Gå til innhold

Hvorfor svarer dere når dere ikke kan?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dersom man er enig i alt en bruker sier, og det dekker alle områdene, er det da vits i å lage sitt eget inlegg? Noen ganger kan det være lønnsomt å høre om flere er enige i ditt og datt.

Enig!

(Sorry RS, jeg bare måtte! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta
Dersom man er enig i alt en bruker sier, og det dekker alle områdene, er det da vits i å lage sitt eget inlegg? Noen ganger kan det være lønnsomt å høre om flere er enige i ditt og datt.

Det er jeg enig i! :klappe::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde nok vært lurt om en liten gruppe av dere som gjør alt på den lure måten bestandig hadde satt dere ned og skrevet en liten manual om hvordan man oppfører seg på ett forum og hvordan man svarer på diverse ting, for ikke å snakke om hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Fordi? Hvis det er ønske fra trådstarter, så kan h*n vel lage en poll?

Endret av Rattleshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
det hadde nok vært lurt om en liten gruppe av dere som gjør alt på den lure måten bestandig hadde satt dere ned og skrevet en liten manual om hvordan man oppfører seg på ett forum og hvordan man svarer på diverse ting, for ikke å snakke om hva.

*notert*. Skal sende det over til noen som har peil ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En poll dekker som regel bare "ja og nei", og dersom man føler for å føye til noe (som ofte er nødvendig, det finnes ofte et "men", feks.), nevner man ofte det i selve tråden. Dersom jeg har tenkt likt som en av brukerne foran meg, ser jeg ikke poenget med å skrive nøyaktig det samme i mitt eget innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Og dessuten så gjør vi vel det i virkeligheten også? Bruker ordet "enig" i en diskusjon dersom vi mener det samme som den andre og ikke har noe å tilføye? Alternativet ville vel da være å ikke si noe som helst, men det tar seg jo litt pussig ut...

En tråd på KG er vel også en slags samtale, og å gi uttrykk for at man er enig, rett og slett, må vel være greit.

Skulle man lage en avstemning for hver mening man ytret her, ville det vel knapt være noe annet en tråder med lilla koffert foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
eller når noen spør om ett eller annet, så vokser tråden seg kjempestor fordi folk diskuterer en skrivefeil i trådstarters innlegg...

Er DET gæernt og nå, da?

:eeeh:

Kremt: Husk forskjellen mellom artikkelen "et" og tallordet "ett". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
En poll dekker som regel bare "ja og nei", og dersom man føler for å føye til noe (som ofte er nødvendig, det finnes ofte et "men", feks.), nevner man ofte det i selve tråden. Dersom jeg har tenkt likt som en av brukerne foran meg, ser jeg ikke poenget med å skrive nøyaktig det samme i mitt eget innlegg.

Jeg ser heller ikke poenget med å sitere om igjen det som allerede er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Det kan jo være et poeng å vise hvilket innlegg man kommenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Jamen...dah! Hvis du ikke har noe å kommentere da vettu ;).

Men nå tar jeg kvelden. Hvis folk vil sitere innlegg med kun å tilføye en smiley, så gjør nå for pokker det da :ler:

God natt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :klappe::Nikke:

Poll.

Ja

Nei

Beklager den amatørmessige pollen, som gjest får jeg ikke lagd noen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd  på KG er vel også en slags samtale, og å gi uttrykk for at man er enig, rett og slett, må vel være greit.

I hverdagslivet er det gjerne de som ikke har egne meninger eller har problemer med å formulere dem som slenger inn en enig i en diskusjon. Andre supplerer gjerne sin enighet med understøttende argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, og hvis en emning bare skal nevnes en gang får vi korte og kjedelige tråder.

Selv synes jeg ikke en :klappe: eller enig :Nikke: gjør en debatt mer spennende, men jeg er kanskje litt enkel.

Suppler med egen argumentasjon og debatten blir mer spennede. Ja-mennesker er ikke spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen ganger nødvendig for å høre hva majoriteten mener. Dersom jeg ser et bra innlegg, som ikke bare dekker "ja eller nei", men mange sider av saken, vil jeg gjerne sitere for å vise at jeg også er enig i det. Da blir trådstarter ofte litt klokere når det gjelder emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hverdagslivet er det gjerne de som ikke har egne meninger eller har problemer med å formulere dem som slenger inn en enig i en diskusjon. Andre supplerer gjerne sin enighet med understøttende argumentasjon.

Oioi, det var da veldig generaliserende! Så enkelt er det nok neppe.

Ja-mennesker er ikke spennende.

Så hvis man av og til begrenser seg til et "ja" eller et "enig" så er man uspennende? Vi er da ikke så ensartede? Huffameg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, det var da veldig generaliserende! Så enkelt er det nok neppe.

Så hvis man av og til begrenser seg til et "ja" eller et "enig" så er man uspennende? Vi er da ikke så ensartede? Huffameg!

Synes du

:klappe:

gjør debatten mer givende?

Men igjen, holmgangsmsere må da få lov til å :klappe: og :Nikke: her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...