Gå til innhold

Allers Julemagasin 2005:

lillesky

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt mitt første juleblad i år!

Bladde først gjennom KK jul, men syntes det virket veldig likt som i fjor.

Så jeg valgte heller Allers Julemagasin, selv om det var innpakket i plast sånn at jeg ikke fikk sniktitte.

Men bladet er kjempeflott! :hoppe:

Julegaveideer, dekorasjon...m.m.! Anbefales!

:nisse:

Noen flere som har kjøpt juleblader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid78

Kjøpte like godt begge to jeg. Hvert år sluker jeg alt av julemagasiner. Og jeg har faktisk fått en del gode tips og ideer oppigjennom. Og det jeg ikke bruker av de, sender jeg som regel videre til mamma. Siden vi har forskjellige interesser. Men jeg mener å huske det er flere enn de to og? Men kanskje de kommer senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien pleier å ha et liknende julemagasin. (som jeg etterlyste i en annen tråd her på juleforumet). Har ikke sett noe til det ennå, dessverre. De pleier å ha mange fine oppskrifter, på noen litt mer krevende håndarbeidsprosjekter ogå. Jeg går litt lei av de veldig enkle "klipp og lim"- idéene. Blir mye av det samme hvert år synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok flere juleblader. :)

Synes Allers sitt var bra, men både strikkeoppskrifter og dekoreringsforslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Espera!

Har kjøpt Allers Julemagasin og er enig i at det er mye fint der. Er i gang og hekler duk som jeg fant oppskrift på.

(Jada, hekling er en ordentlig "tantete" syssel. Men hvorfor ikke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i går, men har ikke fått det ut av plasten enda. Jeg skal sett meg ned med en god kopp te og kose meg med det i kveld.

Narvesen har forresten 25% avslag på alle utenlanske magasiner nå, så jeg kjøpte et par utenlandske juleblader også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en av de som kjøpte bladet på anbefaling herifra.. Men jeg ble UTROLIG SKUFFET.. Det er jo nesten bares strikkeoppskrifter i bladet.. Litt mye kjerring-ting for meg.. Håpet på litt mer julepynt osv. Blomsterdekorasjonene var fine, men det var det..

Men det er mulig det er mye 40-50 år gamle damer her inne?

Er det noen som har andre blader å anbefale, for den litt yngre garde.. (oss som ikke hekler og strikker..). Jeg håpet på litt aktiviteter som man kan gjøre sammen med barna osv..

Tobarnsmor på 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en av de som kjøpte bladet på anbefaling herifra.. Men jeg ble UTROLIG SKUFFET.. Det er jo nesten bares strikkeoppskrifter i bladet.. Litt mye kjerring-ting for meg.. Håpet på litt mer julepynt osv. Blomsterdekorasjonene var fine, men det var det..

Er det noen som har andre blader å anbefale, for den litt yngre garde.. (oss som ikke hekler og strikker..). Jeg håpet på litt aktiviteter som man kan gjøre sammen med barna osv..

Tobarnsmor på 30..

:ler:

Smaken er som baken, den er delt!

Heldigvis er vi alle mennesker forskjellige og liker forskjellige ting.

Jeg er 25 år, og jeg synes det bladet var midt i blinken for meg.

Hvis du ønsker å få tips om aktiviteter du kan finne på sammen med barna, vil jeg anbefale deg å låne julebøker på biblioteket! Var der her om dagen, og det var masse julebøker, spesielt for barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidok. Vi er jo alle forskjellig. Det var et bra tips å låne bøker på biblioteket. Takk!!

hilsen en skuffet "Allers-jul" kjøper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

Tobarnsmor på 30..

ij, det var godt du sa, da slapp jeg å kjøpe det! :) så på det (og var litt usikker på det om det var mye sånne bestemor-hobbyer :ironi: der, som jeg ikke er int. i), men synes det var litt dyrt, så skulle vente litt; bra det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av noen holdninger! Jeg, i en alder av 25, elsker de "gammeldagse" hobbyene som strikking og hekling. Bli kvitt fordommene!! (ble bare litt provosert...)

Tror jeg skal gå å kjøpe bladet! Kjenner jeg er i ferd med å gå inn i julemodus nå...

-Lizbet-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå å kjøpe bladet! Kjenner jeg er i ferd med å gå inn i julemodus nå...

-Lizbet-

Jeg vet. ;)

Jeg er 25 år, og synes bladet er midt i blinken for meg.

Når jeg skal kjøpe et blad, så blar jeg som regel gjennom det eller leser på forsiden, for å se om det er noe som interesserer meg. :)

Si i fra hvis du ser noen andre gode juleblader! ;) Jeg bladde gjennom KK sitt juleblad, men syntes ikke det virket noe særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktfat
Må le litt... :)

Men strikking og hekling er da ikke kjærringaktiviteter, men topp mote! :grine2:

joda, men jeg har ti tommeltotter når det gjelder sånt, og bestemor dreiv med det, derfor er det bestemor-hobbyer for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den perfekte gaven av min tante til min 32 årsdag. Nemlig Allers Julemagasin og noe snop. Perfekt for meg!!!! Syntes bladet var veldig bra. Kanskje jeg er litt kjerring??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...