Gå til innhold

Hvilke ting ved DEG kan ansees som rødt flagg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (17 minutter siden):

Kan ikke se for meg ett eneste rødt flagg! 

😂

Anonymkode: b6c40...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har få venner, og er lite flink med relasjoner. Jeg vil gjerne ha nære relasjoner, men er ikke flink til å ta initiativ og til å åpne meg. Får og litt panikk om noen kommer meg nær. Og er redd for avvisning

Anonymkode: c2bf1...a1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ville barn som elsker meg og ikke ønsker snev av konkurranse. Er egentlig ikke spesielt monogam, selv om jeg liker tanken. Alt for glad i pene menn som leverer på soverommet. Forteller alt uten filter. Hissig og lettirritert om jeg må være sammen med noen for lenge av gangen. Ser lett litt ned på menn, fordi de fleste av dem er pingler i sammenligning med meg. Jobber alt for mye. Hater matlaging, rydding og å ordne praktiske ting som legebesøk eller optikertimer. Tjener bedre enn han, og har mer fart på karrieren. 

Anonymkode: a85bd...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, det er jo omtrent ingen her som vet hva et rødt flagg er.

Anonymkode: a9841...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er engstelig for relasjoner, særlig i begynnelsen, når jeg ikke er trygg, så da kan jeg være vanskelig, ustabil og bli fort sint. Det går over, men tar tid. Jeg stoler ikke på folk, generelt.

Anonymkode: d1111...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår dere hva rødt flagg betyr 🙈 Rødt flagg er feks hvis en du dater ikke tar kontakt, selv om dere har snakket at du onsker mer kontakt. Rødt flagg er hvis han følger mange nakne instagram modeller. Rødt flagg er hvis han kontakter deg kun i helgene når han drikker. Hvis han inviterer deg aldri hjem til han. ( kan være gift)

Rødt flagg er hvis han endrer humøret og virker ustabil. Hvis du merker at han drikker ofte. Rødt flagg er hvis han er veldig sjalu . 

Bare noen eksempler 

Anonymkode: 1318a...c6f

Du har rett, mange av oss svarte mer ulemper enn røde flagg. Tror faktisk ikke jeg har noen røde flagg, men tror det kan oppfattes sånn siden jeg har angst helt i starten av en datingfase og andre kan veksle det med verre ting. 

Anonymkode: 79ae5...531

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har ville barn som elsker meg og ikke ønsker snev av konkurranse. Er egentlig ikke spesielt monogam, selv om jeg liker tanken. Alt for glad i pene menn som leverer på soverommet. Forteller alt uten filter. Hissig og lettirritert om jeg må være sammen med noen for lenge av gangen. Ser lett litt ned på menn, fordi de fleste av dem er pingler i sammenligning med meg. Jobber alt for mye. Hater matlaging, rydding og å ordne praktiske ting som legebesøk eller optikertimer. Tjener bedre enn han, og har mer fart på karrieren. 

Anonymkode: a85bd...d53

Huff, her var det faktisk mange ….. Godt at du allerede har en mann da:)

Anonymkode: de137...e2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange å holde tellinga på, jeg er et vandrende rødt flagg, men siden jeg er fin utseendemessig så slipper jeg unna med en del av dem ihvertfall og noen av dem klarer jeg kamuflere en stund. Men til slutt går det som det går. 

 

Anonymkode: 9dd5e...bfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (På 25.11.2021 den 13.04):

Introvert, har få venner, tilbaketrukken, klarer ikke small talk, kan virke arrogant på grunn av dette. 

Var ingen røde flagg der, mange som er akkurat sånn som deg. Den beskrivelsen passer i grunn meg også.

Røde flagg på meg…?

Takler ikke å bli løyet til, det er noe av det verste jeg vet.

Liker å leve her og nå, ikke så god på å planlegge ting langt frem i tid. 

Til tider veldig opptatt av hobby (derav kallenavn).

Reiser litt i jobben, en del som ikke liker det.

Og sikkert mye mer, men kommer jo an på personen som ser også.

Endret av Fluefisker1
.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista blir lang.

Derfor velger jeg å være single, for å skåne menn fra mine røde flagg. Man klarer liksom bare å late som en viss tid.

Anonymkode: e1dbb...f3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Drikker vanligvis ikke alkohol, det har jeg lært på kvinneguiden at er et rødt flagg - det betyr visstnok at man enten er tørrlagt alkoholiker eller superreligiøs (jeg er ingen av delene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 5.29):

jeg har null problem med å tulle med hudfarge, elle å si n...r.

Men likevel klarer du ikke å skrive ordet her? 🤔

Anonymkode: 85f0e...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Forstår dere hva rødt flagg betyr 🙈 Rødt flagg er feks hvis en du dater ikke tar kontakt, selv om dere har snakket at du onsker mer kontakt. Rødt flagg er hvis han følger mange nakne instagram modeller. Rødt flagg er hvis han kontakter deg kun i helgene når han drikker. Hvis han inviterer deg aldri hjem til han. ( kan være gift)

Rødt flagg er hvis han endrer humøret og virker ustabil. Hvis du merker at han drikker ofte. Rødt flagg er hvis han er veldig sjalu . 

Bare noen eksempler 

Anonymkode: 1318a...c6f

Jeg trodde det stod «du merker han drikker kaffe ofte» 😂

Isåfall er det mitt røde flagg! 

Er veldig usikker på definisjonen, men om det går på usunne greier og dysfunksjonell atferd så har jeg ingen røde flagg. 

Har mange minuser selvsagt  - men er normalt oppegående i relasjoner og datesammenheng. 

Skjønner åpenbart ikke helt nøyaktig hva rødt flagg er - men regner med det er sånn «avhengighet, voldelig, overdreven ditt eller datt som er uheldig, ikke til å stole på» osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting med meg som jeg tror mange vil anse som "røde flagg": uføretrygdet, og har vært helt singel i over ti år.

Anonymkode: 38466...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos for bra spørsmål.

Jeg er ikke slem. Har hørt at jeg er den "snilleste i verden" fra fullt av damer (bare to av dem ble sammen med meg). Jeg viser omsorg, empati og blablabla..
      Men jeg kan bli veldig sjalu!! På fortiden hennes! Det vil skje uansett, virker det som..
Sjalusien kan toppes med passiv-aggresive eller verbalt aggresive tendenser. Kjefting, beskyldninger og titler ( legger hodet klart for hugg her, ja...)
Dagen etter angrer jeg fælt. Mye frem og tilbake i følelseslivet, og sikkert gode grunner (,for meg,) til at det skjer.
Jeg klarer visst å gjøre noe riktig når jeg senere oppriktig mener at jeg angrer og ønsker forbedre meg. Har jobbet med meg selv siden jeg var ung. Også er jeg veldig trofast og kjærlig. Har aldri unyttet noen, gått bak noen, vist disrespekt eller vært utro. Håper det har noe å si mer da.
 

Anonymkode: 84254...b0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...