Gå til innhold

Gift dame legger seg etter meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lesbisk og har blitt kjent med ei dame det siste året gjennom en felles aktivitet. Siden før sommeren har det blitt tydelig for meg at hun er interessert i meg. Vi har kysset litt en gang, og jeg tenkte at hun ville gi seg etter det med tanke på ektemannen hennes. Det har hun ikke gjort og jeg opplever å få mye oppmerksomhet fra henne enda. 

Etter råd fra en venninne av meg, så kjørte jeg på med tilnærmelser hvor formålet mitt var å «skremme henne unna». Dette virka mot sin hensikt da denne dama ikke lar seg skremme. Jeg har gjort meg noen tanker rundt hennes legning, og undrer meg over om hun kan være lesbisk, men at det er vanskelig å bryte ut av et stabilt og bra heteroforhold. Det har jeg selv erfaring med, så kan forstå henne om det er slik situasjonen er. 

Hva bør jeg gjøre? Kutte henne helt ut? Snakke med henne om dette? Ha sex med henne og bli ferdig med det? 
Å unngå henne blir vanskelig dessverre og det har jeg heller egentlig ikke lyst til….🥺

Anonymkode: 81707...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig spørsmål. Enten avviser du den gamle røya, eller så gjør du det ikke.

Anonymkode: b7d39...559

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker å bidra til utroskap? Det naturlige å gjøre her er jo å holde avstand og vise og si at du ikke er interessert. FORDI HUN ER GIFT!! Hvilken legning hun har er uvesentlig, at dere to er av samme kjønn er uvesentlig. Det er utroskap uansett. Om hun vil ut av forholdet hun er i så er det noe hun må gjøre selv. Sånt skal man ikke blande seg inn i.

Anonymkode: a0fe9...994

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 14? 😅

Du sier: «jeg trenger å vite hva intensjonene dine er».

Så sier hun blabla og så sier du blabla (a: ja, vi kan gjerne være elskere uten noe mer / b: jeg vil mer, evt: jeg vil ikke mer.

Ferdig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 20.06):

Merkelig spørsmål. Enten avviser du den gamle røya, eller så gjør du det ikke.

Ja, fortell rypen hvor skapet står. 

Anonymkode: fb1b1...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på du. Hun har uansett bestemt seg for å ikke bry seg om gubben sin. Dette med at hun er utro er hennes eget ansvar, ikke ditt. 

Anonymkode: ccafe...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 15.09):

Du ønsker å bidra til utroskap? Det naturlige å gjøre her er jo å holde avstand og vise og si at du ikke er interessert. FORDI HUN ER GIFT!! Hvilken legning hun har er uvesentlig, at dere to er av samme kjønn er uvesentlig. Det er utroskap uansett. Om hun vil ut av forholdet hun er i så er det noe hun må gjøre selv. Sånt skal man ikke blande seg inn i.

Anonymkode: a0fe9...994

Å bidra til utroskap er det dummeste jeg leser på kg. Det går ikke an å «bidra» med noenting som helst, så lenge han/hun vil være utro. Her er det kun den som er utro som velger, ingen andre.

Anonymkode: 62d45...550

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har 100% ansvar for sine egne handlinger og det gjelder også ved utrosjap med gift person. Begge to har det ansvaret og det nytter ikke å skyve det over på den andre. Nope!  ;) 

Anonymkode: da0d5...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste syntes ikke damer skulle regnes som utroskap. Kjør på om du liker henne litt, hun har sikkert tillatelse.

Anonymkode: 61a5d...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å bidra til utroskap er det dummeste jeg leser på kg. Det går ikke an å «bidra» med noenting som helst, så lenge han/hun vil være utro. Her er det kun den som er utro som velger, ingen andre.

Anonymkode: 62d45...550

Det etiske konseptet medvirkning har det vært bred enighet om siden antikken. Det å bidra til urett er selvfølgelig etisk galt. Den som er utro er selvsagt mest å bebreide, men den som bevisst medvirker til utroskapen gjør åpenbart også noe umoralsk. Enhver som ikke lider av etisk dysleksi forstår dette intuitivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte damer liker også sex, og sex med samme person over lang tid er darry som bare det. Når det rapporterte antallet damer som knuller utenom forholdet er 49% og blant single som sier de har vært utro er 63%, og de attpåtil beregnes at opp til 43% av kvinner feilrapporterer med vilje så er det jo de færreste av kvinner som ikke er utro. Antageligvis de da i nedre sjikt som ikke har anledning til å få seg noe bedre enn mannen de har fordi de er såpss lite attraktiv. 

Anonymkode: d0f71...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...