Nilde Skrevet 22. november 2021 #1 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg er litt nybegynner, men har lyst til å prøve å sy liftgardiner til hytta. Jeg syns noen av ullpleddene har fine mønster som passer inn på soverommet på. Metervarer på ull ligger på 500kr pluss, men pleddene koster rundt 200kr. Så er det noen som vet om det lar seg gjøre å bruke ullpledd i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Del Skrevet 22. november 2021 Tenk på hvor mye støv det vil bli... Anonymkode: e53b6...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilde Skrevet 22. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2021 Tenkt på det, har støvsuger med både gardin-/gulvmodus. Siden vi leier så vasker ved ned alt 2g i mnd. Gubben bruker t.o.m hodelykt for å få med alt av støv/rusk. Det er likevel viktig det du påpeker! Men lurer fortsatt på om om det er mulig å bruke ullpledd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Del Skrevet 22. november 2021 Nilde skrev (3 minutter siden): Tenkt på det, har støvsuger med både gardin-/gulvmodus. Siden vi leier så vasker ved ned alt 2g i mnd. Gubben bruker t.o.m hodelykt for å få med alt av støv/rusk. Det er likevel viktig det du påpeker! Men lurer fortsatt på om om det er mulig å bruke ullpledd😊 Hvis de ikke er for tykke, så skulle vel det gå bra? Anonymkode: 35f57...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Del Skrevet 22. november 2021 Det vil bli altfor klumpete. Anonymkode: 56817...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. november 2021 #6 Del Skrevet 22. november 2021 Det blir veldig klumpete og kommer til å henge skrått utover fra karmen, som en hoppbakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Del Skrevet 22. november 2021 Nilde skrev (2 timer siden): Tenkt på det, har støvsuger med både gardin-/gulvmodus. Siden vi leier så vasker ved ned alt 2g i mnd. Gubben bruker t.o.m hodelykt for å få med alt av støv/rusk. Det er likevel viktig det du påpeker! Men lurer fortsatt på om om det er mulig å bruke ullpledd😊 Jeg vet ikke. Men Janus har gamske rimelige ullstoffer i metervare: https://janus.no/ull-på-rull Anonymkode: 8dcac...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilde Skrevet 22. november 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vil bli altfor klumpete. Anonymkode: 56817...5d1 Det hadde jeg ikke tenkt på. Godt poeng😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilde Skrevet 22. november 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke. Men Janus har gamske rimelige ullstoffer i metervare: https://janus.no/ull-på-rull Anonymkode: 8dcac...f8c Takk for tips😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilde Skrevet 22. november 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 22. november 2021 Duff skrev (58 minutter siden): Det blir veldig klumpete og kommer til å henge skrått utover fra karmen, som en hoppbakke. Ja, det hadde jeg ikke tenkt på😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå