Cornix Skrevet 24. november 2021 #21 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men som samboer så krever det også at man evner å ta hensyn til den andre Anonymkode: f50fc...684 Mener du han skal ta hensyn ved å ikke jobbe? Nei, i dette scenarioet bør TS ta hensyn om hun ønsker å være samboende. Igjen, man eier ikke et annet menneskes tid. Og det er lite sympatisk å kreve partners oppmerksomhet kun for å tilfredstille seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #22 Del Skrevet 24. november 2021 Det synes jeg var en rar ting å reagere på. Anonymkode: 878de...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #23 Del Skrevet 24. november 2021 En mann som daglig sitter og babler i det uendelig imtelefonen uten at det har med jobb eller viktige ting å gjøre, har minst ett x-kromosom for mye. Jeg hadde ikke orket å bo med en sånn kjerring. Anonymkode: 83fdd...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #24 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En mann som daglig sitter og babler i det uendelig imtelefonen uten at det har med jobb eller viktige ting å gjøre, har minst ett x-kromosom for mye. Jeg hadde ikke orket å bo med en sånn kjerring. Anonymkode: 83fdd...85e For en utrolig nedsettende ting å si, om både menn og kvinner. Jeg trodde folk i dag hadde kommet seg vekk fra de verste kjønnsstereotypene, men her på KG er det jo verre enn noen gang. Menn som liker å snakke i telefon = kvinne. Tenk å ha et så snevert syn på folk. TS: Jeg synes du overreagerer. Jeg hadde sett på det som en kjærkommen mulighet til å skifte klær etter jobb, sette meg ned og slappe av litt, eller begynne med middagen. Dette er en ikke-sak. Noe sier meg dere har et ganske problemfritt forhold, hvis dette gnager deg. Anonymkode: fe3c4...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #25 Del Skrevet 24. november 2021 Synes også at du overreagerer. Om at du ikke tåler at han prater i telefonen når han kommer hjem, får du ta på deg øretelefoner eller gå i et annet rom. Det blir for teit å bli fornærmet av noe slikt. Anonymkode: de830...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #26 Del Skrevet 24. november 2021 Nei, jeg forventer ikke at han skal avslutte telefonsamtaler. Jeg greier fint å finne meg en kopp kaffe, slenge meg ned og surfe litt på nettet, zappe på tv eller hva som helst. Ikke lager vi middag med en gang vi kommer innenfor døra heller. Vi har tid nok til å snakke sammen når vi spiser middag og etter middagen, som vi ikke spiser kl 17. Anonymkode: f9619...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå