Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #1 Del Skrevet 10. oktober 2005 Legger merke til på mange spørsmål at folk svarer når de ikke kan svare... f.eks: det vet jeg ikke. eller jeg har aldri opplevd det. på juleforumet så var det en som spurte hva skal du gi til de forskjellige, og noen svarte: det vet jeg ikke enda, for det er bare oktober. nei, så ikke svar da! da er jo ikke spørsmålet til deg!! minner meg om på barneskolen når frøken sier: rekk opp hånda alle som.... også rekker en haug med unger opp hånda samtidig som de roper "jeg har ikke det!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. oktober 2005 #2 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Sånt driver ikke jeg med så jeg kan dessverre ikke gi deg noe godt svar. Endret 10. oktober 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #3 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sånt driver ikke jeg med så jeg kan dessverre ikke gi deg noe godt svar. ← veldig bra! Må si jeg har lurt på det samme et par ganger jeg også. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 10. oktober 2005 #4 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fordi enkelte blir irritert på at ingen har svart, men det har vært mange og lest. Derfor kan jeg legge inn innlegg, bare for å vise at jeg har lest Uansett hva vi gjør, så blir det feil gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. oktober 2005 #5 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det ahr aldri skjedd meg, dessuten er det bare oktober ennå. *rekker opp hånda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. oktober 2005 #6 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Lurer mer på det "enig-fenomenet" på KG. Man siterer et langt innlegg og tilføyer bare med nikke- eller klappesmiley, eller med å kun skrive "enig" under. Endret 10. oktober 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #7 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lurer mer på det "enig-fenomenet" på KG. Man siterer et langt innlegg og tilføyer bare med nikke- eller klappesmiley, eller med å kun skrive "enig" under. ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #8 Del Skrevet 10. oktober 2005 Enig! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #9 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lurer mer på det "enig-fenomenet" på KG. Man siterer et langt innlegg og tilføyer bare med nikke- eller klappesmiley, eller med å kun skrive "enig" under. ← Eller bare siterer - uten en gang å klappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #10 Del Skrevet 10. oktober 2005 Enig! ← ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. oktober 2005 #11 Del Skrevet 10. oktober 2005 eller når noen spør om ett eller annet, så vokser tråden seg kjempestor fordi folk diskuterer en skrivefeil i trådstarters innlegg... eller så sporer tråden totalt av, ellers så går diskusjonen over i enn eller annen moral-diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. oktober 2005 #12 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fordi det er altfor mange bedrevitere her Som bare er uuutrolig uinteressante, men likevel bare MÅ yttre sin mening eller fortelle om sitt uinteressante liv. Og det värste av alt! Dere liker det!! Nikker med hodene og smiler og klapper i alle kg-s hjörner :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #13 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Fordi det er altfor mange bedrevitere her Som bare er uuutrolig uinteressante, men likevel bare MÅ yttre sin mening eller fortelle om sitt uinteressante liv. Og det värste av alt! Dere liker det!! Nikker med hodene og smiler og klapper i alle kg-s hjörner :grine2: ← livet ditt er fryktelig interessant det eller? Trodde KG var et "hverdags-forum" jeg.. Men hvis det er kun for de med fryktelig interessante liv, får jeg nok slette meg her.. også snakker du om at vi er bedrevitere.. jaja... Endret 10. oktober 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. oktober 2005 #14 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hahahaha!! Nei du, dessverre jeg kan ikke flashe med ett interessant liv, sikkert ikke mer enn deg eller fler her inne:) Det var jo ikke det jeg sa? ..men man må få kunne kommentere saker her inne? jeg hater når noen bare MÅ svare, fordi den vet best:) (selv om hun/han ikke har peil) Og det må jeg få mene! Endret 10. oktober 2005 av ¤stine¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. oktober 2005 #15 Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg hater når noen bare MÅ svare, fordi den vet best:) (selv om hun/han ikke har peil) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #16 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fordi det er altfor mange bedrevitere her Som bare er uuutrolig uinteressante, men likevel bare MÅ yttre sin mening eller fortelle om sitt uinteressante liv. Og det värste av alt! Dere liker det!! Nikker med hodene og smiler og klapper i alle kg-s hjörner :grine2: ← Tar det innlegget det som ganske "ovenfra og ned" prat... Du prater om deg, og oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. oktober 2005 #17 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, jeg er ikke ute etter den almenn-populäriteten som råder her, eller bare å blande meg inn i en diskusjon jeg ikke har noe å komme med .. Ok? Greit, får jeg lov? Og om jeg har en slik holdning du påpeker; skit i meg! Det er svärt mange tråder jeg ikke tåler å se snurten av her, bare fordi jeg allerede vet hva den inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. oktober 2005 #18 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vil bare tilføye at jeg elsker bitchinga her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #19 Del Skrevet 10. oktober 2005 livet ditt er fryktelig interessant det eller? Trodde KG var et "hverdags-forum" jeg.. Men hvis det er kun for de med fryktelig interessante liv, får jeg nok slette meg her.. også snakker du om at vi er bedrevitere.. jaja... ← Der ja. Fullt sporskifte og rett i personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. oktober 2005 #20 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lurer mer på det "enig-fenomenet" på KG. Man siterer et langt innlegg og tilføyer bare med nikke- eller klappesmiley, eller med å kun skrive "enig" under. ← Dersom man er enig i alt en bruker sier, og det dekker alle områdene, er det da vits i å lage sitt eget inlegg? Noen ganger kan det være lønnsomt å høre om flere er enige i ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå