Gå til innhold

Kjøper kvinner sex?

OsloGutt

Anbefalte innlegg

Jeg har i hvertfall nydlig sex med min samboer, og det blir bedre og bedre etterhvert som tiden går.

Vi har vært sammen i 4,5 år.

Vi blir mer åpne og ærlige med hverandre og det gjør at sexen blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest oralisten

Ja- kvinner kjøper også sex!

Jeg vet dette av egen erfaring. Jeg er en mann som tilbyr sex til kvinner mot betaling. Det er klart at dette er vanskelig å kombinere med å leve i et forhold med en kvinne man har følelser for, derfor selger jeg kun oralsex. Dette skjer i full forståelse med min samboer og jeg gjør dette kun av økonomiske årsaker - noe som også kommer familien til gode.

Min erfaring er at det ikke er så mange kvinner som kjøper sex, men de som gjør det kommer ofte igjen hvis de er fornøyd med behandlingen.

Jeg har 5-6 faste kvinnelige kunder som jeg betjener ca. 1 gang pr. mnd.

Dette er kvinner fra 30-55 år som er normale og pene kvinner som helt sikkert har kunne fått gratis sex, men som foretrekker det uforpliktende med å ha "kjøpesex"

Flere av mine kunder har opplyst om at jeg er den eneste evt. første som har gitt dem G-punktorgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oralisten

Dette er vel ingen reklame. Dette er et innlegg i en debatt.

Hadde jeg reklamert ville jeg vel opplyst om hvordan komme i kontakt med meg og hvor i landet jeg bor. Jeg ville også fortalt mer om meg selv, og evt. priser.

Som sagt i mitt innlegg gjør jeg dette kun av økonomiske grunner, og forhåpentligvis kun i en periode til familien har kommet seg unna konkursspøkelset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei olso gutt

jeg tror at mange kvinder her inde har totalt misforstået noget her,

selvfølgelig er der kvinder som køber sex, ikke i så stor grad som hos mænd men det har helt sikkert noget med vores opdragelse at gøre, vi lære at jo at det er fy og skam og onani da falder hænderne af.

det man at man kan få sex gratis enytime ja ja det er jo fint nok men med drømme fyren ???? hvis kvinder kunne gå på en bar hvor der var fyldt med skønheder og strandløver mm og de ville alt for dig gøre, så var det nok lidt anderledes, nok mange som ikke ville stå fristelsen.

og hvor mange kvinder kan sige at deres faste/løse partner gør akkurat det de vil når de vil, det er jo det som de proffe herrene er til.

så måske det var på tide at vi kvinder brugte nogle penge på os selv og købt prof sex....alt for mange har nok gået skuffet hjem en søndag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig at man som prostituert ser på seg selv som utøver av et serviece-yrke på linje med f. eks frisører? Det virker jo sånn på disse gutta som er innom her. Personlig har jeg aldri sett andre prostituerte enn de som henger rundt Kvadraturen i Oslo. Eller de stakkars thai-damene som står og røyker utenfor et bordell i nærheten der jeg bor. Har liksom en følelse av at den gjengse hore er litt annerledes enn de elegante damene som alltid er med i amerikanske politi-serier. Jeg kunne aldri tenke meg å kjøpe sex. En viktig del av min seksualitet er å bli begjært, og da passer det liksom dårlig å måtte betale for det...

Synes heller ikke de som kjøper sex har noen særlig respekt for det mennesket de "kjøper". Mennesker er ingen vare som man kan betale for og siden bruke som man vil.

Reagerer også på at han som startet debatten mener at de fleste menn har kjøpt sex en eller annen gang. Jeg kjenner ingen som jeg vet har gjort det. Nå vet jo ikke jeg alt om hva folk foretar seg, men de har i hvertfall uttalt seg såpass negativt om dette at jeg regner med at de mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...