Flintis Skrevet 25. november 2021 #41 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) Jeg prøvde å rådgi en mann, men ts er bi og jeg hadde ikke fått med meg dette. Så da har jeg ikke noe råd å komme med. Endret 25. november 2021 av Flintis Feil grunnlag for uttalelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #42 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du gikk fra kone til elskerinne, og barna ble kastet ut i en virvelvind av følelser. Så takket du nei til en leilighet som hadde vært topp for barna pga ei dame som bor med sin "ex", som får deg til å danse totalt etter sin pipe og som får både i pose og sekk... Tuller du?? Så dum kan da ingen være? Dette er det villeste jeg har lest på Internett i hele dag 🤣 Nekter å tro at noen er så lettlurte og som setter egne barn under et nytt bekjentskap. Anonymkode: 84bba...0b0 Nei jeg er en dame ikke mann. Vi er bi begge to Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #43 Del Skrevet 25. november 2021 Flintis skrev (4 minutter siden): Nei, nei, nei, Nå skal du bli den beste versonen av deg selv. Dette for din egen del. Nå er du så heldig at du har barn og da skal du være den beste pappaen du kan være ikke pga. barna, men for at du skal se deg inni øynene å si at jeg var den beste pappaen jeg kunne vært. Da vil du etterhvert skape deg og din familie et liv som en kvinne kan komplettere. Det du gjør nå er å bygge livet rundt en kvinne på bekostning av deg og barna dine. Synes du dette høres bra ut og kan du se deg i øynene? Åh. Jeg er en dame ikke mann Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 25. november 2021 #44 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eks og ja han jobber Anonymkode: 02f23...1c2 Ekser bor ikke under samme tak (så lenge det ikke er i ei blokk). Han er typen hennes, og det er ikke et platonisk forhold. Han har alt det du ikke har. Han er på rett sted. Han er i slekt med barna hennes, er deleier i leiligheten/huset og han bidrar inn med lønn i husholdningen. Du er nyskilt, med barn, uten jobb og bor geografisk separert. Det er vel ikke til å komme fra at du ikke er den mest attraktive fangsten i dette tråltrekket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 25. november 2021 #45 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Åh. Jeg er en dame ikke mann Anonymkode: 02f23...1c2 Beklager, fikk ikke med meg det skal ikke uttale meg da og sletter innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #46 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Åh. Jeg er en dame ikke mann Anonymkode: 02f23...1c2 Hm, dame som prioriterer kjæreste over barn.. Ikke noe å være stolt over. Anonymkode: 4fdb3...c6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #47 Del Skrevet 25. november 2021 Du blir holdt på gress, hold deg unna til din kjære har flyttet ut Anonymkode: a96f0...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #48 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du blir holdt på gress, hold deg unna til din kjære har flyttet ut Anonymkode: a96f0...86d Ja men no er er det jo samboeren hennes som skal flytte ut. Bare skjønner ikke når hun kan si det til han at det er oss, så får han evt velge å bli eller dra Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #49 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja men no er er det jo samboeren hennes som skal flytte ut. Bare skjønner ikke når hun kan si det til han at det er oss, så får han evt velge å bli eller dra Anonymkode: 02f23...1c2 Hadde hun hatt lyst til å si det vil jeg tro hun hadde gjort det? Anonymkode: 7dac0...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
intexus40 Skrevet 25. november 2021 #50 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med fare for å kuppe tråden din… men jeg har vært den dama der… i over et år hadde jeg et forhold på si. Vi sov ikke sammen, det var dødt sexmessig sett mellom oss. Men tryggheten i å være oss to sammen mot verden og med ungene overgikk trangen til å gjøre det slutt. Etter over et år fikk jeg det ultimatumet du ønsker å sette nå, han tapte. Anonymkode: 0a195...2e7 Han tapte vel ikke. Han gjenvant friheten. Håper dere begge fikk en erfaring med på kjøpet og at dere har det bra på hver deres kant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #51 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei asså hun søkte uføre og ønsker å få fast stilling til å søke lån til å kjøpe han ut Anonymkode: 02f23...1c2 Søke ufør OG fast stilling?? Anonymkode: 300c1...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #52 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Søke ufør OG fast stilling?? Anonymkode: 300c1...02d Ja 50% 50% Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #53 Del Skrevet 26. november 2021 Ikke sitt på pinebenken mer. Det er ingen unnskyldninger for å ikke skille seg. Du har ventet et år. Hva har skjedd på det året? Eg har selv ventet på en mann. Jeg ventet i tre år, da gav jeg opp. Han bor fremdeles sammen med henne. Du blir lurt. Anonymkode: 5f173...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #54 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sitt på pinebenken mer. Det er ingen unnskyldninger for å ikke skille seg. Du har ventet et år. Hva har skjedd på det året? Eg har selv ventet på en mann. Jeg ventet i tre år, da gav jeg opp. Han bor fremdeles sammen med henne. Du blir lurt. Anonymkode: 5f173...12e Nei ikke så mye. Hele min familie vet om hun men hennes vet ikke om meg. Hun velger å fortelle om meg når han er ute men det tar jo evigheter Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #55 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei ikke så mye. Hele min familie vet om hun men hennes vet ikke om meg. Hun velger å fortelle om meg når han er ute men det tar jo evigheter Anonymkode: 02f23...1c2 Jeg forstår fortsatt ikke grunnen til at hun ikke kan fortelle om deg. Jeg skjønner at hun venter på fast stilling så hun kan kjøpe ut mannen, men hvorfor ikke fortelle noen at hun er i et forhold? Det virker jo som om hun prøver å holde deg skjult? Anonymkode: 7dac0...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #56 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår fortsatt ikke grunnen til at hun ikke kan fortelle om deg. Jeg skjønner at hun venter på fast stilling så hun kan kjøpe ut mannen, men hvorfor ikke fortelle noen at hun er i et forhold? Det virker jo som om hun prøver å holde deg skjult? Anonymkode: 7dac0...ccc Ja er det jeg og føler, vi hadde jo bestemt oss for å holde det skjult til hun fikk livet på stell men no er jeg rett og slett lei av å vente Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #57 Del Skrevet 26. november 2021 Ja. Hvor mye lenger skal barna vente på at du innser at du venter forgjeves? Dette kan ta flere år. Kanskje aldri. Du må være forberedt på det. Tenk ungene dine nå. Kjøp deg bolig der du ønsket. Den kan evt selges senere. Vet samboeren hennes at de ikke er sammen lenger? Eller ER de fortsatt sammen? Hva sier sivilstatus på Facebook? Anonymkode: 8339d...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #58 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Med fare for å kuppe tråden din… men jeg har vært den dama der… i over et år hadde jeg et forhold på si. Vi sov ikke sammen, det var dødt sexmessig sett mellom oss. Men tryggheten i å være oss to sammen mot verden og med ungene overgikk trangen til å gjøre det slutt. Etter over et år fikk jeg det ultimatumet du ønsker å sette nå, han tapte. Anonymkode: 0a195...2e7 Tapte? Syns det høres ut som han gikk seirende ut av dette jeg. Anonymkode: 058ad...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #59 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tapte? Syns det høres ut som han gikk seirende ut av dette jeg. Anonymkode: 058ad...7c7 Joda. Men når man stiller et ultimatum sånn, så er det jo fordi man blir valgt. Anonymkode: 0a195...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #60 Del Skrevet 26. november 2021 Du har skrevet om dette før, og ventet lenge på denne damen. Men du tar ikke til deg alle rådene om at hun ikke kommer til å forlate ham. For han er du sikkert bare en venninne, han klarer ikke å se deg som en trussel en gang, siden du er kvinne og han kanskje ikke vet at du er bi en gang. Dere har mange barn til sammen også hvis jeg ikke husker feil (typ 5 eller 6?) og det sitter selvfølgelig veldig langt inne for henne å gå fra en mann i arbeid til en alenemor uten jobb, hvordan blir økonomien hvis dere skal bo sammen? Dropp dette dødfødte prosjektet. Anonymkode: 4e1ce...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå