Gå til innhold

Dere som trives som single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kommet dit at jeg må erkjenne for meg selv at forholdet jeg er i går mot slutten. Samboer gjorde et alvorlig tillitsbrudd for en god stund siden som jeg ikke klarer å komme over... Vi har en liten gutt, så jeg vet at dette kommer til å bli sårt og vondt. Et nederlag at vi ikke klarte det pga han. 
Jeg er ikke «god» på å være singel. Blir rastløs, og får en voldsom indre uro, og smerte. 
Skulle så gjerne fått noen gode råd fra dere som liker å være single, og nyter å være alene. Ønsker ingen ny mann i livet mitt på lenge, men har nesten ingen venner så vet dette blir tungt og vanskelig... 

Anonymkode: 42f07...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Gå i terapi. 

2. Skaff et kjæledyr 

3. Jakt hobbyer og folk du kan gjøre de hobbyene med. 

4. Lær å elske deg selv. Da trenger du ingen andre. 

5. Det tar tid. Gi deg selv den tiden. 

Anonymkode: 2debc...d16

• Liker 6
Skrevet

Når man har sett og hørt løgnene til mennesker over flere år så mister man troen på mennesker. Jeg har ikke gitt opp, men den mannen jeg gir meg hen til skal være BRA - som I en virkelig  bra fyr. Jeg underholdes stort av kroniske løgnere, alltid morsomt å høre på 

Anonymkode: 3a125...375

• Liker 1
Skrevet

Forrige forholdet mitt var en turbulens så jeg stortrives som singel og endelig ha ro i livet, slippe å kjefte og få kjeft, slippe å mase, slippe å vaske skitne boxere og fjerne skjegghår fra vasken, slippe å føle meg urespektert, slippe å være nervøs osv osv. 

Tenk på alle de dårlige tingene en mann har belastet deg med så vil du nyte å slippe å forholde deg til en 

Finn på en eller flere hobbyer hjemme, sortere ting, permer, klesskap, trene, gå tur, være med venninner, gå så lenge du vil i interiørbutikker han hatet, få orgasme hver gang du onanerer istedet for å ha sex uten å komme, slippe å lage mat til en utakknemlig egoist, spise så mye du vil, søle så mye du vil, slippe å måtte ordne seg i helgene når du bare skal være hjemme 

Man trenger virkelig ikke en mann! 

Anonymkode: f7b62...0b4

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Forrige forholdet mitt var en turbulens så jeg stortrives som singel og endelig ha ro i livet, slippe å kjefte og få kjeft, slippe å mase, slippe å vaske skitne boxere og fjerne skjegghår fra vasken, slippe å føle meg urespektert, slippe å være nervøs osv osv. 

Tenk på alle de dårlige tingene en mann har belastet deg med så vil du nyte å slippe å forholde deg til en 

Finn på en eller flere hobbyer hjemme, sortere ting, permer, klesskap, trene, gå tur, være med venninner, gå så lenge du vil i interiørbutikker han hatet, få orgasme hver gang du onanerer istedet for å ha sex uten å komme, slippe å lage mat til en utakknemlig egoist, spise så mye du vil, søle så mye du vil, slippe å måtte ordne seg i helgene når du bare skal være hjemme 

Her var det mye bitterhet. Beklager at du ikke er av høy nok kvalitet selv til å få en mann som duger. Sånnsett kanskje det er bedre for deg å være singel. 

Anonymkode: 497b9...336

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her var det mye bitterhet. Beklager at du ikke er av høy nok kvalitet selv til å få en mann som duger. Sånnsett kanskje det er bedre for deg å være singel. 

Vi er maaange damer som har det sånn. Jeg er en av de som ikke fikk kjæreste da jeg var mellom 18-25 år en gang. Men nå har jeg nå en gang begynt å like å leve alene. Så nå har jeg det bra. Er i 30-årene og ja, jeg har en dildo 😉

Anonymkode: 9ebd4...04d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svaret ditt tilbake er mye bitrere og usaklig enn det du siterte 🤣

Anonymkode: 88afb...5b2

• Liker 10
Skrevet

Jeg følte det som deg, indre uro, rastløshet. Men hvorfor? Eksen min var søppel, han ødela livet mitt og var bedriten, likevel hadde jeg det jævlig alene. Hvorfor? Fant via terapi ut at jeg kunne egentlig bare ha det bra hvis det var mer fokus på noen andres behov enn mine. Fordi det var så mye arbeid å finne meg selv og mine behov. Men så fant jeg de til slutt, og jeg innser nå at jeg vil aldri ha et forhold igjen, mest sannsynlig. Jeg bruker for mye tid på å ha det bra, og det føles godt! 

Anonymkode: ee676...5ed

• Liker 4
Skrevet

Jeg er alene og vi har barna 50/50.

Trives veldig godt, for godt egentlig, for nå klarer jeg ikke være sammen med noen for jeg finner så mye feil og mangler, og liker ikke at andre kommer inn og rokker ved mine rutiner. Det er litt sykt. 

Men grunnen til at jeg trives alene? Hmm.. Jeg har dyr, jeg liker å trene, høre podkast, strikke, se på tv, være med venner, sove..... Altså. Når barna ikke er her så henter jeg energi og chiller max. 

Anonymkode: 16e3f...0ed

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er maaange damer som har det sånn. Jeg er en av de som ikke fikk kjæreste da jeg var mellom 18-25 år en gang. Men nå har jeg nå en gang begynt å like å leve alene. Så nå har jeg det bra. Er i 30-årene og ja, jeg har en dildo 😉

Vi er maaaange menn som har det slik også. Har blitt skuffet så mange ganger i mine forhold at jeg ikke klarer å stole på kvinner lengre.

Men kan tenke meg at dette er KG så her får jeg vel slengt incel og kvinnehater etter meg, da det virker som ar det bare er kvinner som kan like å være single. Menn som liker å være det må det Selfølgelig være noe galt med.

Anonymkode: ee07d...ca0

• Liker 3
Skrevet

Syns det er deilig rett og slett. Reduserer hverdagsstresset betraktelig. Elsker å bo alene, gjøre ting når det passer meg, og slippe å ordne ting for mannen, som han egentlig kan gjøre selv, men ikke gidder fordi han vil jeg skal gjøre det.

kunne laget en lang liste over ting som er deilig å slippe, men da blir innlegget langt.

Kort oppsummert, er jeg mye lykkeligere, og stresser mye mindre, ved å bo alene. :) 

Anonymkode: cc0ed...c9e

• Liker 1
Skrevet

Det er en avveining. Rett og slett for og mot hva jeg trenger en partner til. For meg er da konklusjonen at det å være singel med god margin oppveier det med å være i forhold.

Fordelene er så uendelig mye større med å være singel. Dette selvsagt på grunn av måten jeg liker å leve livet på og disponere min egen tid på.

Anonymkode: fbcdd...f46

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan se akkurat hva jeg vil på tv, dra på feriene jeg vil, spise hva jeg vil, generelt gjøre akkurat som jeg vil. 

Jeg trenger ikke ta hensyn til noen. Kan spise popcorn til middag! 

Det er utrolig befriende!!

Anonymkode: b1796...870

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan se akkurat hva jeg vil på tv, dra på feriene jeg vil, spise hva jeg vil, generelt gjøre akkurat som jeg vil. 

Jeg trenger ikke ta hensyn til noen. Kan spise popcorn til middag! 

Det er utrolig befriende!!

Anonymkode: b1796...870

I dag spiste jeg Ferrero rocher til frokost.. slapp å rydde kjøkkenbordet for å drasse frem pålegg og brød og dritt og late som det er såå koselig når man egentlig vil sitte i sofaen og glo😁 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I dag spiste jeg Ferrero rocher til frokost.. slapp å rydde kjøkkenbordet for å drasse frem pålegg og brød og dritt og late som det er såå koselig når man egentlig vil sitte i sofaen og glo😁 

Luksus 🙌

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Når man har sett og hørt løgnene til mennesker over flere år så mister man troen på mennesker. Jeg har ikke gitt opp, men den mannen jeg gir meg hen til skal være BRA - som I en virkelig  bra fyr. Jeg underholdes stort av kroniske løgnere, alltid morsomt å høre på 

Anonymkode: 3a125...375

9 hours ago, AnonymBruker said:

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 5bb36...d1a

• Liker 2
Skrevet

Ble slutt med han jeg har et lite barn med i sommer, var sårt og vondt i 2 mnd før det ble bedre og bedre. NÅ? Altså jeg har funnet meg selv igjen, elsker å bare ha meg og barnet å tenke på. Måtte rydde opp alt etter han, han hadde også gjort så tilliten var borte for lenge siden som hang over oss. Han prioriterte oss ikke og jeg levde som en alenemor i forholdet. Nå er jeg alenemor 100% og det er MYE BEDRE. Føler meg sterkere! Selvsagt dukker gode minner opp og det gjør vondt, men hadde det vondere i forholdet. Han vil ha meg tilbake, og noen ganger tenker jeg tanken helt til jeg husker hvordan det var å leve i det.. Han har visst ikke tid til samvær engang og dukker sjeldent opp! 

Komme til å NYTE singellivet lenge. Jeg klarer meg heeelt fint alene, og det er deilig å leve uten bekymringer og trust issues. 

Anonymkode: 67859...2bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fwb og det holder lenge. Treffes 2-3 ganger i måneden. Har det hyggelig. Ikke bare sex. Gjør andre ting og. Og overnatter. Ikke interessert i å få en kjæreste igjen. Er ferdig med parforhold og samboerskap. Han trives også sånn. Hadde og klart meg fint alene, men er veldig fornøyd med denne ordningen 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Følte du deg truffet eller noe?

Hvordan kan hun bære bitter over å komme seg vekk fra et ræva forhold? Det eneste hun bør være bitter for er jo å ha kastet bort mye tid på et ræva forhold.

Og btw, må være langt flere dårlige menn enn bra menn der ute når det hun beskriver er noe som omtrent er normalen i en god del forhold.

Anonymkode: 4dc5c...355

• Liker 4
Skrevet

Det er mange som nå føler at kostnaden ved å gå inn i et forhold har blitt for stor, så de foretrekker å være single. Det å trives med å være singel handler mye om å trives med seg selv, og ha gode folk rundt seg. Etter bruddet fant jeg et par ting jeg alltid har ønsket å gjøre som jeg liksom aldri hadde tid til tidligere. Der fant jeg både ro og gnist. Jeg søkte også mer mot venner og familie, og hadde ikke hastverk med å stupe inn i noe nytt. Holdt meg langt unna datingapper og slik.  Jeg jobbet også mye med meg selv. Singellivet er faktisk veldig godt, og det skal noe veldig spesielt til før jeg går inn i et forhold nå. Det er mye rart der ute. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...