AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #61 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hår på beina ser ikke feminint ut. Rart folk her mener kvinner og menn skal ha like mye hår. Anonymkode: 45f24...221 😂😂 Vet du hvor gammelt menneske er? 200 000 år. Og kvinner begynte ikke å fjerne kroppshår før i 1915. Allikevel har kvinner 106 år senere fortsatt kroppshår som forventes at ikke skal synes. Både menn og kvinner har kroppshår og har hatt det bestandig. Det har ingenting med å være mann eller kvinne, maskulin og feminin å gjøre. Anonymkode: c9b7a...183 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #62 Del Skrevet 23. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: 😂😂 Vet du hvor gammelt menneske er? 200 000 år. Og kvinner begynte ikke å fjerne kroppshår før i 1915. Allikevel har kvinner 106 år senere fortsatt kroppshår som forventes at ikke skal synes. Både menn og kvinner har kroppshår og har hatt det bestandig. Det har ingenting med å være mann eller kvinne, maskulin og feminin å gjøre. Anonymkode: c9b7a...183 Har du sjekket historien til egypterne/midtøsten f. eks? intimbarbering er en eldgammel skikk/mote. Anonymkode: ad3d2...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 23. november 2021 #63 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er født med hår, men hårfjerningsindustrien tjener store penger på at barbert er normen. Hvorfor er naturlige kropper blitt uvanlig? Er jo egentlig litt rart. Anonymkode: 1aab9...06c Heller rart enn ekle sorte lange hår på kvinnelegger, ÆSJ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #64 Del Skrevet 23. november 2021 Er ikke redd hårene mine på leggene. Tar noen runder på sommer halvåret og når jeg skal pynte meg. Ellers har jeg hår på leggene ha. Tar en runde av og til om jeg føler for det. Dustete om det skulle være rart. Da det er helt naturlig del av kroppen Anonymkode: 1a6eb...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #65 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spør dumt her. Men har ikke så mye erfaring med damer.. Jeg gikk til sengs med ei jente jeg hadde datet noen ganger. Og ble overrasket over at hun hadde så hårete legger. Hun sa hun kun barberte og vokset leggene i sommerhalvåret, ikke om vinteren. Er dette vanlig?? Anonymkode: 45f24...221 Reagerte hun på at du har hårete legger? Hva betyr vanlig? Kvinner er mennesker og har også kroppshår. Å fjerne det eller la det stå er eget valg. Du bør ta det som et kompliment at hun viser seg for deg med sine hårete legger. Anonymkode: 0b500...538 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #66 Del Skrevet 23. november 2021 Vil si det er ekstremt vanlig om man er singel, og tøft av henne og ikke bry seg om å vise det. Kudos! Anonymkode: 77d2c...39f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #67 Del Skrevet 23. november 2021 ops har du møtt meg????? Sorry, var ikke meningen å ikke barbere men jeg vet ikke hvor barberhøvelen er... Anonymkode: 62687...6b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 23. november 2021 #68 Del Skrevet 23. november 2021 FrøkenFri skrev (3 timer siden): Jeg barberer meg, var ikke klar over at det var pga at jeg er usikker 🙄 At det krever en viss selvsikkerhet å dra på date uten å shave leggene fordi det går mot noens normer, betyr ikke at man automatisk er usikker om man barberer seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. november 2021 #69 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? Jeg tuller ikke, men hun hadde nesten like synlige legghår som jeg har. Anonymkode: 45f24...221 Jeg tror ikke at du tuller. Det er mer overraskende at du tror at vi tror du tuller. Det varierer mye hvor mye hår både kvinner og menn har. Gjennomsnittlig har nok menn mer hår enn kvinner. Men jeg har mer og mørkere hår enn min mann, og vi er begge innenfor normalen. Jeg barberer leggene om sommeren, men ikke i de tre andre årstidene. Var sexen planlagt? Siden hun ikke hadde barbert leggene i datingfasen, så hadde hun kanskje ikke planlagt å ha sex med deg enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 8. desember 2021 #70 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 10.38): Det handler om å "pynte" og bli velstelt når man møter daten sin. Møter du daten din uvasket og usminket? Pusser du tenner? Skifter du klær? Ja? Så hvorfor er det vanskelig å shave leggene da? Anonymkode: 06109...13b Ærlig talt! 🙄Hår på leggene er helt naturlig. Det ble først på 1900-tallet at vi begynte å barbere leggene. Hvis du ønsker daten din skal barbere leggene for du gjøre det du også. Det gir ikke mening at bare kvinner skal gjøre det. 😤 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #71 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 9.43): Men hår på beina ser ikke feminint ut. Rart folk her mener kvinner og menn skal ha like mye hår. Anonymkode: 45f24...221 Det var helt vanlig å ha hår på beina for 50-60 år siden. Ingen tenkte på det som lite feminint. Dette er en norm og en trend. Dessuten er kvinner og menn født med ulik hårvekst - menn har uansett mer hårvekst enn kvinner. Kjære deg, verden ble ikke skapt da du ble født og den har ikke alltid vært slik som den er i dag. At hun tør å ha hår på beina når hun har sex med en som er ny, betyr mest sannsynlig at hun er trygg på seg selv og blåser i disse normene. Dette er ikke enkelt, og du skjønner ikke at hun faktisk er litt modig. Det eneste du bryr deg om er om hun ser sånn og sånn ut her. Gjør henne eventuelt en tjeneste og la henne finne noen som ikke har noe imot dette. Anonymkode: e3108...5c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #72 Del Skrevet 8. desember 2021 Loff77 skrev (På 23.11.2021 den 14.43): Heller rart enn ekle sorte lange hår på kvinnelegger, ÆSJ Det er nøyaktig de samme ekle sorte lange hårene som du har på beina dine. Hår er hår. Normer er normer. Anonymkode: e3108...5c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #73 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 14.36): Har du sjekket historien til egypterne/midtøsten f. eks? intimbarbering er en eldgammel skikk/mote. Anonymkode: ad3d2...b91 Kroppsbarbering har også vært en eldgammel skikk og mote blant menn. Dette er TRENDER som går vekk og kommer tilbake i historien, men det har ikke en rettlinjet historisk linje frem til i dag. I barokken gikk velstående menn i høyhælte sko og brukte overdådige drakter og parykker. Når normer for hvordan man skal se ut forandrer seg og setter seg i kulturen og blir normalisert, så overtar mennesker som vokser opp disse. Dette ser en del folk ikke ut til å skjønne i det hele tatt. Det har vært helt normalt med kroppsbehåring blant kvinner også, både på legger, i armhuler og skritt, uten at det har vært noe æsj før. Jeg har snakket med flere i den eldre generasjonen om dette med shaving av legger etc. Flere eldre menn og kvinner synes dette fremdeles er litt rart, ettersom de ikke brydde seg med det da de var unge. Anonymkode: e3108...5c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 8. desember 2021 #74 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 9.29): Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? Jeg tuller ikke, men hun hadde nesten like synlige legghår som jeg har. Anonymkode: 45f24...221 Hvordan var hun som person og menneske da ? Har det i det hele tatt slått deg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå