Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #1 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har truffet en kjempekjekk fyr på blink. Har møtt han 2 ganger og til og med hatt sex med han.. For meg så betyr jo han noe og jeg har deaktivert profilen min, for jeg tror ikke jeg treffer noe bedre,men han har ikke slettet sin. I går fant jeg til og med ut at han har profil en annen plass også. Jeg har jo ikke spurt han om det-men det bør han jo kunne si!! åhhrr...jeg er så skuffa for den siste gangen jeg traff han overøste han meg med komplimanger og jeg syns det ble litt mye.men 1 uke etter jeg traff han hører jeg nesten ingenting fra han! JEG må alltid bjynne å skrive og før var det han...får ikke god natt meldinger en gang... Jeg spurte også om han traff mangen og da sa han 4 på 1 år... faen altså... jeg klarer ikke å stole på dette...føler at han bare har spilt ett spill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 10. oktober 2005 #2 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det kan høres ut som han spiller litt spill ja.... Du har truffet han 2 ganger og han har allerede blitt sløv med å ta kontakt..? Øh...beklager men han høres ikke helt trygg ut spør du meg. Du kan jo kanskje spørre han rett ut om han fortsatt er på utkikk etter andre mens han dater deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #3 Del Skrevet 10. oktober 2005 hvilken annen side er han på? jeg er og på blink, og har type, men blink ser jeg ikke på som et sjekkested, derimot en plass jeg har kontakt med venner som bor litt unna og slikt? men høres litt sløvt ut å ikke ta kontakt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. oktober 2005 #4 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvor gamle er dere? Som Seroxata skrev så er ikke Blink bare en sjekkeside. Og at han har truffet (hva nå som menes med det?) 4 jenter på et år er vel ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 11. oktober 2005 #5 Del Skrevet 11. oktober 2005 Og at han har truffet (hva nå som menes med det?) 4 jenter på et år er vel ikke så ille? ← Ikke jeg, heller, jeg har truffet 7 stykker på ett år, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2005 #6 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ha sex på første date er vel ikke så lurt hvis man vil ha mer enn sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #7 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dere har tross alt bare møttes to ganger.. Kan heller hende det er du som legger litt for mye i det, enn at han er drittsekk.. Og 4 stk på ett år er da vel ikke så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2005 #8 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, han hadde jo kunnet sjekke om 4 damer ute på byen på to helger visst han ville det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #9 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hmmm... hvordan vet du at han enda har profil på blink? Og hva gjør du selv på andre sjekkesteder hvor du fant ut han hadde profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. oktober 2005 #10 Del Skrevet 12. oktober 2005 Nei, han hadde jo kunnet sjekke om 4 damer ute på byen på to helger visst han ville det... ← 4 på to helger? Man tar da 4 på en helg! Større sjansen for en god trekant enn en ond sirkel! Hmmm... hvordan vet du at han enda har profil på blink? Og hva gjør du selv på andre sjekkesteder hvor du fant ut han hadde profil? ← lurte også litt på dette. Nei, jeg lukter bløff lang vei. Men dersom dette mot formodninger skulle vært reelt har jeg følgende å si: So? Du har møtt han hele *gisp* to ganger, og hatt sex med han en gang? Og så forventer du at alt skal klaffe uten at dere tilsynelatende har pratet sammen om det? Nei du, her i gården får du ingen sympati. Klarer du ikke kommunisere skikkelig, men kun forventer har du deg selv å takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #11 Del Skrevet 12. oktober 2005 Dere har tross alt bare møttes to ganger.. Kan heller hende det er du som legger litt for mye i det, enn at han er drittsekk.. Og 4 stk på ett år er da vel ikke så mye? ← Sier meg enig med Gitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #12 Del Skrevet 12. oktober 2005 det var ikke blink,men nettvenn tror jeg det var... Jeg ble mistenksom og gikk inn og søkte på hans kallenavn der-for det kan du gjøre ute og være medlem. Og der kom det opp en ny profil av han... Det var sånn jeg fant ut av det. Men har spurt han og han sier det bare er for gøy og at han legger ikke noe i det. Trist det også da for andre som er der inne for ordentlig. Grunnen til sex'en har jeg ikke noe svar på..det skjedde,og det syns jeg er greit:) desuten var det på den 2.daten... Innlegget jeg skrev var bare forde eg ble litt sjokkert over at han var der også,men det virker jo vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. oktober 2005 #13 Del Skrevet 12. oktober 2005 Han har vel blitt kjent med mennesker som han ønsker å holde kontakten med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 13. oktober 2005 #14 Del Skrevet 13. oktober 2005 Sex på 2. daten? Jaggu hører jeg kjerkeklokkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. oktober 2005 #15 Del Skrevet 13. oktober 2005 herregud,fatter ikke hvorfor dere henger dere henger sånn opp i det med sex på 2.date... Er dere så gammaldagse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 13. oktober 2005 #16 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hehe absolutt ikke, men da skal man heller ikke håpe på at dette er "the one"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #17 Del Skrevet 13. oktober 2005 herregud,fatter ikke hvorfor dere henger dere henger sånn opp i det med sex på 2.date... Er dere så gammaldagse??? ← herregud, fatter ikke hvorfor du henger deg så opp i at han har den profilen på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. oktober 2005 #18 Del Skrevet 13. oktober 2005 så du mener altså at fordi om en har sex med en på 2.date så er det mindre seriøst enn hvis en venter en måned og to? lever dere i 2005? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. oktober 2005 #19 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dersom man treffer noen via nettet, er man forpliktet til å slette alle profilene sine med en gang man treffer noen? Jeg hadde en profil på ett par steder da jeg traff min nåværende kjæreste, og jeg tror de profilene ligger ute enda, fire år etter, fordi jeg rett og slett ikke har tenkt mer på det, iom at jeg har kjæreste og ikke er på skjekkern lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. oktober 2005 #20 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg tror alle slike date profiler blir slettet om de ikke blir brukt over lengre tid... Og ja, jeg vet jeg overreagerte i det første innlegget mitt..... Men sexen? treger ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå