemagasin, selv om det var innpakket i plast sånn at jeg ikke fikk sniktitte. Men bladet er kjempeflott! Julegaveideer, dekorasjon...m.m.! Anbefales! Noen flere som har kjøpt juleblader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 10. oktober 2005 #2 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ååååå...så gøy Tror jammen jeg må ut å kjøpe meg et jeg og Jeg elsker julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 10. oktober 2005 #3 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjøpte like godt begge to jeg. Hvert år sluker jeg alt av julemagasiner. Og jeg har faktisk fått en del gode tips og ideer oppigjennom. Og det jeg ikke bruker av de, sender jeg som regel videre til mamma. Siden vi har forskjellige interesser. Men jeg mener å huske det er flere enn de to og? Men kanskje de kommer senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 11. oktober 2005 #4 Del Skrevet 11. oktober 2005 Familien pleier å ha et liknende julemagasin. (som jeg etterlyste i en annen tråd her på juleforumet). Har ikke sett noe til det ennå, dessverre. De pleier å ha mange fine oppskrifter, på noen litt mer krevende håndarbeidsprosjekter ogå. Jeg går litt lei av de veldig enkle "klipp og lim"- idéene. Blir mye av det samme hvert år synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer nok flere juleblader. Synes Allers sitt var bra, men både strikkeoppskrifter og dekoreringsforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 11. oktober 2005 #6 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kjøpte Ideer Hobby Julen 2003 i helgen. Jepp, 2003. Veldig bra blad, og heldigvis blir ikke julen utdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 12. oktober 2005 #7 Del Skrevet 12. oktober 2005 Familiens Juleblad kommer 31. oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 12. oktober 2005 #8 Del Skrevet 12. oktober 2005 Takk Espera! Har kjøpt Allers Julemagasin og er enig i at det er mye fint der. Er i gang og hekler duk som jeg fant oppskrift på. (Jada, hekling er en ordentlig "tantete" syssel. Men hvorfor ikke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 12. oktober 2005 #9 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg kjøpte i går, men har ikke fått det ut av plasten enda. Jeg skal sett meg ned med en god kopp te og kose meg med det i kveld. Narvesen har forresten 25% avslag på alle utenlanske magasiner nå, så jeg kjøpte et par utenlandske juleblader også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #10 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei. Jeg er en av de som kjøpte bladet på anbefaling herifra.. Men jeg ble UTROLIG SKUFFET.. Det er jo nesten bares strikkeoppskrifter i bladet.. Litt mye kjerring-ting for meg.. Håpet på litt mer julepynt osv. Blomsterdekorasjonene var fine, men det var det.. Men det er mulig det er mye 40-50 år gamle damer her inne? Er det noen som har andre blader å anbefale, for den litt yngre garde.. (oss som ikke hekler og strikker..). Jeg håpet på litt aktiviteter som man kan gjøre sammen med barna osv.. Tobarnsmor på 30.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei. Jeg er en av de som kjøpte bladet på anbefaling herifra.. Men jeg ble UTROLIG SKUFFET.. Det er jo nesten bares strikkeoppskrifter i bladet.. Litt mye kjerring-ting for meg.. Håpet på litt mer julepynt osv. Blomsterdekorasjonene var fine, men det var det.. Men det er mulig det er mye 40-50 år gamle damer her inne? Er det noen som har andre blader å anbefale, for den litt yngre garde.. (oss som ikke hekler og strikker..). Jeg håpet på litt aktiviteter som man kan gjøre sammen med barna osv.. Tobarnsmor på 30.. ← Smaken er som baken, den er delt! Heldigvis er vi alle mennesker forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg er 25 år, og jeg synes det bladet var midt i blinken for meg. Hvis du ønsker å få tips om aktiviteter du kan finne på sammen med barna, vil jeg anbefale deg å låne julebøker på biblioteket! Var der her om dagen, og det var masse julebøker, spesielt for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #12 Del Skrevet 15. oktober 2005 okidok. Vi er jo alle forskjellig. Det var et bra tips å låne bøker på biblioteket. Takk!! hilsen en skuffet "Allers-jul" kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 15. oktober 2005 #13 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei. Jeg er en av de som kjøpte bladet på anbefaling herifra.. Men jeg ble UTROLIG SKUFFET.. Det er jo nesten bares strikkeoppskrifter i bladet.. Litt mye kjerring-ting for meg.. Håpet på litt mer julepynt osv. Blomsterdekorasjonene var fine, men det var det.. Men det er mulig det er mye 40-50 år gamle damer her inne? Er det noen som har andre blader å anbefale, for den litt yngre garde.. (oss som ikke hekler og strikker..). Jeg håpet på litt aktiviteter som man kan gjøre sammen med barna osv.. Tobarnsmor på 30.. ← ij, det var godt du sa, da slapp jeg å kjøpe det! så på det (og var litt usikker på det om det var mye sånne bestemor-hobbyer der, som jeg ikke er int. i), men synes det var litt dyrt, så skulle vente litt; bra det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #14 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg kjøpte Julemagasinet (tror jeg det het) men jeg har ikke fått tid til å se på det ennå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #15 Del Skrevet 16. oktober 2005 Litt av noen holdninger! Jeg, i en alder av 25, elsker de "gammeldagse" hobbyene som strikking og hekling. Bli kvitt fordommene!! (ble bare litt provosert...) Tror jeg skal gå å kjøpe bladet! Kjenner jeg er i ferd med å gå inn i julemodus nå... -Lizbet- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tror jeg skal gå å kjøpe bladet! Kjenner jeg er i ferd med å gå inn i julemodus nå... -Lizbet- ← Jeg vet. Jeg er 25 år, og synes bladet er midt i blinken for meg. Når jeg skal kjøpe et blad, så blar jeg som regel gjennom det eller leser på forsiden, for å se om det er noe som interesserer meg. Si i fra hvis du ser noen andre gode juleblader! Jeg bladde gjennom KK sitt juleblad, men syntes ikke det virket noe særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljemor Skrevet 21. oktober 2005 #17 Del Skrevet 21. oktober 2005 Må le litt... Men strikking og hekling er da ikke kjærringaktiviteter, men topp mote! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. oktober 2005 #18 Del Skrevet 22. oktober 2005 Må le litt... Men strikking og hekling er da ikke kjærringaktiviteter, men topp mote! :grine2: ← joda, men jeg har ti tommeltotter når det gjelder sånt, og bestemor dreiv med det, derfor er det bestemor-hobbyer for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 25. oktober 2005 #19 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg fikk den perfekte gaven av min tante til min 32 årsdag. Nemlig Allers Julemagasin og noe snop. Perfekt for meg!!!! Syntes bladet var veldig bra. Kanskje jeg er litt kjerring??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå