AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #21 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg prøvde med litt økt kontrast og synes jeg ser 12 hoder.. Anonymkode: 3a3a9...276 I alle dager 😱 Det er kanskje 12!!! Grunnen til at jeg ville røntge, var for å være sikker når fødselen er over at alle er ute. Men nå må jeg nok bare være veldig observant! Men dette blir spennende!!! Meg og samboer skal nå i gang å bygge ny større valpekasse 😅 ts Anonymkode: 3b1bb...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #22 Del Skrevet 24. november 2021 17.11 skrev (6 timer siden): Teller 11 jeg også, men veldig vanskelig å si! Jeg så en chihuahua i en tv-serie som fikk ti valper, helt absurd mange, men utrolig fine der de kom ut én etter én. Amanda to the rescue tror jeg serien heter, anbefales om man liker å se programmer med hunder som blir reddet. Chihuhua?!? De får vel som oftest bare 1? De valpene måtte jo være pittesmå. Anonymkode: 8c2f5...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 24. november 2021 #23 Del Skrevet 24. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Chihuhua?!? De får vel som oftest bare 1? De valpene måtte jo være pittesmå. Anonymkode: 8c2f5...1c2 Aner ikke hva som et vanlig, men det kom 10, og alle overlevde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #24 Del Skrevet 28. november 2021 Oppdatering! Det kom 11 friske fine valper 😍 Alle siger godt og er friske og fine. Men gir de også tillegg nå for å hjelpe mor. Fødselen gikk også helt problemfritt og alle valpene kom fint ut som de skal. Helt utrolig takknemlig!! ts Anonymkode: 3b1bb...c45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 28. november 2021 #25 Del Skrevet 28. november 2021 Så utrolig bra 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #26 Del Skrevet 28. november 2021 11 Anonymkode: 5f148...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #27 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering! Det kom 11 friske fine valper 😍 Alle siger godt og er friske og fine. Men gir de også tillegg nå for å hjelpe mor. Fødselen gikk også helt problemfritt og alle valpene kom fint ut som de skal. Helt utrolig takknemlig!! ts Anonymkode: 3b1bb...c45 Svarte før jeg så oppdateringen! Gratulerer med 11 friske valper Anonymkode: 5f148...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå