AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #21 Del Skrevet 25. november 2021 visp skrev (2 minutter siden): Dere har vært sammen i ett år og du sier du har ventet hele det året på at hun skal bestemme seg. Det er det første som skurrer. Dessuten: altfor mange voksne velger sin egen lykke på bekostning av barna. Du sier det jo faktisk rett ut at tar barna ut av trygge rammer for noe som er helt nytt. Det ville jeg aldri, aldri gjort. Barna kommer alltid først! Eg er enig og det er det eg skal si til henne for vi kan ikke vente mer Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #22 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei.. var i et giftig ekteskap og hun fikk meg ut av det. Er glad for det Anonymkode: 02f23...1c2 Synes det virker som om du har hoppet inn i et nytt usunt forhold. Anonymkode: 7dac0...ccc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 25. november 2021 #23 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eg er enig og det er det eg skal si til henne for vi kan ikke vente mer Anonymkode: 02f23...1c2 Du har vært litt naiv i forhold til henne ja. Jeg tviler på at hun er så bevisst selv at hun er en vinglepetter, men det der kan ta årevis. Uansett så bør barna dine forskånes fra dine relasjoner før det er mer stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #24 Del Skrevet 25. november 2021 Kom deg vekk. Gå i terapi for å bearbeide både ekteskapet og dette forholdet. Fokuser på barna. ❤️ Anonymkode: 2fd4a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 25. november 2021 #25 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei asså hun søkte uføre og ønsker å få fast stilling til å søke lån til å kjøpe han ut Anonymkode: 02f23...1c2 Så først søker hun UFØRE, dvs hun, lege og Nav har konkludert etter lang tid at hun ikke er arbeidsdyktig, etter å ha prøvd seg i arbeid over tid. Men nå som det er slutt og hun trenger huslån så er hu plutselig arbeidsfør igjen? Altså, uføre er ikke noe en får like enkelt som en sykmelding. Det er ofte en lang og omfattende prosess! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #26 Del Skrevet 25. november 2021 got2go skrev (9 minutter siden): Så først søker hun UFØRE, dvs hun, lege og Nav har konkludert etter lang tid at hun ikke er arbeidsdyktig, etter å ha prøvd seg i arbeid over tid. Men nå som det er slutt og hun trenger huslån så er hu plutselig arbeidsfør igjen? Altså, uføre er ikke noe en får like enkelt som en sykmelding. Det er ofte en lang og omfattende prosess! Ja hun er 50 %ufør og jobber 50% Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #27 Del Skrevet 25. november 2021 Med fare for å kuppe tråden din… men jeg har vært den dama der… i over et år hadde jeg et forhold på si. Vi sov ikke sammen, det var dødt sexmessig sett mellom oss. Men tryggheten i å være oss to sammen mot verden og med ungene overgikk trangen til å gjøre det slutt. Etter over et år fikk jeg det ultimatumet du ønsker å sette nå, han tapte. Anonymkode: 0a195...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 25. november 2021 #28 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hun er 50 %ufør og jobber 50% Anonymkode: 02f23...1c2 Da er saken litt annerledes. Men, hvor lenge skal du gidde å vente på at hun får seg fast stilling da? Når det ikke har skjedd på 1 år allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #29 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med fare for å kuppe tråden din… men jeg har vært den dama der… i over et år hadde jeg et forhold på si. Vi sov ikke sammen, det var dødt sexmessig sett mellom oss. Men tryggheten i å være oss to sammen mot verden og med ungene overgikk trangen til å gjøre det slutt. Etter over et år fikk jeg det ultimatumet du ønsker å sette nå, han tapte. Anonymkode: 0a195...2e7 Ok og det vil si? Ikke lett dette her kjenner jeg Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #30 Del Skrevet 25. november 2021 got2go skrev (1 minutt siden): Da er saken litt annerledes. Men, hvor lenge skal du gidde å vente på at hun får seg fast stilling da? Når det ikke har skjedd på 1 år allerede? Han som skal vurdere hvem som får fast stilling er sykemeldt og hun venter på at han skal ta avgjørelsen Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 25. november 2021 #31 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei asså hun søkte uføre og ønsker å få fast stilling til å søke lån til å kjøpe han ut Anonymkode: 02f23...1c2 Det er her du skal si at du ønsker å kjøpe han ut så dere begge står på like fot i det nye samboerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #32 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok og det vil si? Ikke lett dette her kjenner jeg Anonymkode: 02f23...1c2 Leste i starten alle forklaringene hennes på ting. Og hva du skriver til andre som forteller deg at det høres ut som du er en elsker. Jeg tror dessverre du lurer deg selv og kommer til å bli såret. Kjenner meg ekstremt godt igjen i alt du skriver om henne og forklaringene hennes på ting. Anonymkode: 0a195...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #33 Del Skrevet 25. november 2021 Whistler skrev (1 minutt siden): Det er her du skal si at du ønsker å kjøpe han ut så dere begge står på like fot i det nye samboerskapet. Ja men det er hun som må kjøpe han ut ettersom jeg ikke har jobb enda men ønsker å søke jobb der hun bor så alt blir lettere Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #34 Del Skrevet 25. november 2021 Du gikk fra kone til elskerinne, og barna ble kastet ut i en virvelvind av følelser. Så takket du nei til en leilighet som hadde vært topp for barna pga ei dame som bor med sin "ex", som får deg til å danse totalt etter sin pipe og som får både i pose og sekk... Tuller du?? Så dum kan da ingen være? Dette er det villeste jeg har lest på Internett i hele dag 🤣 Nekter å tro at noen er så lettlurte og som setter egne barn under et nytt bekjentskap. Anonymkode: 84bba...0b0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #35 Del Skrevet 25. november 2021 Har du virkelig ofret alt på grunn av ny dame? Det er ganske typisk mange fedre, å la ny dame gå på bekostning av barna. Hadde selv en slik far, og vi har ikke kontakt i dag, for å si det sånn… Anonymkode: a15ad...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 25. november 2021 #36 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men det er hun som må kjøpe han ut ettersom jeg ikke har jobb enda men ønsker å søke jobb der hun bor så alt blir lettere Anonymkode: 02f23...1c2 Nå ble jeg skikkelig overrasket du... Jobber han typen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #37 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste i starten alle forklaringene hennes på ting. Og hva du skriver til andre som forteller deg at det høres ut som du er en elsker. Jeg tror dessverre du lurer deg selv og kommer til å bli såret. Kjenner meg ekstremt godt igjen i alt du skriver om henne og forklaringene hennes på ting. Anonymkode: 0a195...2e7 Ønsker jo ikke å såre meg selv eller mine barn for vi alle er svært knyttet til hverandre. Men forstår ikke hvorfor hun ikke forteller om oss så kan jo han selv ønske å flytte ut og vente å bli kjøpt ut eller å bli men å bli blir kleint når vi flytter inn. Hva sier jeg til henne da? Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #38 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du virkelig ofret alt på grunn av ny dame? Det er ganske typisk mange fedre, å la ny dame gå på bekostning av barna. Hadde selv en slik far, og vi har ikke kontakt i dag, for å si det sånn… Anonymkode: a15ad...c4f Eh jeg er selv en dame Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #39 Del Skrevet 25. november 2021 Gå. Anonymkode: 8b68a...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #40 Del Skrevet 25. november 2021 Whistler skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg skikkelig overrasket du... Jobber han typen hennes? Eks og ja han jobber Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå