Gå til innhold

Daten hadde hårete legger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hår på beina ser ikke feminint ut. Rart folk her mener kvinner og menn skal ha like mye hår. 

Anonymkode: 45f24...221

Det er vel ingen som bestemmer hva folk skal ha eller ikke skal ha, fordi man kan ikke bare bestemme at folk skal ha så og så mye hårvekst. Det er i grunn noe kroppen til enhver selv bestemmer og noe man ikke har noen råderett over. Vi er skapt med hår på kroppen, både kvinner og menn, og det er jo litt rart å mislike mennesket slik det er skapt og at folk må fjerne noe helt naturlig fra kroppen deres.

Anonymkode: 11bbf...8d6

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? 
Jeg tuller ikke, men hun hadde nesten like synlige legghår som jeg har. 

Men du fjernet vel dine før den store daten? Jeg skjønner godt at du er irritert da du sikkert brukte masse tid på å vokse leggene og så kunne du like gjerne ha spart deg det fordi hun ikke bryr seg.

Anonymkode: 1f7dc...0dd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Det skal visst ikke være forskjell på kvinner og menn idag. Men jeg er enig med deg. Jeg syns ikke hårete legger på kvinner er særlig lekkert. 

Det ER forskjell på kvinner og menn. Heldigvis trenger vi ikke barberhøvler for å skape det 😊

Min kulturelt formede mening er også at det er lite feminint, så derfor barberer jeg legger, selv om jeg vet at det er kulturelt/kommersielt fjas, og skulle ønske jeg klarte å ha nok selvtillit til å la det være! 

Ts, du har funnet en tøff dame! Jeg heier på henne! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men du fjernet vel dine før den store daten? Jeg skjønner godt at du er irritert da du sikkert brukte masse tid på å vokse leggene og så kunne du like gjerne ha spart deg det fordi hun ikke bryr seg.

Anonymkode: 1f7dc...0dd

Altså. Det er forskjell på mann og kvinne er det ikke? Menn skal være mer maskuline, ha hår på brystet, være mer muskuløse osv. 
Så nei, jeg fjerner ikke legghårene mine. Har du noen gang sett reklameplakater av kvinner med hårete legger? Kom igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er født med hår, men hårfjerningsindustrien tjener store penger på at barbert er normen. 

Hvorfor er naturlige kropper blitt uvanlig? 

Er jo egentlig litt rart. 

Anonymkode: 1aab9...06c

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er så vanlig at kvinner er hårete nå om dagen, hvorfor blir så mange menn sjokkert over å se ei dame med hårete underarmer og legger? Det er kanskje vanlig for dere evig single mannehatende kvinner, men for de kvinnene med høyere markedsverdi, så er de glattbarberte.

TS, ikke la deg lure av disse bitterfittene her på KG. Det er IKKE normalt at feminine kvinner har hårete legger. Det er sykt ekkelt. Tenk når du har sex med henne, løfter opp beina hennes og kjenner lange hår? Hadde tenkt det er en mann jeg ligger med, ÆSJ!

Anonymkode: 06109...13b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump henne.

Gjør henne den tjenesten, siden det er håret på leggene som avgjør om hun er feminin nok eller ikke.

Skriv i neste tinder-annonse "liker kun glatte legger".

Hvem har tid til å gå rundt som en reklameplakat 24/7-365?

Anonymkode: eecb0...682

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dump henne.

Gjør henne den tjenesten, siden det er håret på leggene som avgjør om hun er feminin nok eller ikke.

Skriv i neste tinder-annonse "liker kun glatte legger".

Hvem har tid til å gå rundt som en reklameplakat 24/7-365?

Anonymkode: eecb0...682

Det handler om å "pynte" og bli velstelt når man møter daten sin. Møter du daten din uvasket og usminket? Pusser du tenner? Skifter du klær? Ja? Så hvorfor er det vanskelig å shave leggene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine legghår vokser ut bittelitt samme kvelden som jeg barberte på morgenen 😂 Modne mennesker henger seg ikke oppi om det er litt hår. 
Altså med mindre jeg VET at vi skal ha samleie og jeg får barbert meg til det så har jeg bittelitt hår. Vokser forskjellig på folk men gidder ikke la litt hår stoppe alt som er gøy i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? 

Det er faktisk helt vanlig at ubarberte legghår blir like synlig hos kvinner som hos menn.

Jeg har faktisk mer synlig legghår, enn min kjære. Han har myke, tynne, lyse fjoner mens jeg har ragg. Null rettferdighet. 

Men både meg og han er stødige i oss selv, og bærer våre naturlige legger med lave skuldre.

Anonymkode: f1a00...255

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvis det er så vanlig at kvinner er hårete nå om dagen, hvorfor blir så mange menn sjokkert over å se ei dame med hårete underarmer og legger? Det er kanskje vanlig for dere evig single mannehatende kvinner, men for de kvinnene med høyere markedsverdi, så er de glattbarberte.

TS, ikke la deg lure av disse bitterfittene her på KG. Det er IKKE normalt at feminine kvinner har hårete legger. Det er sykt ekkelt. Tenk når du har sex med henne, løfter opp beina hennes og kjenner lange hår? Hadde tenkt det er en mann jeg ligger med, ÆSJ!

Ja, for dette var jo ikke kvinnehatende i det hele tatt.

Anonymkode: f1a00...255

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Den som fremstår som mest bitter her er deg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at hårete legger er en god måte å luke ut idioter på. 

Fint å vite. 

Anonymkode: 1aab9...06c

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har blitt lurt, mest sannsynlig var "hun" han. Neida, spøk til side. Du har faktisk blitt lurt i årevis, på lik linje med de fleste menn som tror at vi kvinner er hårløse fra naturens side. Det er vi ikke. Og hvorfor skal vi gå inn for å være noe vi ikke er? Hvorfor skal vi være unaturlige bare for å passe inn i et oppkonstruert skjønnhetsideal? Selv har jeg ikke mye hår, men jeg gidder ikke etterstrebe glatt og hårløse til en hver tid. Barberer kun hvis jeg har lyst. Venninner som har mye hårvekst sliter med å få til å være hårløse, bruker enorme summer og tid på å fjerne hår. Det forsurer livet. De som etterhvert drifter i det har det bedre med deg selv, aksepterer seg selv. Og de menn som ikke skjønner at det er forskjell på polert glansbilde og virkeligheten, vel, de kan egentlig ta seg en bolle. 

Anonymkode: 58836...9e4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

hvorfor blir så mange menn sjokkert over å se ei dame med hårete underarmer og legger?

Tror ikke mange menn blir sjokkert over det.

Tror stort sett det er trollene på KG som blir det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grøss. Kunne aldri falt meg inn, mest for min egen velvære, men også fordi det er uattraktivt. Forstår godt at du reagerer. Hilsen dame med mørke kroppshår som fjerner de året rundt.

Anonymkode: 24c79...835

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det handler om å "pynte" og bli velstelt når man møter daten sin. Møter du daten din uvasket og usminket? Pusser du tenner? Skifter du klær? Ja? Så hvorfor er det vanskelig å shave leggene da?

Det er ikke uhygienisk og potensielt helseskadelig med hår på leggene.

uvasket, møkkete klær og upussede tenner er uhygienisk/helseskadelig.

For en søkt sammenligning 🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sammenligner du dårlig personlig hygiene med hår på leggene? Altså... 

Anonymkode: bedb7...6ce

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært uhygienisk å ha hårete kropp, så hadde vi ikke hatt det som mennesker. I det minste hadde menn også barbert seg. 
Det er faktisk MER hygienisk å ha hår på kroppen, både på legger, under armer og i underlivet. 

Anonymkode: 014cc...b29

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...