Chiubi Skrevet 28. november 2021 #21 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En annen side for telefornnr. kanskje? Anonymkode: 270ef...882 Hemmelig nummer skal ikke opplyses noe sted. Det er en grunn til at man velger hemmelig nummer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #22 Del Skrevet 28. november 2021 Det er bare å si at du pleide å være i JV men du nå er avhopper så slutter de å ta kontakt med en gang. Anonymkode: 70129...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #23 Del Skrevet 29. november 2021 Chiubi skrev (18 timer siden): Hemmelig nummer skal ikke opplyses noe sted. Det er en grunn til at man velger hemmelig nummer. Ikke alltid de fjerner det, det må man sjekke manuelt Anonymkode: 270ef...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 29. november 2021 #24 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke alltid de fjerner det, det må man sjekke manuelt Anonymkode: 270ef...882 Fjerner det? Jeg betalte for hemmelig nummer da jeg fikk nummeret på 90- tallet. Det skal ikke fjernes, jeg har betalt penger for at det ikke skal offentliggjøres. La oss si at jeg lever på hemmelig adresse av én eller annen grunn. Skal da 1881 og andre opplyse om mitt telefonnummer og adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 29. november 2021 #25 Del Skrevet 29. november 2021 Nå har jeg sjekket både 1881 og Gule sider, og jeg står ikke oppført noen av stedene. Så da lurer jeg på hvem som har solgt liste med mitt navn og nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #26 Del Skrevet 29. november 2021 Chiubi skrev (23 timer siden): Jeg ble oppringt av Jehovas vitner mens jeg var i utlandet, og jeg har hemmelig nummer. Det vil si at nummeret mitt ikke er søkbart hos 1881. Så jeg skulle gjerne visst hvor de fikk nummeret mitt fra. Hvorfor spurte du ikke bare? Hvorfor gjør dere dette så komplisert, er jo bare å si ja takk eller nei takk. Er ikke noe vits i å lage mer drama enn det. Anonymkode: 536ab...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #27 Del Skrevet 29. november 2021 Chiubi skrev (43 minutter siden): Fjerner det? Jeg betalte for hemmelig nummer da jeg fikk nummeret på 90- tallet. Det skal ikke fjernes, jeg har betalt penger for at det ikke skal offentliggjøres. La oss si at jeg lever på hemmelig adresse av én eller annen grunn. Skal da 1881 og andre opplyse om mitt telefonnummer og adresse? Var det allerede tilgjengelig før du fikk hemmelig nummer må det fjernes igjen fra registerne. Slikt må du sjekke selv. Anonymkode: 270ef...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå