AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #21 Skrevet 28. november 2021 Sphere skrev (4 minutter siden): Det er mange som nå føler at kostnaden ved å gå inn i et forhold har blitt for stor, så de foretrekker å være single. Det å trives med å være singel handler mye om å trives med seg selv, og ha gode folk rundt seg. Etter bruddet fant jeg et par ting jeg alltid har ønsket å gjøre som jeg liksom aldri hadde tid til tidligere. Der fant jeg både ro og gnist. Jeg søkte også mer mot venner og familie, og hadde ikke hastverk med å stupe inn i noe nytt. Holdt meg langt unna datingapper og slik. Jeg jobbet også mye med meg selv. Singellivet er faktisk veldig godt, og det skal noe veldig spesielt til før jeg går inn i et forhold nå. Det er mye rart der ute. Har begynt å reflektere over singellivet selv. Vært gjennom to brudd og forholdene tror jeg har gjort noe med meg. Nå er jeg vant til å leve alene og ha livet på mine premisser. Jeg utelukker ikke seriøst forhold, men ikke noe å stresse med. Noen ting jeg har lært å sette pris på. Tid alene og ro er en luksus. Jeg har en tidvis stressende jobb som lærer og etter en strevsom dag er det deilig å kunne slappe av, og ha muligheten til å gjøre hva du vil, når du vil. Jeg bestemmer over tv-en. Det er også noe spennende med å kunne dra på en Impulsiv date. Som introvert får jeg også energi av å være alene. Og ha noen rundt meg til enhver tid høres slitsomt ut. Det er selvfølgelig fordeler og ulemper med singellivet. Du må ta initiativ til å finne på ting. Du har ikke de kosestundene i helgen. Det blir ikke samme typ ferier, turer osv. Men det er tross alt flere hverdager. Gresset er ikke nødvendigvis alltid grønnere, og selvom du tenker samfunnet ser ned på single så må en gjøre det som er best for en selv. Ikke leve etter andre sine forventinger. Det er ditt liv. Anonymkode: e2710...996 2
Xeniaz Skrevet 28. november 2021 #22 Skrevet 28. november 2021 (endret) Sphere skrev (2 timer siden): Det er mange som nå føler at kostnaden ved å gå inn i et forhold har blitt for stor, så de foretrekker å være single. Det å trives med å være singel handler mye om å trives med seg selv, og ha gode folk rundt seg. Etter bruddet fant jeg et par ting jeg alltid har ønsket å gjøre som jeg liksom aldri hadde tid til tidligere. Der fant jeg både ro og gnist. Jeg søkte også mer mot venner og familie, og hadde ikke hastverk med å stupe inn i noe nytt. Holdt meg langt unna datingapper og slik. Jeg jobbet også mye med meg selv. Singellivet er faktisk veldig godt, og det skal noe veldig spesielt til før jeg går inn i et forhold nå. Det er mye rart der ute. Jeg har det også sånt som dette! Har dattera mi 50/50. Klarer meg fint økonomisk, og har funnet en interesse som jeg nå kan dyrke flere ganger i uka. Gir utrolig god følelse og harmoni. For første gang i livet er jeg tilfreds og lykkelig som singel. Kunne i teorien tenkt meg en FF slik som ei beskriver her, men er redd for forandringer og det å få evt følelser for en som ikke egentlig er en god match til et evt forhold.. Endret 28. november 2021 av Xeniaz 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå