GulSitron Skrevet 3. desember 2021 #21 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg har sykt lyst på sånt selv, synes det er så koselig å se på 🥰 Forøvrig har jeg sett en del på rusta, europris og den type butikker. Det kan hende de har noe på jula, Clas ohlson og biltema og 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #22 Del Skrevet 3. desember 2021 Tiger selger til 150 kr ❤️ Anonymkode: 8aa00...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #23 Del Skrevet 3. desember 2021 Clas Olsson har salg på alle julebyer Anonymkode: 12ef3...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #24 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg regner nå 34 hus i min lille juleby..Å ennå har jeg lyst på flere hus. Ønsker meg isbane, det mangler jeg. Sikler også på togstasjonshus. Tradisjon det her ja. Anonymkode: b7f52...18c Jeg har både isbane og togstasjonshus (og tog) 🥰🥰 Anonymkode: 02525...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 3. desember 2021 #25 Del Skrevet 3. desember 2021 Dere kan ikke ha sånne julelandsbyer uten å legge frem bilder og vise de frem her! ☃️ Vil så gjerne se! 🎄Jeg har bare ett julelandsbyhus, men det har hage, akebakke og snurrende tre med barn og lys osv. Utrolig koselig og vil kjøpe flere til, er så stemningsskapende! Kom gjerne med ideer! ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. desember 2021 #26 Del Skrevet 3. desember 2021 On 11/26/2021 at 10:30 PM, AnonymBruker said: Hva skal dere med sånn ræl? Fylle huset fullt av nips... Anonymkode: 59c57...a18 Når du har sånne meninger, skjønner jeg ikke hvorfor du går inn i en tråd som handler om julepynt som du anser som ræl? Hva er poenget liksom… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. desember 2021 #27 Del Skrevet 3. desember 2021 Det kommer an på hvilke juleby du ønsker å bygge..jeg liker ikke masse bling og ræl..liker bedre når det ser ut som en identisk by (gamle hus, brostein, gamle butikker, fontene osv)..da syns jeg Lemax definitivt har det beste og fineste utvalget. Jeg har en svær juleby (fikk interessen for mange år siden), men har ikke satt den opp på flere år..det er en dyr hobby, men veldig kjekt. Jeg laget alt av oppsett selv med isopor, maling, isoporbrenner, limpistol osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 3. desember 2021 #28 Del Skrevet 3. desember 2021 Vera skrev (11 minutter siden): Det kommer an på hvilke juleby du ønsker å bygge..jeg liker ikke masse bling og ræl..liker bedre når det ser ut som en identisk by (gamle hus, brostein, gamle butikker, fontene osv)..da syns jeg Lemax definitivt har det beste og fineste utvalget. Jeg har en svær juleby (fikk interessen for mange år siden), men har ikke satt den opp på flere år..det er en dyr hobby, men veldig kjekt. Jeg laget alt av oppsett selv med isopor, maling, isoporbrenner, limpistol osv. Få se da! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. desember 2021 #29 Del Skrevet 3. desember 2021 Lunaris skrev (7 minutter siden): Få se da! 😃 Skulle gjerne ha vist bilder..men er så redd for å bli gjenkjent 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #30 Del Skrevet 3. desember 2021 Vera skrev (21 minutter siden): Det kommer an på hvilke juleby du ønsker å bygge..jeg liker ikke masse bling og ræl..liker bedre når det ser ut som en identisk by (gamle hus, brostein, gamle butikker, fontene osv)..da syns jeg Lemax definitivt har det beste og fineste utvalget. Jeg har en svær juleby (fikk interessen for mange år siden), men har ikke satt den opp på flere år..det er en dyr hobby, men veldig kjekt. Jeg laget alt av oppsett selv med isopor, maling, isoporbrenner, limpistol osv. I min by er det forbudt med sigar hus, vinmonopol og pub. Alkohol og jul passer ikke sammen. Anonymkode: b7f52...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #31 Del Skrevet 3. desember 2021 Vera skrev (4 minutter siden): Skulle gjerne ha vist bilder..men er så redd for å bli gjenkjent 😅 Ja, det tenkte jeg å.. Anonymkode: b7f52...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. desember 2021 #32 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I min by er det forbudt med sigar hus, vinmonopol og pub. Alkohol og jul passer ikke sammen. Anonymkode: b7f52...18c Hmm, nå må jeg tenke etter om jeg har pub i min by..jeg tror ikke det..men hadde hatt null problemer med det, da byen min forestiller en gammel engelsk by 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #33 Del Skrevet 3. desember 2021 Vera skrev (26 minutter siden): Det kommer an på hvilke juleby du ønsker å bygge..jeg liker ikke masse bling og ræl..liker bedre når det ser ut som en identisk by (gamle hus, brostein, gamle butikker, fontene osv)..da syns jeg Lemax definitivt har det beste og fineste utvalget. Jeg har en svær juleby (fikk interessen for mange år siden), men har ikke satt den opp på flere år..det er en dyr hobby, men veldig kjekt. Jeg laget alt av oppsett selv med isopor, maling, isoporbrenner, limpistol osv. Kansje den kommer opp julen 2021? Anonymkode: b7f52...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. desember 2021 #34 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kansje den kommer opp julen 2021? Anonymkode: b7f52...18c Nei, det tror jeg ikke..tar mange dager å sette den opp, og jeg har ikke engang startet på julekakene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #35 Del Skrevet 3. desember 2021 Vera skrev (Akkurat nå): Hmm, nå må jeg tenke etter om jeg har pub i min by..jeg tror ikke det..men hadde hatt null problemer med det, da byen min forestiller en gammel engelsk by Har rådhus, godteri hus, bakeri, blomsterbutikk, dukke hus (hus med dukker i utstillingsvinduet for salg), eplebod, tivolivogn, nisse med slede, popcorn hus, karusell, drivhus for blomster, hotell, kirke,,,mange flere. 34 hus til sammen. Å jeg elsker julebyen min. Nesten sånn at det blir fælt å dø fra den en dag. Eller blir fratatt den for det er ikke plass på eldresenteret... Anonymkode: b7f52...18c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 3. desember 2021 #36 Del Skrevet 3. desember 2021 Vært så fint med bilder… AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har rådhus, godteri hus, bakeri, blomsterbutikk, dukke hus (hus med dukker i utstillingsvinduet for salg), eplebod, tivolivogn, nisse med slede, popcorn hus, karusell, drivhus for blomster, hotell, kirke,,,mange flere. 34 hus til sammen. Å jeg elsker julebyen min. Nesten sånn at det blir fælt å dø fra den en dag. Eller blir fratatt den for det er ikke plass på eldresenteret... Anonymkode: b7f52...18c Hvor kjøper du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #37 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg tenker at om man har tid og er litt fingernem så kan det bli veldig flott med egenbygde hus. Det er masse idéer på nettet om man søker på "fairy house diy" eller "christmas village diy" eller "fairy furniture twigs" og sikkert mange andre søkealternativer . Pappmasjé, kvister, stiv papp som males, ... små reinsdyr av kvister, gammel julepynt, gamle røtter, steiner, ... det er så mye som kan bli kjempeflott (i mitt hode i alle fall ) Anonymkode: 9e1b1...0b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #38 Del Skrevet 3. desember 2021 Selv er jeg også veldig glad i julepynt fra Erzgebirge, da kan man fint bygge opp en landsby. F.eks. her - Hubrig Winter Kids (erzgebirgepalace.com) Anonymkode: 9e1b1...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #39 Del Skrevet 3. desember 2021 Lunaris skrev (40 minutter siden): Vært så fint med bilder… Hvor kjøper du disse? Noen har jeg fått, andre har jeg kjøpt når jeg er på shopping på kjøpesenter og der jeg ferdes ellers. Juleby er populær nå så alle butikker har jo julehus. Anonymkode: b7f52...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #40 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 13.50): Jeg har både isbane og togstasjonshus (og tog) 🥰🥰 Anonymkode: 02525...802 Da har jeg bestilt meg togstasjon 😁 Håper den kommer ❤️ til jul! De hadde 3 forskjellige å velge i mellom. Selvfølgelig den dyreste som var finest. 798,- Anonymkode: b7f52...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå